ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

آمار گلزني به طور متوسط 2.58 گل در هر بازي خارج از خانه از سوي مادريد در بازيهاي لاليگا بهترين آمار در تاريخ باشگاه است و رکورد ديگري را مادريد شکست .

رئال‌ مادريد

بازیکنان رئال مادرید و کارلو آنجلوتی بار دیگر تاریخ را عوض کردند. رئال تحت مربیگری مربی ایتالیایی، نمره و آمار به طور متوسط 2.58 گل را در بازیهای خارج از خانه کسب کرده است. آماری که بالاتر از آمار رئال مورینیو با 2.24 و مانوئل پلیگرینی با 2.21 تا به امروز است. بازیکن کارلتو 62 گل در 24 بازی خارج از خانه لالیگا زده اند. در این فصل مادریدی ها، 21 گل در 5 بازی دور از خانه زده اند. آمار گلزنی در تمامی مسابقات خارج از خانه مادرید نیز جالب توجه است 96 گل در 38 بازی.

کريس رونالدو و ليونل مسي شب گذشته براي آخرين بار در سال 2014 مقابل هم قرار گرفتند.

Cristiano Ronaldo & Lionel Messi

همواره شایعاتی در مورد رابطه سرد بین این دو بازیکن به گوش می رسید اما در دیدار دیشب، آنها برای لحظاتی با لبخند در زمین با هم صحبت کردند که نشان می داد شاید رابطه صمیمی ای با هم نداشته باشند اما آنطور که رسانه ها می گویند، از هم متنفر نیستند.

بعد از به ثمر رساندن گل پيروزي پرتغال مقابل ارمنستان، کريس رونالدو امروز را با پسرش سپري کرد.

Cristiano Ronaldo

او با انتشار این عکس در صفحه فیس بوکش نوشت:" خوشحالم که امروز را در کنار پسرم سپری کردم."

برخی می خواهند بگویند که رونالدو در رده ملی افت می کند اما آمار می گویند که آنها دروغ می گویند. رونالدوی اسطوره ای چشم و چراغ یک ملت است.

Cristiano Ronaldo

کریستیانو این بار یک گل سه امتیازی دیگر را مقابل ارمنستان زد تا شمار گلهای خود در مسابقات یورو را به 23 برساند و بالاتر از توماسون تبدیل به آقای گل تاریخ یورو شود. او 17گلش را در مرحله راهیابی زده و 6 تا را در مرحله نهایی.

رونالدو یک تنه دارد تیم پرتغال که اکثر بازیکنان آن در حالت تعطیل رسمی بسر می برند را به یورو می برد تا نشان بدهد که یک نفره می خواهد آبروی ملت پرتغال را حفظ کند.

عکسي از ليونل مسي در شبکه هاي اجتماعي منتشر شده که او را در کودکي، در حالي که يک جام به دست دارد نشان مي‌دهد.

ليونل مسي

مسی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال محسوب می‌شود. در حال حاضر، او 4 توپ طلا به دست آورده که از این حیث بی نظیر است، همچنین 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان،5 قهرمانی در لالیگا و ... را به دست آورده است.عکس بالا که به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده، مسی خردسال را نشان می‌دهد که جامی در دست دارد و از همان کودکی، به جام گرفتن عادت کرده است.

همچنان توئیتر دست از سر پیکه به خاطر اشتباه و هند بزرگش در بازی رئال و بارسا بر نمی دارد.

Barcelona

این بار او با لباس رئال در ترکیب تیمی بارسا دیده می شود!

رئال مادريد در ديداري جذاب و ديدني توانست بارسا را با نتيجه 3-1 شکست بدهد.

Cristiano Ronaldo

شاگردان آنچلوتی اگرچه در ابتدای بازی غافلگیر شدند اما در نهایت توانستند با پیروزی در این دیدار 21 امتیازی شده و در یک امتیازی بارسا در صدر جدول قرار بگیرند.



ادامه مطلب ...

امروز ال کلاسيکوي 168 بين رئال مادريد و بارسلونا در لاليگا برگزار خواهد شد. ديداري که جهان را به دو قسمت تقسيم مي کند.

کارلوس پویول

در تاریخ ال کلاسیکو بازیکنان مطرح و سرشناس زیادی حضور داشته اند. از مارادونا گرته تا زیدان و یوهان کرایف. در زیر نگاهی می اندازیم به 12 بازیکنی که بیشترین تعداد حضور را در ال کلاسیکوهای لالیگایی داشته اند :



ادامه مطلب ...

جابجايي ستاره ها بين تيم هاي رقيب هميشه پر سر و صدا از کار درمي آيد و اين موضوع، وقتي پاي رئال و بارسا در ميان باشد، جنجال بيشتري به همراه دارد.

لوئیز فیگو

در اینجا نگاهی داریم به آخرین ستاره هایی که در دو دهه اخیر، پیراهن هر غول فوتبال اسپانیا را به تن کردند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان