ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

رونالدو با گلزني در مقابل شالکه موفق شد با رکورد گلزني مسي و رائول در رقابت هاي باشگاهي اروپا برابري کند.

کریستیانو رونالدو اگر در بازی امشب مقابل شالکه حداقل یک گل می زد، می توانست با رکورد گلزنی مسی و رائول در تمام رقابت های باشگاهی اروپا( لیگ اروپا، سوپرجام اروپا و لیگ قهرمانان) برابری کند. در واقع چنین نیز شد و رونالدو با تک گلی که در دقیقه 34 وارد دروازه شالکه کرد، تعداد گل های خود در تمام رقابت های باشگاهی اروپا را به 76 رساند. مسی و رائول نیز همه رقابت های باشگاهی در اروپا، 76 گل به ثمر رسانده اند.البته مسی در لیگ قهرمانان تاکنون با 76 گل زده همچنان رکورددار است و از این حیث با رونالدوی 74 گله،دو گل اختلاف دارد.

"لوکاس سيلوا"، هافبک 21 ساله باشگاه کروزيرو، با عقد قراردادي به ارزش 14 ميليون يورو به رئال مادريد پيوست.

لوکاس سيلوا

ظهر امروز، گیلوان تاوارس رئیس باشگاه کروزیرو، در نشستی خبری، توافق با رئال مادرید برای انتقال سیلوا را اعلام کرده بود و ساعتی پیش نیز باشگاه رئال مادرید از طریق وبسایت رسمی خود، اعلام کرد که لوکاس سیلوا را تا سال 2020 به خدمت گرفته است. مراسم معارفه این بازیکن روز دوشنبه ساعت 13 به وقت محلی در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. این دومین خرید رئال در نقل و انتقالات زمستانی پس از مارتین اودگارد است.

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان