ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

 

اسطوره کهکشانی ها در صحبتهایی اعلام کرد که در جدایی اش از رئال، اندکی عجولانه رفتار کرده و قول داد تا روزی دوباره به برنابئو بازگردد

Raul Gonzalez - Al Sadd - Qatar
 
رائول گونسالس بلانکو، کاپیتان سابق رئال مادرید در صحبتهایی اعلام کرد که دوست دارد تا در آینده دوباره به سانتیاگو برنابئو بازگردد.

 



ادامه مطلب ...

آنا بوتیا ، شهردار مادرید ، یک گاف جالب در پاسخ به این پرسش که بهترین بازی فصل رئال مادرید در لالیگا چه بوده داد . او به رئال مادرید گفت :" بهترین بازی سال ؟ رئال - بارسا در برنابئو ."

http://estaticos04.marca.com/imagenes/2012/05/14/futbol/equipos/real_madrid/1336994041_extras_mosaico_noticia_1_1.jpg
در حقیقت منظور شهردار ، پیروزی 2-1 در نیوکمپ بود چرا که رئال مادرید در برنابئو با نتیجه 3-1 باخت .

 

 او در 10 فصل به 7 قهرمانی لیگ رسیده و در انگلیس، ایتالیا و اسپانیا فاتح لیگ شده. آیا او را باید بهترین فردی دانست که روی نیمکت تیم‌ها نشسته؟

Jose Mourinho - Real Madrid
Jose Mourinho - Real Madrid

این رضایت‌بخش‌ترین روز او بود. رئال مادرید اتلتیک بیلبائو را در سن‌مامس با نتیجه سه بر صفر در هم کوبید و به اولین قهرمانی لیگ پس از سال 2008 دست یافت. ژوزه مورینیو پنج انگشت دست راست و دو انگشت دست چپش را بالا گرفت تا عدد هفت را نشان دهد: او در دوران مربی‌گری کوتاه خود هفت بار قهرمان لیگ شده.



ادامه مطلب ...

 

مدافع جوان رئال علاقه زیادی به دنیای موسیقی دارد.

Sergio Ramos - Real Madrid
Sergio Ramos - Real Madrid

  سرخیو راموس، مدافع باتجربه باشگاه رئال مادرید در صفحه تویئترش ویدئوی کوتاهی را قرار داده که در آن در حال ضبط ترانه ای برای آلبوم جدید دوستش « کانلیتا» است. این بازیکن اهل سویا ، در ترانه « حسرت هایم را برای چه کسی تعریف کنم» آواز خوانده و به نظر می رسد که صدای خوبی هم دارد. برای تماشای این ویدئوی کوتاه اینجا کلیک کنید.

 

 

گواردیولا در سال 2001 و زمانی که به عنوان بازیکن از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود نیز همین کار را انجام داده بود.

Pep Guardiola - Despedida del FC Barcelona

بعداز به صدا در آمدن سوت پایانی داربی کاتالونیا و پس از خروج تدریجی هواداران بارسلونا، پپ گواردیولا، همراه با اعضای خانواده اش وارد زمین چمن شد تا خداحافظی صمیمانه تری با ورزشگاه نوکمپ داشته باشد.

 



ادامه مطلب ...

 ستاره پرتغالی نقش مهمی در قهرمانی تیمش در لالیگا داشت.

Cristiano Ronaldo, José Mourinho - Real Madrid
Facebook Cristiano Ronaldo

رئال با پیروزی 3-0 شب گذشته مقابل بیلبائو، برای سی و دومین بار قهرمان لالیگا شد.

در این دیدار کریس رونالدو چهل و چهارمین گل فصلش را به ثمر رساند و مسوت اوزیل و ایگواین زننده دیگرگل های رئال بودند.

با این گل ها، رئالی ها موفق شدند بعد از 3 فصل بارسا را پشت سر بگذارند و به سلطه این تیم بر رقابت های لالیگا پایان دهند.


 «خستگی روز به روز ایجاد می شود؛ از کسب این همه قهرمانی. »

Pep Guardiola - Barcelona

پپ گواردیولا کنفرانس خبری روز سه شنبه اش را با صحبت کردن درمورد مسی و شانس این ستاره آرژآنتینی برای فتح توپ طلا آغاز کرد:« سالی می رسد که مسی دیگر این جایزه را فتح نخواهد کرد. اما عملکرد او در طول این سال حیوانی بوده ( لازم به تذکر است که صفت حیوان گونه، معمولا در اسپانیا به عنوان صفتی مثبت و درجهت تعریف و تمجید و اشاره به فوق العاده بودن فرد به کار می رود). برای اهدای این جایزه، خیلی ها نظر می دهند و از همین رو در زمان خاصش دراین باره تصمیم گیری می شود.»
 
در ادامه مطلب می توانید صحبتهای کامل پپ در کنفرانس خبری سه شنبه شب و قبل از بازی با مالاگا که در روزنامه مارکا منتشر شد را مطالعه کنید:

 



ادامه مطلب ...

مدیر عامل بارسا، ساندرو راسل، اعلام کرد که پس از رفتن پپ گواردیولا از بارسا، تیتو ویلانووا سرمربی تیم خواهد شد.


ال کلاسیکو

در کنفرانس خبری که در آن اعلام شد پپ گواردیولا در تاریخ 30 ژوئن تیم را ترک خواهد کرد، مدیر عامل باشگاه بارسلونا ، ساندرو راسل، اعلام کرد که تیتو ویلانوا، دستیار گواردیولا در طول چهار سال حضور او در نیمکت بارسا، سرمربی بعدی تیم خواهد بود.

تیم بارسلونا پس از یک هفته آشفتگی و ناراحتی، با دو باخت و یک تساوی که منجر به از دست دادن دو جام مهم لیگ اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا شد، به مدت دو روز در استراحت بود. زمانی که بازیکنان بارسا در حال ریکاوری بعد از این بازی های سخت بودند، پپ گواردیولا خبر داد که با ساندرو راسل، رئیس باشگاه پای میز مذاکره نشسته است تا در مورد ماندن یا نماندنش در این باشگاه، تصمیم قطعی بگیرد. در یک ملاقات که ظاهرا 3 ساعت به طول انجامید، خبرهای منتشره زیاد با روحیه هواداران بارسا سازگاری نداشت.

رسانه های اسپانیایی گزارش کرده اند که پپ در پایان فصل، پس از فینال کوپا دل ری، بارسا را وداع خواهد گفت.

ال کلاسیکو

گزارش ها حاکی از آن است که راسل نهایت تلاش خود را برای نگه داشتن پپ در بارسلونا کرده است اما پاسخ پپ منفی بوده است و این بازیکن سابق بارسلونایی بر رفتن خود اصرار دارد.

 

 

داشت یادمان می‌رفت فوتبال در جاهای دیگری هم دنبال می‌شود. بایرن و چلسی پرچمدار نسل‌های پیشین بودند. نسل‌هایی که در زمان آن‌ها آلمان و ایتالیا را هم می‌شد دوست داشت.

 

Cristiano Ronaldo, Leo Messi - Fotomontaje

 فینال ليگ قهرمانان تیم اسپانیایی ندارد. پیش‌بینی‌ها باز هم شکست خوردند و این بار این شکست دامان مورینیو و رئال را گرفت. فینالی که همه انتظارش را می‌کشیدند حالا نه بارسا دارد و نه رئال مادرید. خبری از ال‌کلاسیکو نیست.

 



ادامه مطلب ...

 

درحالی که در طول این فصل سران رئال و بارسا انتقادات زیادی از عملکرد داوران داشتند، اما داور مصاف رودر روی این دو تیم بدون اشتباه ظاهر شد

Pepe; Alberto Undiano Mallenco, Barcelona, Real Madrid

  آندوخار اولیور، کارشناس داوری رادیو مارکا در پایان دیدار ال کلاسیکوی شنبه شب به بررسی صحنه های داوری این بازی پرداخت.

 



ادامه مطلب ...

 

وبلاگ ال کلاسیکو در آستانه ال‌کلاسیکو بخشی از کتاب جدید لوکا کائویلی به نام «رونالدو: وسواس برای کمال» را منتشر می‌کند.

Cristiano Ronaldo and Lionel Messi
 

دو فوتبالیست روی کاناپه نشسته‌اند و گپ می‌زنند. کریستیانو رونالدو می‌گوید: «خدای فوتبال من رو به زمین فرستاد تا به مردم یاد بدم فوتبال رو چطوری بازی می‌کنن.» مسی پاسخ می‌دهد: «چرند نگو. من یادم نمیاد کسی رو فرستاده باشم.»

 

 



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان