ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

مطبوعات انگلیس خبر از احتمال ایفای نقش دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در نقش جیمز باند دادند.

دیوید بکام

قرارداد دنیل کریگ، بازیگر قبلی نقش جیمز باند رو به اتمام است و رسانه‌های انگلیس مدعی شدند که بکام در حال مذاکره برای ایفای نقش در فیلم جیمز باند خواهد بود. درخواست مکرر هواداران از او باعث شده تا او به چنین فکری بیفتد. بکام که اخیرا وارد 40 سالگی شده، پیشتر نیز در فیلم‌هایی ایفای نقش کرده بود و سابقه بازیگری، هر چند کوتاه را در کارنامه اش دارد.

حال باید دید که بکام که خود درجه سلطنتی از سوی خانواده سلطتنی انگلیس دریافت کرده، در نقش مامور اسطوره ای 007 ایفای نقش خواهد کرد یا نه.

باشگاه بارسلونا موفق شد جایزه ی تیم برتر سال را از اتحادیه باشگاه‌های اروپا به دست آورد.

بارسلونا

وئیس انریکه در فصل اول حضورش در جمع کاتالان‌ها، موفق شد سه گانه را به دست آورد و در نیم فصل دوم، عملکرد تیمش استثنایی بود. با این حال، شکست تحقیر آمیز در سوپرکاپ اسپانیا هم باعث نشد تا بارسا، جایزه برترین تیم سال را از اتحادیه باشگاه‌های اروپایی کسب نکند.



ادامه مطلب ...

ارزش رئال مادرید با 30 میلیون یورو افزایش نسبت به سال گذشته، از مرز 700 میلیون یورو نیز گذشت و کهکشانی ها، عنوان باارزش ترین باشگاه فوتبال دنیا را همچنان حفظ کردند.

با ارزش ترین تیم دنیا

پس از اتمام فصل نقل و انتقالات تابستانی و طبق آمار وبسایت معتبر ترانسفرمارکت، رئال مادرید با در اختیار داشتن مجموعه ای شامل 23 بازیکن که مجموع ارزششان در بازار به 716 میلیون یورو می رسد، باارزش ترین باشگاه فوتبال دنیاست.ارزش  این تیم نسبت به سال گذشته، 30 میلیون یورو نیز افزایش داشته و همه اینها در شرایطی است که اگر دخیا نیز جذب رئال می شد، بر ارزش این تیم بیش از اینها نیز افزوده می شد. متوسط ارزش بازیکن در رئال، 32.5 میلیون یورو برآورد شده است.



ادامه مطلب ...

پدرو رودریگز دقایقی پیش بصورت رسمی و با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به چلسی پیوست.

پدرو رودریگز

باشگاه چلسی موفق شد پدرو را از چنگ منچستریونایتد خارج کرده و بر سر جذب او با بارسلونا به توافق برسد. روز گذشته نیز پدرو تست های پزشکی باشگاه چلسی را با موفقیت پشت سر گذاشت و امروز با کسب اجازه از مسئولان باشگاه بارسلونا، در تمرینات این تیم شرکت نکرد تا برای امضای قرارداد رسمی با چلسی،در لندن حضور داشته باشد.

 



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان