ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

جوزپ ماریا بارتومئو با کسب 54.63 درصد آرا، بار دیگر به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شد.

جوزپ ماریا بارتومئو

در این انتخابات که 47080 نفر از درصد واجدان شرایط در آن شرکت کردند، بارتومئو توانست با پشت سر گذاشتن سه رقیب خود، برای 6 سال آینده به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شود.



ادامه مطلب ...

کیکو کاسیا، دروازه بان باشگاه اسپانیول، با عقد قراردادی 5 ساله به رئال مادرید پیوست.

کیکو کاسیا

ساعتی پیش رسانه های اسپانیا خبر از توافق دو باشگاه اسپانیول و رئال مادرید برای انتقال کاسیا داده بودند و دقایقی پیش رئیس باشگاه اسپانیول در نشستی خبری، ضمن تایید این خبر گفت که امروز صبح کار انتقال کاسیا به رئال نهایی شده است.



ادامه مطلب ...

باشگاه رئال مادرید اسپانیا، بالاتر از دو تیم فوتبال آمریکایی کوبویز دالاس و تیم بیسبال نیویورک یانکی، به عنوان با ارزش ترین تیم ورزشی دنیا شناخته شد.

رئال مادرید

این برای سومین سال متوالی است که رئال این عنوان را از آن خود می کند. به ادعای مجله معتبر فوربس آمریکا، ارزش رئال مادرید، 3.26 میلیارد دلار تخمین زده می شود.



ادامه مطلب ...

پس از کشمکش های فراوان، سرانجام جدایی کاسیاس از رئال مادرید بصورت رسمی از سوی این باشگاه تایید شد.

 ایکر کاسیاس

در حالی که دو روز پیش همه منتظر نهایی شدن انتقال کاسیاس به پورتو بودند، به دلیل عدم توافق مالی بین این دروازه بان اسطوره ای با رئال مادرید، این اتفاق رخ نداد اما ساعتی پیش باشگاه رئال مادرید در وبسایت خود تایید کرد که با پورتو بر سر انتقال کاسیاس به توافق دست یافته و این دروازه بان از فصل بعد برای نایب قهرمان فصل گذشته پرتغال بازی خواهد کرد.



ادامه مطلب ...

نشست هیئت مدیره بارسلونا که از ساعت 21.30 به وقت ایران با محوریت بحث در مورد نهایی کردن انتقال آردا توران آغاز شده بود با نتیجه مثبت پایان یافت.

آردا توران

پس از کشمکش های بسیار سرانجام رامون آدل، رئیس هیئت مدیره بارسلونا رضایت داد تا امضای نهایی را روی قرارداد آردا توران بزند و این بازیکن پس از توافق 34 میلیونی بین بارسا و اتلتیکو و با قراردادی 5 ساله، از امروز رسما بازیکن بارسلونا خواهد بود.هر دو طرف تایید کردند که این انتقال رسمی شده است.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان