ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این ستاره پرتغالی که تا سال 2015 با رئال قرارداد داشت، با امضای قرارداد جدید، به پردرآمدترین بازیکن لالیگا تبدیل شد.

 

رونالدو: رئال خانه من است/ می خواهم در پنج سال آینده، دویست گل دیگر بزنم

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، بعد از تمدید قراردادش با این باشگاه برای پنج سال دیگر، اعلام کرد هیچ وقت به طور جدی به جدایی از این باشگاه فکر نکرده است.

این ستاره پرتغالی که تا سال 2015 با رئال قرارداد داشت، با امضای قرارداد جدید، به پردرآمدترین بازیکن لالیگا تبدیل شد.

او همچنین تاکید کرد که علی رغم علاقه ای که به منچستریونایتد دارد، دیگر به بازگشت به این باشگاه فکر نمی کند.

اوزیل امروز بعد از توافق با باشگاه لندنی، در مونیخ، تحت تست های پزشکی قرار گرفت. به این ترتیب، توپچی ها با این انتقال رکورد نقل و انتقالات شان را شکستند.

رسمی: اوزیل به آرسنال پیوست

به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی رئال، با انتقالی 40 میلیون پوندی و قراردادی 5 ساله به آرسنال پیوست.



ادامه مطلب ...

امروز صبح ، كفش هاي گرت بيل وارد والدبباس شد . در حقيقت با پست دي اچ ال وارد والدبباس شد . كفش هاي بازيكن آلماني با مارك آديداس به برنابئو آمد .

از سويي براي مراسم معارفه بيل نيز شماره 11 آماده شده است . رئال مادريد اخيرا خبر انتقال را با 91 ميليون يورو رسمي كرد تا كريستيانو همچنان گرانترين بازيكن تاريخ بماند . البته له وي ادعا مي كند 101 ميليون يورو گرفته است . جايگاه ويژه برنابئو كاملا آماده مراسم معارفه است .

ستاره برزیلی دنیای فوتبال رسما به تیم سابقش بازگشت.

کاکا ستاره برزیلی دنیای فوتبال بعد از سپری کردن چند فصل کم فروغ حالا مجددا به میلان بازگشت.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان