ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

یک ابر رایانه در مورد اینکه از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام یک بازیکن بهتری هستند تحقیقاتی انجام داده است.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

این سوال سالهاست ذهن هواداران فوتبال را به خود مشغول کرده  اما ممکن است در نهایت پاسخ اینکه از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام یک بازیکن بهتری است مشخص شده باشد.



ادامه مطلب ...

فیلیپه کوتینیو با امضای قرارداد با بایرن مونیخ رسما به این تیم پیوست. قرارداد کوتینیو یک سال قرضی با بند خرید 120 میلیون یورویی امضا شده است.

فیلیپه کوتینیو

فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی فصل گذشته بارسلونا به صورت رسمی با امضای قراردادی قرضی با بند خرید 120 میلیون یورویی که در پایان فصل جاری فعال خواهد شد به بایرن مونیخ پیوست.



ادامه مطلب ...

زین الدین زیدان پس از پیروزی بر سلتا تایید کرد که گرت بیل فصل جاری در رئال به کار خود ادامه خواهد داد.

زین الدین زیدان و گرت بیل

رئال مادرید امروز کار خود در لالیگا را با پیروزی 3-1 در زمین سلتا شروع کرد. رئال در حالی این سه امتیاز ارزشمند را دشت کرد که از دقیقه 57 با اخراج مودریچ 10 نفره شده بود. در این بازی گرت بیل از بهترین های زمین بود و زیدان مزد اعتماد خود به ستاره ولزی را گرفت.



ادامه مطلب ...

مدافع چپ 22 ساله باشگاه بتیس با قراردادی پنج ساله رسما به بارسلونا پیوست.

جونیور فریپو

سرانجام پس از یک هفته اخبار ضد و نقیض در مورد جونیور فریپو، این بازیکن آینده دار امروز رسما به بارسلونا پیوست.



ادامه مطلب ...

مالکوم، مهاجم برزیلی فصل گذشته بارسلونا با قراردادی 5 ساله به تیم زنیت روسیه محلق شد.

مالکوم

یک سال قبل در چنین روزهایی بود که مهاجم برزیلی بوردو اگرچه در آستانه انتقال به رم بود، اما به یکباره تصمیم خود را تغییر داد و در آستانه ورود به هواپیما با بارسلونا توافق کرده و به جای پایتخت ایتالیا، راهی ایالت کاتالونیا شد.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان