ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که رائول گونسالس را به عنوان سرمربی تیم دوم این باشگاه انتخاب کرده است.

رائول گونسالس

رائول که سال ها ستاره اول رئال مادرید بود، پیش از این هدایت تیم زیر 15 ساله های باشگاه را برعهده داشت و عملکرد خوب او باعث شد تا مدیران رئال تصمیم بگیرند هدایت تیم دوم باشگاه را به عهده او بگذارند.



ادامه مطلب ...

مارکوس یورنته، هافبک دفاعی رئال مادرید با قراردادی 5 ساله به ارزش 40 میلیون یورو، به اتلتیکو پیوست.

مارکوس یورنته

همانطور که روز گذشته رسانه های اسپانیایی ادعا کرده بودند، مارکوس یورنته به عنوان جانشین رودریگو هرناندز راهی اتلتیکو مادرید شد. قرارداد او 5 ساله است و اتلتیکو 40 میلیون یورو( 30 میلیون یورو ثابت بعلاوه 10 میلیون یورو بندهای متغیر) به رئال پرداخت خواهد کرد.



ادامه مطلب ...

فرلان مندی، مدافع چپ و فرانسوی باشگاه لیون به رئال مادرید پیوست.

فرلان مندی

گمانه زنی ها در نهایت به حقیقت پیوست و همانطور که پیش بینی می شد، فرلان مندی، مدافع لیون با قراردادی 6 ساله به ارزش 48 میلیون یورو به رئال مادرید محلق شد.



ادامه مطلب ...

پس از مدت ها انتظار و حرف و حدیث های بسیار، سرانجام باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی خبر از جذب ادن هازارد داد.

ادن هازارد

ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی از فصل گذشته مورد توجه رئال مادرید قرار داشت و هفته گذشته "فلورنتینو پرز"، رئیس باشگاه رئال هم اعتراف کرد که تلاش هایی جدی برای جذب هازارد داشته ولی موفق به نهایی کردن آن نشده است.



ادامه مطلب ...

مهاجم صرب آینتراخت فرانکفورت با قرادادی شش ساله رسما به رئال مادرید پیوست.

 لوکا یوویچ

لوکا یوویچ، رسما به دومین خرید تابستانی رئال مادرید پس از ادر میلیتائو تبدیل شد.



ادامه مطلب ...

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا در مصاحبه‌ای با رادیو فاکس اسپورتز آرژانتین به رقیب چندین و چند ساله‌اش کریستیانو رونالدو اشاره کرد و گفت دلش برای رقابت نزدیک با او در لالیگا تنگ شده.

لیونل مسی

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین و ابرستاره فوتبال این کشور و باشگاه بارسلونا که به زودی با پیراهن تیم ملی کشورش در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا شرکت خواهد کرد در آرژانتین در مصاحبه‌ای با رادیو فاکس اسپورتز آرژانتین شرکت کرد و در مورد موارد مختلف از جمله رقابت جذابش با کریستیانو رونالدو به گفت و گو پراخت.



ادامه مطلب ...

نشریه اسپانیایی مارکا ادعا کرد که باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت که ارنستو والورده را به عنوان سرمربی تیم اول این باشگاه حفظ کند.

ارنستو والورده

والورده این فصل با بارسا قهرمان لالیگا شد اما حذف از چمپیونزلیگ با شکست تلخ مقابل لیورپول در نیمه نهایی و شکست در فینال کوپا دل ری باعث شد تا آینده این مربی روی نیمکت آبی و اناری ها با ابهام روبرو شود.



ادامه مطلب ...

ژاوی هرناندز پس از خداحافظی اوسوالدو فریرا به عنوان سرمربی جدید باشگاه السد قطر انتخاب شد.

ژاوی هرناندز

با اعلام رسمی باشگاه السد قطر ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و رسما به عنوان جانشین اوسوالدو فریرا پرتغالی کار خود را در اولین تجربه مربیگری آغاز می‌کند. قرار است سرجیو اوریل، ایوان توریس، اسکار هرناندز، ژوزه مانوئل سرجیو گارسیا و آنتونی ترامولاس اسطوره سابق بارسلونا را در این امر یاری دهند و به عنوان دستیاران ژاوی انتخاب شده‌اند.



ادامه مطلب ...

بارسلونا در دیدار فینال کوپا دل ری مقابل والنسیا شکست خورد و فصل را تنها یک جام به پایان رساند.

لیونل مسی

شاگردان ارنستو والورده در دیدار امشب نمایش چندان درخشانی نداشتند و در نهایت مقابل تیم باانگیزه والنسیا شکست خوردند. به این ترتیب، آنها فصل را با تنها یک قهرمانی در لالیگا به پایان رساندند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان