ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

ستاره آرژآنتینی در برد دیشب 0-6 تیمش مقابل رایو وایه کانو دو گل به ثمر رساند تا بارسا دوباره به صدر جدول بازگردد.

 

مسی وبرابری با رکورد رائول: سومین گلزن برتر تاریخ لالیگا

لیونل مسی ستاره آرژآنتینی بارسا در جریان بازی دیشب تیمش مقابل رایو وایه کانو دو گل از شش گل تیمش را به ثمر رساند وحالا نامش را در رنکینگ برترین گلزنان تاریخ رقابت های لالیگا در کنار رائول گونسالس اسطوره باشگاه مادریدی می بیند.



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو با گلزنی برابر آتلتیکو مادرید به اولین بازیکنی تبدیل شد که در تمام دقایق یک مسابقه فوتبال موفق به گلزنی شده است.

CR7

کریستیانو رونالدو در بازی دیدار برگشت تیمش در جام حذفی اسپانیا برابر آتلتیکو مادرید موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند. گل اول او در دقیقه ۷ از روی نقطه پنالتی زده شد تا یک رکورد منحصر به فرد برای کریستیانو رونالدو ثبت شود. رونالدو با گلی که در دقیقه ۷ به ثمر رساند به بازیکنی تبدیل شد که در همه دقایق بازی فوتبال موفق شده گلزنی کند.

 

 



ادامه مطلب ...

فوتبال در بسیاری از کشورهای آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی، آفریقا و استرالیا طرفدار دارد و بنابراین تنوع چهره و نژاد در میان فوتبالیست ها زیاد است.

به خاطر سنگینی این ورزش، اغلب فوتبالیست ها از قدرت بدنی و آمادگی جسمانی بالا برخوردارند و در میان آنها فوتبالیست های بسیار جذابی نیز دیده می شوند که علاوه بر تناسب بدنی، از جذابیت ظاهری بالایی نیز برخوردارند. لیست زیر شامل جذاب ترین فوتبالیست های حال حاضر دنیا می شود.

10-وسلی اسنایدر

جذاب ترین فوتبالیست های جهان

 

این فوتبالیست هلندی که برای باشگاه گالاتاسرای ترکیه بازی می کند، کاپیتان تیم ملی فوتبال هلند است. شکی وجود ندارد که او بازیکن بااستعدادی است. او با زدن ۵ گل توانست در میان بهترین هافبک های دنیا در جام جهانی ۲۰۱۰ قرار بگیرد. شاید آنچه باعث شده او اینقدر خوب باشد، توانایی او در بازی با هر دو پایش است. از آن گذشته او بازیکن فرز و چابک و تنومندی است و مهارت های بالایی در شوت های دقیق دارد. وسلی اسنایدر رتبه دهم لیست ما از جذاب ترین فوتبالیست های دنیا را دارد.



ادامه مطلب ...

بارتومئو که متولد سال 1963 در بارسلوناست، مرد قابل اطمینان روسل بود و نایب رئیس اول باشگاه بود و از حالا تا 30 ژوئن سال 2016 ریاست باشگاه را در دست خواهد داشت.

گزارش روز: بارتومئو، چهلمین رئیس تاریخ باشگاه بارسلونا

با استعفای ساندرو روسل از سمت ریاست باشگاه بارسلونا که به خاطر جنجال به راه انداخته شده بر سر مبلغ خرید نیمار صورت گرفت، جوزپ ماریا بارتومئو، که تا پیش از این نایب رئیس ورزشی باشگاه بود، حالا ریاست باشگاه کاتالان را دردست خواهد گرفت و چهلمین رئیس تاریخ باشگاه بارسلونا خواهد بود.



ادامه مطلب ...

جوزپ ماریا بارتومئو وخاویر فائوس اعلام کردند که ساندرو روسل از بارسلونا جدا شده است.

روسل از بارسلونا رفت

ساندرو روسل از ریاست بارسلونا کناره گیری کرد. روسل و بارسا به دلیل مسائل مالی مربوط به انتقال نیمار تحت بازرسی دادگاه عالی اسپانیا هستند.



ادامه مطلب ...

رئيس باشگاه رئال مادريد به طور رسمي به پيشنهاد باشگاه پرسپوليس پاسخ داد.

پرسپوليس و رئال مادريد

فلورنتينو پرس رئيس باشگاه رئال مادريد طي نامه اي رسمي خطاب به محمد رويانيان آمادگي اين باشگاه را براي برگزاري ديداري دوستانه با تيم ايراني در سال 2014 اعلام کرد.

 

 



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان