ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

آقای هیکل جدید دنیا زمانی در آکادمی رئال بوده است. وی در ساپری ایتالیا جایزه هیکلی ترین مرد سال دنیا را برد.

لوئیز ویدال

لوئیز ویدال می گوید:” تا 21 سالگی در آکادمی رئال بازی می کردم. یازده سال در آکادمی بودم و دو جام حذفی در رده های پایه کسب کردم. تونی گرده، کمک مربی فعلی دل بوسکه دستیارم بود و بازیکنانی مثل کانیزارس، ماکدا، آراگون، هررا ، ساستره و … هم تیمی من بودند.مصدومیت ها باعث شد که یک گام بهعقب بردارم. در پست دفاع راست بازی می کردم و قدرت بدنی زیادی داشتم. اما مصدومیت های زیادی برایم ایجاد شد. به همین خاطر به سالن بدنسازی زیاد می رفتم تا ریکاوری کنم.راستش علاقه آن چنانی به فوتبال نداشتم. اولین باری که دست به دمبل زدم، توپ کلا یادم رفت. تازه خودم را کشف کرده بودم.”



ادامه مطلب ...

Bale

شباهت قابل توجه یک زن در ساراگوسا به گرت بیل باعث شده که برخی به او لقب ” خواهر پنهانی” بازیکن ولزی رئال را بدهند.

حميد رضا سياسي رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس که به همراه بهروز منطقمي راهي کشور اسپانيا شده بود دقايقي پيش از قرودگاه مادريد پاسخگوي سوالات شد.

رئال‌ مادريد و پرسپولیس

او در خصوص مذاکرات صورت گرفته با سران باشگاه رئال مادرید صحبت های زیر را مطرح کرد:



ادامه مطلب ...

خورخه مندس، مدير برنامه هاي کريستيانو رونالدو عنوان کرد که ستاره پرتغالي در 40 سالگي و در رئال مادريد از فوتبال خداحافظي خواهد کرد.

شایعات مبنی بر علاقه ی مهاجم 29 ساله به بازگشت به منچستریونایتد که بین سالهای 2003 تا 2009 در آن بازی می‌کرد شنیده می‌شود. با این حال، مدیربرنامه های رونالدو عنوان کرد که او از حضور در رئال خوشحال است و برنامه اش این است که برای مدتی طولانی در این تیم بماند.



ادامه مطلب ...

ميگل کاردينال امروز بر اظهارنظر روز گذشته خاوير تباس مبني بر اينکه در صورت به استقلال رسيدن کاتالونيا، تيم هاي اين ايالت قادر به شرکت در مسابقات کشور اسپانيا نخواهند بود، صحه گذاشت.

ميگل کاردينال

میگل کاردینال"، وزیر ورزش اسپانیا، امروز در جواب سوالی مبنی بر احتمال اخراج بارسلونا از لالیگا در صورت به استقلال رسیدن کاتالونیا گفت:" در ابتدا باید بگویم که من تصور نمی کنم مردم کاتالونیا به استقلال این ایالت رای بدهند.



ادامه مطلب ...

مثلث کريس رونالدو،گرت بيل و کريم بنزما را بسياري از کارشناسان فوتبال به عنوان مرگبارترين مثلث تهاجمي حال حاضر جهان مي دانند.

BBC

بدون شک مثلث کریستیانو رونالدو،گرت بیل و کریم بنزما، مرگبارترین مثلث تهاجمی در میان تمام باشگاه های فوتبال دنیاست. این مثلث تاکنون در 12 بازی رسمی رئال در این فصل، 27 گل به ثمر رسانده است. میانگین 2.25 گل در هر بازی. این سه بازیکن همچنین  15 پاس گل نیز داده اند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان