ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

ضربه کاشته رونالدو در دربی مادرید ، تحسین های زیادی را در دنیای فوتبال بر انگیخت تا اسپورتینگ گیخون دچار نگرانی هایی شود . در مصاحبه با پونتو رادیو ، خاویر کلمنته یک احتمال جالب را مورد بررسی قرار داد : نگذاشتن دیوار دفاعی در برنابئو مقابل ستاره پرتغالی .

ال کلاسیکو

او گفت :" ما تمرین کرده ایم تا در ضربات کاشته راه دور ، دیوار دفاعی قرار ندهیم . " مربی باسکی اعتقاد دارد که مقابل کسی نظیر کریستیانو ، ضربات کاشته جواب نمی دهند . کلمنته اعتقاد دارد که بدین ترتیب می تواند راهکاری تاکتیکی را برای مقابله با ضربات بچیند . وی افزود که با دروازه بان تیمش هم در این باره مشورت کرده است .
برابر اتلتیکو ، کریستیانو یک گل فوق العاده را زد که کورتیس سورپرایز شد . توپ از روی خط دفاع رد شد و خیلی سریع به کنج دروازه اش چسبید . دروازه بان بلژیکی حتی زمان واکنش نشان دادن هم نداشت . دکتر لوئیز گارسس از انستیتو بیومکانیک در والنسیا گفت :" کلیدش شدت ضربه است . او می داند که چطور به شوت قدرت بدهد . "

این اولین بار نیست که آرم باشگاه تغییر می کند

Real Madrid Resort Island
 


  باشگاه رئال مادرید اخیرا تصمیم به مشارکت با امیرنشین راس الخیمه برای تاسیس مجتمع تفریحی –توریستی گرفت . به گزارش خبر آنلاین، این مجتمع در سال 2015 افتتاح خواهد شد و شامل یک ورزشگاه ده هزار نفری و دو هتل خواهد بود.

 

 

 



ادامه مطلب ...

 

سران باشگاه انگلیسی پیشنهادی جنجالی را برای جذب رونالدو اماده کرده اند.

Cristiano Ronaldo - Real Madrid
Cristiano Ronaldo - Real Madrid

 

 سران باشگاه منچسترسیتی پیشنهادی جنجالی را برای خریداری کریستیانو رونالدو آماده کرده اند و آماده اند تا در بازار تابستانی برای خریداری این ستاره پرتغالی ارائه کنند.

 

 



ادامه مطلب ...

مربی جوان بارسلونا پیغام روشنی برای خواننده کلمبیایی دارد

Gerard Pique y Shakira (Barcelona)
Gerard Pique & Shakira - Barcelona
مدتی است که شکیرا، نامزد جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلوناست و همین موضوع باعث شده تا پیکه و شکیرا یکی از جنجالی ترین زوج های فوتبالی در اسپانیا لقب بگیرند.



ادامه مطلب ...

 

بازیکن آرژانتینی خواستار افزایش قراردادش است و در تابستان گذشته گفته بود :" به من قول دادند اگر در سال اول خوب باشم دستمزدم بیشتر شود . با بی تابی منتظرش هستم . "

Angel Di Maria - Real Madrid
Angel Di Maria - Real Madrid

آنخل دی ماریا ، دیروز نهمین بازی پیاپی خود را از دست داد . ال فیدئو چندین روز است که با تیم تمرین می کند و مورینیو به فکر استفاده از او برابر آپوئل بود و به همین علت برای بازیهای ویارئال و سوسیه داد به او فشار نیاورد .

 

 



ادامه مطلب ...

 

مهاجم پرتغالی دررقابتهای این فصل لالیگا به 17 تیم مختلف گل زده و درصورتی که دروازه دو تیم دیگر را باز کند، رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت خواهد کرد

Cristiano Ronaldo - Real Madrid
Cristiano Ronaldo - Real Madrid

 

 کریستیانو رونالدو، مهاجم باشگاه رئال مادردید می تواند اولین بازیکنی لقب بگیرد که در طول یک فصل از رقابتهای لالیگا دروازه تمام تیمها را باز کرده است. او برای ثبت این رکورد باید مقابل دو تیم مایورکا و بارسلونا به گل برسد.

 

 



ادامه مطلب ...

 

نکو گلزنی با سر ؛ شوت بغل پا ؛ کاشته از چپ و راست ؛ گلزنی با پای چپ و راست را در کارنامه خود دارد و حیث گلزنی کامل ترین بازیکن لالیگا را به خود اختصاص داد .

Nekounam Osasuna

 
تلویزیون ملی اسپانیا جواد نکونام را به عنوان کامل ترین گلزن لالیگا معرفی کرد ؛ بازیکنی که که توانسته در شرایط مختلف گلزنی کند .
 تلویزیون ملی اسپانیا عنوان کرده است که نکونام تنها بازیکن لالیگاست که گلزنی شکل های مختلف را در کارنامه خود دارد .
 نکو گلزنی با سر ؛ شوت بغل پا ؛ کاشته از چپ و راست ؛ گلزنی با پای چپ و راست را در کارنامه خود دارد و حیث گلزنی کامل ترین بازیکن لالیگا را به خود اختصاص داد .
او در این عنوان حتی بالاتر از مسی و کریس رونالدو قرار گرفته است که افتخار بسیار بزرگی برای جواد نکونام ستاره فوتبال ایران به حساب می آید .
 نکونام در سال های حضورش در لالیگا 24 گل برای اوساسونا زده است که آمار گلزن ترین هافبک تدافعی لالیگا را هم در اختیار خود دارد .
مهم ترین گل نکونام در جام یوفا به بوردو زده شد که هنوز وقتی خبری از نکونام در تلویزیون اسپانیا گفته می شود صحنه آن گل را به تصویر می کشند . نکونام در سال 2006 به تیم اوساسونا پیوست.

 

 

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان