ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

هفته آینده دیدار ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا برگزار خواهد شد و این اولین دیدار پس از سال 2007 است که رونالدو و مسی در آن حضور ندارند.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی

انتقال رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس در طول تابستان، اولین دیدار بدون حضور او در 9 سال اخیر را رقم می‌زد ولی غیبت مسی که در جریان دیدار شب گذشته تیمش مقابل سویا دچار مصدومیت شد، حال باعث شده تا اولین ال کلاسیکو، پس از 23 دسامبر 2007، بدون حضور لیونل مسی و رونالدو برگزار شود.



ادامه مطلب ...

سرخیو بوسکتس، هافبک ارزشمند بارسلونا قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرد.

Sergio Busquets & Josep Maria Bartomeu

پس از ماه ها مذاکره سرانجام بوسکتس قراردادش را 5 سال دیگر و تا ژوئن 2023 تمدید کرد و تا 35 سالگی در بارسلونا ماندنی شد.



ادامه مطلب ...

لوکا مودریچ عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2018 را از آن خود کرد.

لوکا مودریچ

انتظارها سرانجام به سر رسید و امشب و در لندن، بهترین بازیکن جهان در سال 2018 از بین لوکا مودریچ، کریستیانو رونالدو و محمد صلاح انتخاب شده و در نهایت همانگونه که انتظار می رفت، لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان