ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

آقای خاص پیش از این بین سال های 2004 تا 2007 هدایت آبی ها را برعهده داشت.

عکس: مورینیو با پیراهن چلسی

ژوزه مورینیو با قراردادی 4 ساله هدایت چلسی را برعهده گرفت.



ادامه مطلب ...

رئال مادرید پول بیشتری به سانتوس می‌داد اما او نوکمپ را ترجیح داد.

خبر غیررسمی: نیمار به بارسلونا پیوست

بارسلونا قراردادی با نیمار، مهاجم سانتوس به قیمت تخمینی 28 میلیون یورو امضا کرده است. البته هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده اما خبرنگار سایت گل در برزیل آن را تایید کرده است.



ادامه مطلب ...

تیم فوتبال بایرن مونیخ با برتری مقابل بوروسیا دورتموند پنجمین قهرمانی باواریایی ها را در اروپا رقم زد تا مطابق سنت چند ساله تیمی که بارسلونا را شکست داده قهرمان اروپا شود.

گزارش روز: بایرنی ها پس از 4385 روز بار دیگر بر قله ی فوتبال اروپا

از سال 2008 به بعد در لیگ قهرمانان اروپا یا بارسلونا قهرمان اروپا شده یا تیمی که بارسلونا را شکست داده بود. امسال نیز این اتفاق تکرار شد و بایرن مونیخ با برتری 2 بر یک مقابل دورتموند قهرمان اروپا شد.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان