ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

رودریگو که از او به عنوان نیمار جدید فوتبال برزیل یاد می شود امروز رسما به رئال مادرید پیوست.

Rodrigo

باشگاه سانتوس دقایقی پیش تایید کرد که با رئال مادرید بر سر انتقال رودریگو به برنابئو توافق کرده و این پدیده 17 ساله از جولای 2019 به رئال ملحق خواهد شد. رقم این انتقال نیز 45 میلیون یورو اعلام شده است.



ادامه مطلب ...

پس از قبول مربیگری رئال مادرید توسط لوپتگی که خشم رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را در پی داشت، شرایط در اردوی لاروخا پیچیده و بحرانی شده است.

جولن لوپتگی

لوپتگی روز گذشته به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد و پس از جام جهانی، هدایت سپیدپوشان را برعهده خواهد گرفت. با این حال، تصمیم او برای این انتقال به شدت مورد انتقاد مسئولین فدراسیون اسپانیا قرار گرفته و صحبت‌های بسیاری علیه او در 24 ساعت گذشته مطرح شده است.  نشریات معتقدند که روبیالس، رئیس فدراسیون اسپانیا، از این تصمیم به شدت عصبانی و ناراحت است و معتقد است که زمان بندی اعلام این موضوع، تمرکز تیم ملی اسپانیا را به هم خواهد زد.

 

 



ادامه مطلب ...

جولن لوپتگی به عنوان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید انتخاب شد.

فلورنتینو پرز و جولن لوپتگی

چندی پیش زین الدین زیدان که موفق به کسب سه عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا شد، از سمت خود کناره گیری کرد تا فلورنتینو پرز در شوک فرو رود و چالش زیادی برای انتخاب جانشین او داشته باشد. حالا خبر می رسد که پرز پس از صحبت با لوپتگی این چهره را به عنوان جانشین زیدان انتخاب کرده است.



ادامه مطلب ...

آینده کریستیانو رونالدو به یکی از دغدغه های کنونی مسئولان رئال تبدیل شده است.

کریستیانو رونالدو و فلورنتینو پرز

از ماه ها پیش زمزمه هایی شنیده می شد مبنی براینکه رونالدو در پایان فصل قصد ترک رئال را دارد. گفته می شود که بدقولی رئیس باشگاه رئال در تمدید قرارداد و افزایش دستمزد او، مهمترین دلیل تردیدهای رونالدو است، او پس از فینال لیگ قهرمانان نیز در مصاحبه ای، احتمال جدایی اش را رد نکرد.



ادامه مطلب ...

جام سیزدهمین قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ، بلاخره در موزه افتخارات این تیم، جایی برای خود پیدا کرد.

فلورنتینو پرز

پیش از این نشریه مارکا مدعی شده بود که با توجه به موفقیت‌های پیش بینی نشده رئال در سه فصل گذشته و کسب سه قهرمانی پیاپی در چمپیونزلیگ، موزه رئال جای کافی برای اینکه جام‌های قهرمانی در آن جای بگیرند نداشت. جام دوازدهم با نزدیک شدن دیگر جام ها توانست در جایگاهش قرار بگیرد و رئال برای جا دادن جام سیزدهم، مجبور شد موزه افتخارات خود را دستخوش تغییراتی کرده و فضا را بزرگتر کند تا جام سیزدهم نیز در این میان جا شود.



ادامه مطلب ...

زین الدین زیدان پس از دو سال و نیم حضور روی نیمکت مربیگری رئال، به همکاری خود با کهکشانی ها پایان داد.

زین الدین زیدان

زیدان 4 ژانویه 2016 بود که جانشین رافا بنیتس در رئال مادرید شد. کهکشانی ها اوضاع خوبی نداشتند و کمتر کسی دورنمای روشنی برای آنها تصور می کرد اما زیدان توانست در یک نیم فصل دست به شاهکار بزند و در نهایت رئال را به یازدهمین عنوان قهرمانی اروپایش رساند.



ادامه مطلب ...

رئال مادرید با پیروزی 3-1 مقابل لیورپول، توانست برای سیزدهمین بار قهرمانی در اروپا را جشن بگیرد.

رئال مادرید

در شبی که لوریس کاریوس دو اشتباه وحشتناک داشت و لیورپولی ها در همان نیمه اول محمد صلاح را به دلیل مصدومیت از دست دادند، این رئال مادرید بود که به لطف درخشش گرت بیل توانست به پیروزی برسد و بار دیگر فاتح چمپیونزلیگ شود.



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو همواره گفته است که می خواهد تا سن 41 سالگی فوتبال بازی کند.

کریستیانو رونالدو

فوق ستاره پرتغالی در 33 سالگی همچنان بهترین و موثرترین بازیکن رئال است و یکی از شانس های مسلم توپ طلای 2018.



ادامه مطلب ...

آندرس اینیستا، فوق ستاره فوتبال اسپانیا، به باشگاه ویسل کوبه ژاپن پیوست.

آندرس اینیستا

این ستاره 34 ساله پس از 16 فصل حضور در تیم اصلی بارسلونا و کسب 9 قهرمانی لالیگا و 4 قهرمانی چمپیونزلیگ، این باشگاه را ترک کرد. او که در سال 2010 با اسپانیا قهرمان جهان شد، حال به باشگاه ویسل کوبه پیوست که هدایتش برعهده تاکایوکی یوشیدا است و در رده ششم جدول ژاپن قرار دارد. با گذشت 15 بازی در این فصل، آنها 15 امتیاز با صدرنشین فاصله دارند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان