ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

 

به این ترتیب اکنون حدود 5 درصد از اعضای این شبکه اجتماعی، طرفداران رونالدو هستند. این در حالی است که تعداد هواداران مسی 10 میلیون نفر کمتر است.

Cristiano Ronaldo celebrates
 
کریس رونالدو، ستاره پرتغالی رئال، به اولین ستاره ورزشی تبدیل شد که صفحه رسمی اش در فیس بوک بیش از 50 میلیون هوادار دارد.

 



ادامه مطلب ...

 

ستاره آلمانی رئال به یاد روزهای حضور در برمن، موهایش را به شکل تن تنی در آورده است.

ozil hair style
ozil hair style

مسوت اوزیل هافبک خلاق تیم رئال که در حال حاضر در اردوی تیم ملی آلمان برای بازی جمعه شب تیمش برابر ایرلند حضور یافته جدیدی از خودش عکس گرفته.او مدل موهایش را به شکل تن تنی وشبیه زمانیکه در وردربرمن بازی می کرد، در آورده است. به نظر می رسد اوزیل بعد از بازی خوبی که در ال کلاسیکو به نمایش گذاشت، روحیه بهتری پیدا کرده است.

 

 

 

در شبی که هم رئال و هم بارسا عملکرد خوبی داشتند ، تساوی عاید دو تیم شد تا فاصله هشت امتیازی رئال و بارسا حفظ شود.

Elclasico

 

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نمایشی تماشایی داشتند و هر کدام دو گل زدند. به این ترتیب بازی بارسلونا و رئال مادرید در نوکمپ دو بر دو مساوی به پایان رسید.



ادامه مطلب ...

 

حضورم در لیست یک سورپرایز بود . از تلویزیون فهمیدم که رد لیست قرار گرفتم . وقتی اسمم را شنیدم بسیار خوشحال شدم.انگار اولین دعوتم بود.

kaká
Kaká vuelve a la Selección de Mano Menezes

 

حضور کاکا در لیست تیم ملی برزیل برای بازیهای دوستانه با ژآپن و عراق و چهار گلش در جام برنابئو ، باعث شد که او خوشحال تر از همیشه باشد.



ادامه مطلب ...

ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید عکسی را از خودش در کنار کریستیانو در صفحه فیس بوکش منتشر کرد تا روابط خوبش را با او نشان دهد .
شایعات زیادی در مورد روابط او با بازیکن پرتغالی وجود داشت که با این عکس آن را تکذیب کرد و نوشت :" به این حرفها می خندیم . "


http://www.img4up.com/up2/94522268393567187607.jpg

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان