ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

کریستیانو رونالدو با زدن دو ضربه پنالتی به رکورد تاریخی علی دایی رسید.

کریستیانو رونالدو و علی دایی

بالاخره کریستیانو رونالدو در رقابت های یورو 2020 به رکورد تاریخی 109 گل علی دایی رسید.



ادامه مطلب ...

ایکر کاسیاس با انتشار بیانیه ای رسمی خداحافظی اش از فوتبال را اعلام کرد.

ایکر کاسیاس

ایکر کاسیاس دروازه‌بان 39ساله پورتو که یک سال پیش با مشکل قلبی مواجه شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، امروز رسما اعلام بازنشستگی کرد.



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو، گلزن محبوب پرتغالی، الهام بخش یک شخصیت انیمیشنی شده است.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 34 ساله یوونتوس، در انیمیشن "نیروی ضربتی شماره 7" ایفا نقش کرده و نقش یک ابر قهرمان را بازی می کند که در مقابل تهدیدهای مختلف مبارزه می کند. قرار است این انیمیشن هفته ای یک بار و در شبکه فیسبوک به نمایش گذاشته شود و ستاره پرتغالی نیز در مراحل ساخت آن سرمایه گذاری کرده است.



ادامه مطلب ...

جام سیزدهمین قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ، بلاخره در موزه افتخارات این تیم، جایی برای خود پیدا کرد.

فلورنتینو پرز

پیش از این نشریه مارکا مدعی شده بود که با توجه به موفقیت‌های پیش بینی نشده رئال در سه فصل گذشته و کسب سه قهرمانی پیاپی در چمپیونزلیگ، موزه رئال جای کافی برای اینکه جام‌های قهرمانی در آن جای بگیرند نداشت. جام دوازدهم با نزدیک شدن دیگر جام ها توانست در جایگاهش قرار بگیرد و رئال برای جا دادن جام سیزدهم، مجبور شد موزه افتخارات خود را دستخوش تغییراتی کرده و فضا را بزرگتر کند تا جام سیزدهم نیز در این میان جا شود.



ادامه مطلب ...

گروهک تروریستی داعش با انتشار پوستری از مسی، تهدید کرد که سال آینده و در جریان جام جهانی 2018 روسیه، در این کشور عملیات تروریستی انجام خواهد داد.

لیونل مسی

در این تصویر، لیونل مسی با لباس زندانی و چهره ای خونی، پشت میله ‌ها قرار گرفته است و در کنار تصویر او نوشته شده:" شما با گروهی می‌جنگید که شکست در فرهنگنامه اش وجود ندارد".



ادامه مطلب ...

نقاشی فاطمه حمامی، نقاش معلول ایرانی که با پاهایش، کریستیانو رونالدو را به تصویر کشیده، مورد توجه رسانه های فوتبالی قرار گرفته است.

کریستیانو رونالدو

خانم حمامی که استعداد استثنایی در نقاشی کردن با پاهایش دارد، این بار کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید و تیم ملی پرتغال را به تصویر کشیده است که این نقاشی بازتاب ویژه ای در رسانه های جهان داشته است.

کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید، عکسی با اتومبیل جدیدش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

کریستیانو رونالدو

ستاره 30 ساله ، یک فراری سفید رنگ خریده که با پیراهن تیمش هماهنگ باشد.

کریستیانو رونالدو دقایقی پیش در هتل پالاس مادرید، چهارمین کفش طلای خود را دریافت کرد. او فصل گذشته با 48 گل، برترین گلزن اروپا شده بود.

کریستیانو رونالدو

رونالدو سه کفش طلای پیشین خود را در سال های 2008، 2011 و 2014 کسب کرده بود. سال 2008 او بازیکن منچستریونایتد بود و با ثبت 31 گل برای این تیم، بهترین گلزن اروپا شد.
سال 2011 او با به ثمر رساندن 40 گل برای رئال مادرید، کفش طلای دوم خود را تصاحب کرد. سومین کفش طلا نیز سال گذشته به این فوق ستاره پرتغالی اهدا شد. او با 31 گل زده و بطور مشترک با لوئیس سوارز این جایزه را دریافت کرد.

عکسهای بیشتر در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...

یوفا از توپ فینال چمپیونزلیگ در فصل 15-2014 رونمایی کرد.

توپ فینال چمپیونزلیگ 2015

MMD_424823_parece_que_ancelotti_ha_recuperado_al_santo

طرح ادامه مطلب نشان می دهد که مورینیو با قیچی پیراهن کاسیاس را پاره کرد و او را نابود کرد اما آنچلوتی دوباره سن ایکر را به اوج برگرداند!



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو و عضلات خارق العاده اش در تمرینات دیروز را می توان در تصویر زیر دید. عضلاتی که هر حریفی را به وحشت می اندازد.

Cristiano Ronaldo

کريس رونالدو و ليونل مسي شب گذشته براي آخرين بار در سال 2014 مقابل هم قرار گرفتند.

Cristiano Ronaldo & Lionel Messi

همواره شایعاتی در مورد رابطه سرد بین این دو بازیکن به گوش می رسید اما در دیدار دیشب، آنها برای لحظاتی با لبخند در زمین با هم صحبت کردند که نشان می داد شاید رابطه صمیمی ای با هم نداشته باشند اما آنطور که رسانه ها می گویند، از هم متنفر نیستند.

بعد از به ثمر رساندن گل پيروزي پرتغال مقابل ارمنستان، کريس رونالدو امروز را با پسرش سپري کرد.

Cristiano Ronaldo

او با انتشار این عکس در صفحه فیس بوکش نوشت:" خوشحالم که امروز را در کنار پسرم سپری کردم."

عکسي از ليونل مسي در شبکه هاي اجتماعي منتشر شده که او را در کودکي، در حالي که يک جام به دست دارد نشان مي‌دهد.

ليونل مسي

مسی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال محسوب می‌شود. در حال حاضر، او 4 توپ طلا به دست آورده که از این حیث بی نظیر است، همچنین 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان،5 قهرمانی در لالیگا و ... را به دست آورده است.عکس بالا که به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده، مسی خردسال را نشان می‌دهد که جامی در دست دارد و از همان کودکی، به جام گرفتن عادت کرده است.

همچنان توئیتر دست از سر پیکه به خاطر اشتباه و هند بزرگش در بازی رئال و بارسا بر نمی دارد.

Barcelona

این بار او با لباس رئال در ترکیب تیمی بارسا دیده می شود!

امروز ال کلاسيکوي 168 بين رئال مادريد و بارسلونا در لاليگا برگزار خواهد شد. ديداري که جهان را به دو قسمت تقسيم مي کند.

کارلوس پویول

در تاریخ ال کلاسیکو بازیکنان مطرح و سرشناس زیادی حضور داشته اند. از مارادونا گرته تا زیدان و یوهان کرایف. در زیر نگاهی می اندازیم به 12 بازیکنی که بیشترین تعداد حضور را در ال کلاسیکوهای لالیگایی داشته اند :



ادامه مطلب ...

جابجايي ستاره ها بين تيم هاي رقيب هميشه پر سر و صدا از کار درمي آيد و اين موضوع، وقتي پاي رئال و بارسا در ميان باشد، جنجال بيشتري به همراه دارد.

لوئیز فیگو

در اینجا نگاهی داریم به آخرین ستاره هایی که در دو دهه اخیر، پیراهن هر غول فوتبال اسپانیا را به تن کردند.



ادامه مطلب ...

آقای هیکل جدید دنیا زمانی در آکادمی رئال بوده است. وی در ساپری ایتالیا جایزه هیکلی ترین مرد سال دنیا را برد.

لوئیز ویدال

لوئیز ویدال می گوید:” تا 21 سالگی در آکادمی رئال بازی می کردم. یازده سال در آکادمی بودم و دو جام حذفی در رده های پایه کسب کردم. تونی گرده، کمک مربی فعلی دل بوسکه دستیارم بود و بازیکنانی مثل کانیزارس، ماکدا، آراگون، هررا ، ساستره و … هم تیمی من بودند.مصدومیت ها باعث شد که یک گام بهعقب بردارم. در پست دفاع راست بازی می کردم و قدرت بدنی زیادی داشتم. اما مصدومیت های زیادی برایم ایجاد شد. به همین خاطر به سالن بدنسازی زیاد می رفتم تا ریکاوری کنم.راستش علاقه آن چنانی به فوتبال نداشتم. اولین باری که دست به دمبل زدم، توپ کلا یادم رفت. تازه خودم را کشف کرده بودم.”



ادامه مطلب ...

Bale

شباهت قابل توجه یک زن در ساراگوسا به گرت بیل باعث شده که برخی به او لقب ” خواهر پنهانی” بازیکن ولزی رئال را بدهند.

آندرس اینیستا نشان داد که هنرش به درون زمین منحصر نمی شود و در آشپزخانه نیز می تواند توانایی های خود را محک بزند و برای آنونس تبلیغاتی یک شرکت تولید چاقو، آشپز شد و غذا درست کرد.

آندرس اینیستا

بازیکن خلاق تیم بارسلونا اظهار داشت:" می دانم که در آشپزخانه زیاد باتجربه نیستم. زیاد دستپاچه می شوم اما سعی کردم که بهترین عملکردم را داشته باشم."

فوتبال در بسیاری از کشورهای آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی، آفریقا و استرالیا طرفدار دارد و بنابراین تنوع چهره و نژاد در میان فوتبالیست ها زیاد است.

به خاطر سنگینی این ورزش، اغلب فوتبالیست ها از قدرت بدنی و آمادگی جسمانی بالا برخوردارند و در میان آنها فوتبالیست های بسیار جذابی نیز دیده می شوند که علاوه بر تناسب بدنی، از جذابیت ظاهری بالایی نیز برخوردارند. لیست زیر شامل جذاب ترین فوتبالیست های حال حاضر دنیا می شود.

10-وسلی اسنایدر

جذاب ترین فوتبالیست های جهان

 

این فوتبالیست هلندی که برای باشگاه گالاتاسرای ترکیه بازی می کند، کاپیتان تیم ملی فوتبال هلند است. شکی وجود ندارد که او بازیکن بااستعدادی است. او با زدن ۵ گل توانست در میان بهترین هافبک های دنیا در جام جهانی ۲۰۱۰ قرار بگیرد. شاید آنچه باعث شده او اینقدر خوب باشد، توانایی او در بازی با هر دو پایش است. از آن گذشته او بازیکن فرز و چابک و تنومندی است و مهارت های بالایی در شوت های دقیق دارد. وسلی اسنایدر رتبه دهم لیست ما از جذاب ترین فوتبالیست های دنیا را دارد.



ادامه مطلب ...

http://futbol.as.com/futbol/imagenes/2014/01/01/album/1388564634_339617_1388693902_album_grande.jpg

ايكر كاسياس و نامزدش سارا كاربونرو ، در شبكه هاي اجتماعي فرا رسيدن سال 2014 را تبريك گفتند .

 

کریس رونالدو که سال 2013 را عالی شروع کرد و فوق العاده به پایان رساند، اکنون خود را برای سال جدید آماده می کند.
http://up.rossoneri.ir/privete/uploads/13885055331.jpg

رئالی ها بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات کریسمس، اولین دیدارشان در سال جدید میلادی را پنج شنبه شب در دوحه مقابل پاری سن ژرمن برگزار می کنند.



ادامه مطلب ...

ستاره آرژانتینی بارسا بعد از برد تیمش در بازی ال کلاسیکو، روز یکشنبه نزدیکانش را به صرف یک غذای خوشمزه میهمان کرد.

 گزارش تصویری: آشپزی مسی به مناسبت برد در ال کلاسیکو

بعداز برگزاری جلسه تمرینی بارسلونا در روزیکشنبه، لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا ترجیح داد تا نزدیکانش را به یک غذای خوشمزه میهمان کند.



ادامه مطلب ...

یک هفته بعد از خداحافظی فرگوسن، یکی از معروف ترین شاگردان او هم اعلام بازنشستگی کرد.

گزارش تصویری: خداحافظ هفتِ افسانه ای

سرانجام دیوید بکام تصمیم گرفت تا به دوران حرفه ای پربارش پایان بدهد. کاپیتان سابق سه شیرها که چند ماه قبل راهی پاری سن ژرمن شده بود، علی رغم علاقه مندی این باشگاه برای ادامه همکاری، چند روز بعد از تولد 38 سالگی اش، تصمیم به آویختن کفش ها گرفت.



ادامه مطلب ...

ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید با انتشار عکسی از خودش و نامزدش که برای صرف شام به رستورانی ژاپنی رفته اند،اخبار منتشره در روزنامه سان را تکذیب کرد.

عکس روز:رونالدو و نامزدش در رستوران ژاپنی

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید عکسی را در صفحه فیس بوکش قرار داده است که طی آن شایعات اخیر منتشره در روزنامه سان را تکذیب کرده است.



ادامه مطلب ...

عکسی که به کامل ترین شکل شرایط امشب سرمربی بارسلونا رانشان می دهد.

یک عکس عجیب : ویلا نووای ویران

عکس کامل است وشرح لازم ندارد. تیتوی درهم شکسته  ، شاید در موقعیتی که یورگن کلینزمن دوست داشتنی در بازی چند سال پیش مقابل بارسای تازه اوج گرفته پپ تحمل کرد.
اگر بارسارا حذف شده لیگ قهرمانان بدانیم و حالا به نظر تنها لالیگا را دارد جامی که فتح اش از آلام او خواهد کاست.

دو باشگاه های بزرگ اسپانیایی رقابت سختی برای خرید این ستاره ولزی دارند.

درخشش خیره کننده گرت بیل در رقابت های این فصل موجب شده تا باشگاه های زیادی از سراسر اروپا به دنبال به خدمت گرفتن او در تابستان آینده باشند.



ادامه مطلب ...

لیونل در شبی که می‌بایست با درخشش خود، فرشته‌ی نجات آبی‌اناری‌پوشان باشد و با نبوغ خود آنتی‌تزی باشد بر تز میلانی‌ها، تقریبا در جریان بازی محو بود.

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در چارچوب مرحله‌ی یک‌هشتم نهائی در دور رفت با پیروزی قاطع روسونری در ورزشگاه سن‌سیرو پایان یافت تا دور برگشت از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار باشد و آبستن حوادثی خاص باشد، شاید پایان عصر کاتالونیا و انتقال قدرت در دنیای مدرن فوتبال ! آبی‌اناری‌پوشان ایالت کاتالان که شاید تا پیش از آغاز این بازی میلان را همان حریف سال گذشته و شاید کمی ضعیف‌تر می‌پنداشتند، به یک‌باره اسیر برنامه‌های تاکتیکی آلگری، سرمربی میلان شدند، سرمربی که این پیروزی را مدیون ستاره‌هائی بود که شاید در طول فصل در سری‌آ چندان درخشان نبودند .



ادامه مطلب ...

رئال مادرید و منچستر یونایتد در 56 سال اخیر چهار دوره در مسابقات حذفی اروپایی رو در روی هم قرار گرفته اند . حالا نگاه کل دنیا به نبرد امشب میان این دو رقیب سنتی است . 
خرگوش ویرانگر
بازی برگشت سال 2003 : تشویق رونالدو توسط 65 هزار منچستری پس از هت تریکش

http://s2.picofile.com/file/7654740000/1.jpg

 



ادامه مطلب ...

یکی از بازیکنان رئال عکسی از هیکل خودش در صفحه فیس بوکش قرار داده است . حدس بزنید چه کسی است . کریستیانو ؟ نه . برای فهمیدنش روی عکس کلیک کنید .

 

http://s3.picofile.com/file/7641770535/00.jpg

 

سرمربی سابق بارسا مدتی پیش اعلام کرد که قصد دارد از فصل آینده به دنیای مربیگری برگردد و همین مدیران باشگاه های مختلف را به جنب و جوش انداخته است.

Josep Guardiola / Jakarta  (GOAL.com/Antara)
 
رقابت باشگاه های بزرگ اروپایی برای به خدمت گرفتن گواردیولا آغاز شده است. سرمربی سابق بارسا مدتی پیش اعلام کرد که قصد دارد از فصل آینده به دنیای مربیگری برگردد و همین مدیران باشگاه های مختلف را به جنب و جوش انداخته است.

 



ادامه مطلب ...

 

ali karimi

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 07- 2006 تیم بایرن مونیخ به مصاف رئال مادرید رفت. دیدار رفت در سانتیاگو برنابئو برگزار شد که رئال 3-2 پیروز شد و در بازی برگشت بایرن 2-1 بازی را برد و در مجموع 4-4 شدند که تیم آلمانی به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف صعود کرد. علی کریمی در این بازی نیمکت نشین بود و برای بایرن به میدان نرفت.

 

 

عکسی از ستاره آرژآنتینی بارسلونا که به تازگی پدر شده است منتشر شده؛ او در این عکس در حال حمل فرزندش از داخل ماشین است.

Lionel Mess- Antonella Roccuzzo and Thiago messi in Barcelona
Lionel Mess- Antonella Roccuzzo and Thiago messi in Barcelona

لیونل مسی بعد از به ثمر رساندن دو گل از 5 گل تیمش در بازی با اتلتیک بیلبائو در روز شنبه، حالا مشغول مسئولیت های پدرانه اش است.

 

 



ادامه مطلب ...

http://s1.picofile.com/file/7565593117/cristiano_ojo_morado.jpg

هواداران لوانته در زمانی که میزبان بارسلونا در سیوداد بودند به تمسخر کریستیانو پرداختند .
آنها که در بازی با رئال بی ادبی خود را به اثبات رساندند این بار نیز علیه رئال یک پارچه نوشته را تهیه کردند . در این بنر نوشته شده است :" توپ طلا برای مسی ، چشم سیاه برای رونالدو "

 

ستاره آلمانی رئال به یاد روزهای حضور در برمن، موهایش را به شکل تن تنی در آورده است.

ozil hair style
ozil hair style

مسوت اوزیل هافبک خلاق تیم رئال که در حال حاضر در اردوی تیم ملی آلمان برای بازی جمعه شب تیمش برابر ایرلند حضور یافته جدیدی از خودش عکس گرفته.او مدل موهایش را به شکل تن تنی وشبیه زمانیکه در وردربرمن بازی می کرد، در آورده است. به نظر می رسد اوزیل بعد از بازی خوبی که در ال کلاسیکو به نمایش گذاشت، روحیه بهتری پیدا کرده است.

 

 

ایکر کاسیاس ، کاپیتان رئال مادرید عکسی را از خودش در کنار کریستیانو در صفحه فیس بوکش منتشر کرد تا روابط خوبش را با او نشان دهد .
شایعات زیادی در مورد روابط او با بازیکن پرتغالی وجود داشت که با این عکس آن را تکذیب کرد و نوشت :" به این حرفها می خندیم . "


http://www.img4up.com/up2/94522268393567187607.jpg

 ال کلاسیکو

کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار عکسی از ستاره پرتغالی تیم فوتبال "رئال مادرید" به همراه تابلویی با مضمون "لا اله الا الله محمد رسول الله"، اعلام کردند که وی با این کار اعتراض خود را به پخش فیلم توهین کننده به پیامبر اکرم (ص) نشان داده است.

به گزارش سرویس ترجمه "شفقنا"، به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه "الدیار" لبنان، در حالی که اعتراض های مردمی و رسمی به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) سراسر جهان را در بر گرفته، کاربران شبکه های اجتماعی از اعتراض ستاره پرتغالی باشگاه "رئال مادرید" اسپانیا نسبت به پخش این فیلم جنجالی خبر دادند.

کاربران شبکه اجتماعی "فيسبوک" عکسی از "کریستیانو رونالدو"، ستاره پرتغالی کهکشانی های مادرید منتشر کردند که وی تابلویی در دست دارد که روی آن عبارت "لا اله الا الله محمد رسول الله" نوشته شده است.

کاربران "فیسبوک" با انتشار این عکس از بهترین بازیکن جهان در سال 2008 میلادی، اعلام کردند که ستاره پرتغالی قوهای سفید مادرید که یک مسیحی کاتولیک است، خواسته با این کار، اعتراض خود را به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) نشان دهد.

 

مربی سابق بارسلونا برای اجاره خانه اش ماهانه مبلغ 31 هزار دلار پرداخت می کند.

Pep Guardiola's House in NewYork

Pep Guardiola's House in NewYork

زمانی که پپ گواردیولااعلام کرد که آخرین روزهای حضورش برروی نیمکت مربیگری بارسلونا را سپری می کند و قصد دارد که برای یک سال دور از میادین فوتبال به استراحت بپردازد، برخی ها پیش بینی کرده بودند که پپ ممکن است به جای دوری برود و زندگی کاملا متفاوتی را تجربه کند تا بتواند برای آینده اش درکمال آرامش برنامه ریزی کند.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان