ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

 ال کلاسیکو

کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار عکسی از ستاره پرتغالی تیم فوتبال "رئال مادرید" به همراه تابلویی با مضمون "لا اله الا الله محمد رسول الله"، اعلام کردند که وی با این کار اعتراض خود را به پخش فیلم توهین کننده به پیامبر اکرم (ص) نشان داده است.

به گزارش سرویس ترجمه "شفقنا"، به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه "الدیار" لبنان، در حالی که اعتراض های مردمی و رسمی به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) سراسر جهان را در بر گرفته، کاربران شبکه های اجتماعی از اعتراض ستاره پرتغالی باشگاه "رئال مادرید" اسپانیا نسبت به پخش این فیلم جنجالی خبر دادند.

کاربران شبکه اجتماعی "فيسبوک" عکسی از "کریستیانو رونالدو"، ستاره پرتغالی کهکشانی های مادرید منتشر کردند که وی تابلویی در دست دارد که روی آن عبارت "لا اله الا الله محمد رسول الله" نوشته شده است.

کاربران "فیسبوک" با انتشار این عکس از بهترین بازیکن جهان در سال 2008 میلادی، اعلام کردند که ستاره پرتغالی قوهای سفید مادرید که یک مسیحی کاتولیک است، خواسته با این کار، اعتراض خود را به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) نشان دهد.

 

مربی سابق بارسلونا برای اجاره خانه اش ماهانه مبلغ 31 هزار دلار پرداخت می کند.

Pep Guardiola's House in NewYork

Pep Guardiola's House in NewYork

زمانی که پپ گواردیولااعلام کرد که آخرین روزهای حضورش برروی نیمکت مربیگری بارسلونا را سپری می کند و قصد دارد که برای یک سال دور از میادین فوتبال به استراحت بپردازد، برخی ها پیش بینی کرده بودند که پپ ممکن است به جای دوری برود و زندگی کاملا متفاوتی را تجربه کند تا بتواند برای آینده اش درکمال آرامش برنامه ریزی کند.



ادامه مطلب ...

 

مهاجم آرژانتینی باشگاه بارسلونا ماشینش را عوض کرده.

Lionel Messi New car in Barcelona training camp
Lionel Messi New car in Barcelona training camp

لیونل مسی بالاخره تصمیم گرفت تا اتومبیلش راعوض کند و حالا او را سوار بر یک «ماسراتی ام.سی. استرادال» می بینیم. یک ماشین اسپورت که هرروز ستاره آرژانتینی را برسرتمرینات بارسلونا می آورد.

این عکسی است که روزنامه مارکا از مسی درکنار اتومبیل جدیدش در حال ترک باشگاه کاتالان بعد از یک جلسه تمرینی گرفته.

 

رنگ ماشین هم به پیراهن مسی می اید ولی به رنگ پیراهنی که درآن روز برتن داشته.

ام.سی .استرادال، اتومبیلی با موتور v8 ، 450cv است.

 

 

 

رئیس سوئیسی فیفا معتقد است این دو بازیکن کاملا با هم متفاوتند اما سبک بازی هر دو را مورد ستایش قرار داد.

Blatter, Fifa

سپ بلاتر، رئیس فیفا، با ستایش از کریس رونالدو و لیونل مسی، ستاره های رئال و بارسا، آنها را اسطوره های زنده نامید.



ادامه مطلب ...

 

مسی و رونالدو، غول های فوتبال هستند.

Andres Iniesta, UEFA player of the year
 
آندرس اینیستا، ستاره باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته اروپا انتخاب شد. بعد از آن بود که اینیستا از دستیابی به این عنوان عنوان خوشحالی و غرور کرد و گفت:« از اینکه توانسته ام در این مراسم درکنار غول های دنیای فوتبال باشم، حس غرور و خوشبختی می کنم.»

 



ادامه مطلب ...

 

باشگاه مادریدی در نیمه اول فوق‌العاده بود و در نهایت توانست بارسلونای 10 نفره را ببرد و فاتح سوپرجام شود.

Real Madrid vs Barcelona - Gonzalo Higuain celebrates 1

نتیجه بازی در نگاه اول نکته خاصی ندارد؛ رئال مادرید دو بر یک بارسلونا را برد، هر سه گل در نیمه اول زده شدند، بازی در مجموع مساوی شد و رئال با گل زده بیشتر در خانه حریف فاتح سوپرجام شد.

 



ادامه مطلب ...

 

تفاوت دروازه‌بان‌های دو تیم در دقیقه 86 مشخص شد، زمانی که کاسیاس نگذاشت نتیجه چهار بر یک شود اما والدس نتیجه را سه بر دو کرد!

Festejo Barcelona
 

بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکو فصل 2012-13 در دیدار رفت سوپر جام اسپانیا توانست سه بر دو رئال مادرید را در نوکمپ شکست دهد.

بارسا در نیمه اول مالک توپ و میدان بود اما نمی‌توانست از خط دفاعی مردان ژوزه مورینیو عبور کند. اوضاع در نیمه دوم کاملا عوض شد و دو تیم موقعیت‌های فراوانی داشتند و پنج گل هم زدند.

 

 



ادامه مطلب ...

 

برخورد شدیدی که در جریان دیدار رئال مادرید و والنسیا میان کاسیاس و په په رخ داد، باعث شد تا ستاره پرتغالی برای لحظاتی حافظه اش را از دست بدهد.

Kepler Pepe - Real Madrid
Kepler Pepe - Real Madrid

روزنامه مارکا، امروز تصویری از په په با سری بانداژ شده را روی جلد برد و به این نکته اشاره کرده که بعد از برخوردی که در جریان دیدار رئال مادرید و والنسیا میان په په و کاسیاس به وجود آمد، مشکلی برای ستاره پرتغالی رئال ایجاد شده که در بین دو نیمه مورینیو تصمیم به تعویض او گرفت.

 



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان