ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

برنامه کامل بازیهای مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ بدین شرح است .

دور رفت

چهاردهم  فروردین
23:15
مالاگا Spain v Germany بورسیا دورتموند لاروسالدا


چهاردهم فروردین
23:15
رئال مادرید Spain v Turkey گالاتاسرای سانتیاگو برنابئو


سیزدهم فروردین
23:15
پاریسن ژرمن France v Spain بارسلونا پارک پرنسس


سیزدهم فروردین
23:15
بایرن مونیخ Germany v Italy یوونتوس آلیانس

دور برگشت در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

البته بارسا یک پنالتی هم از داور طلبکار است.

در حالیکه به نظر می رسید قضاوت ویکتور کاسای مجارستانی در دیدار سه شنبه  بین 2 تیم بارسلونا و میلان بی اشتباه باشد اما تصاویر گرفته شده از این  دیدار حاکی از آن است که داور  مجارستانی یک اشتباه به شدت تاثیرگذار در این مسابقه داشته است.
در دقیقه 39 این دیدار آندرس اینیستا پس از گرفتن توپ از ماسیمو آمروزینی ، آنرا مستقیما به مسی می رساند .تصاویر تلوزیونی نشان می دهند که در لحظه ارسال این پاس ستاره آرژانتینی در موقعیت آفساید قرار داشته است.مسی پس از گرفتن این توپ با شوتی محکم دروازه میلان را برای بار دوم فروریخت.به نظر می رسد فوتبال دوستان در سرتاسر دنیا و در تمامی سطوح باید در کنار زیبایی های فوتبال جایی هم برای اشتباهات داوری باز کنند.

تصویر ادامه مطلب با وضوح بالاتری آفساید را نشان می‌دهد:
 



ادامه مطلب ...

کاپیتان سابق رئال از کاتالان ها خواست به خاطر پیروزی مقابل میلان خیلی خوشحال نباشند.

گوتی، هافبک سابق رئال مادرید، از بارسایی های خواست با یادآوری دو شکست اخیرشان مقابل رئال، به خاطر پیروزی برابر میلان خیلی خوشحالی نکنند.



ادامه مطلب ...

دو گل مسی و گل های ویا و آلبا در نیمه دوم بارسا را به بازی برگرداند ، آنها همچنان خودشان اند.

Leo Messi - Barcelona-Milan

بارسلونا با نمایشی درخشان توانست میلان را چهار بر صفر ببرد و در مجموع با برد چهار بر دو صعود کند.


ادامه مطلب ...

به نظر می رسد که سران رئال پیشنهادی 70 میلیون یورویی را برای جذب بیل آماده کرده اند.

روزنامه میرر انگلستان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه رئال مادرید آماده اند تا با پیشنهادی جنجالی برای جذب گرث بیل دست به کار شوند و از همین رو در حال آماده سازی مبلغ 130 میلیون یورو برای جذب این ستاره ولزی و پرداخت دستمزد سالانه اش هستند.روزنامه آ.اس هم به بازتاب این خبر پرداخته است.



ادامه مطلب ...

دو باشگاه های بزرگ اسپانیایی رقابت سختی برای خرید این ستاره ولزی دارند.

درخشش خیره کننده گرت بیل در رقابت های این فصل موجب شده تا باشگاه های زیادی از سراسر اروپا به دنبال به خدمت گرفتن او در تابستان آینده باشند.



ادامه مطلب ...

هفته درخشان رئال با پیروزی مقابل منچستریونایتد کامل شد البته آنها هنوز راهی طولانی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ در پیش دارند.

الکلاسیکو

همان طور که انتظار می رفت منچستریونایتد- رئال در الدترافورد یکی از بهترین نمایش های سال را ارائه دادند؛ دیداری که با پیروزی رئال و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ همراه شد.



ادامه مطلب ...

شاگردان مورینیو در دیداری که با ترکیب دوم به مصاف بارسا رفتند، بار دیگر توانستند رقیب قدیمی را شکست بدهند.

Raphael Varane, Lionel Messi - Real Madrid v Barcelona - Clasico

رئال مادرید در فاصله 5 روز یک بار دیگر مقابل بارسا به پیروزی رسید و این بار در سانتیاگو برنابئو این تیم را با نتیجه 2-1 از پیش رو برداشت.


ادامه مطلب ...

رئال با بازی دیدنی خود و با دو گل کریس رونالدو توانست در خانه بارسلونا پیروز شود و به فینال جام حذفی برسد.

Lionel Messi - Barcelona v Real Madrid - Clasico
 


 

رئال مادرید با نمایشی فوق‌العاده پا به فینال جام حذفی گذاشت. آنها به شکل خیره‌کننده‌ای در نوکمپ سه بر یک پیروز شدند و در مجموع با برتری چهار بر دو برنده شدند.



ادامه مطلب ...

رونی معتقد است رونالدو بدشانس است که در زمانی که مسی همه چشم ها را به خود خیره کرده، بازی می کند.

وین رونی، مهاجم منچستریونایتد، معتقد است لیونل مسی، بالاتر از کریس رونالدو، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.



ادامه مطلب ...

دولت عربستان سعودی در نظر دارد تا به مناسبت افتتاح پروژه ساخت یک قطار تندرو میان مدینه و مکه، دیدار دوستانه ای میان رئال مادرید و بارسلونا ترتیب دهد.

برگزاری ال کلاسیکو درمکه به مناسبت افتتاح قطار تندروی مکه- مدینه

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.س دولت عربستان سعودی در نظر دارد تا برای افتتاح پروژه عمرانی ساخت قطار تندرو میان دو شهر مقدس مکه و مدینه که 450 کیلومتر با هم فاصله دارند، دیدار دوستانه ای میان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید ترتیب دهد.



ادامه مطلب ...

دروازه بان رئال مادرید در صحبت هایی اعلام کرده که دستش هرروز بهتر می شود.

ایکر کاسیاس دروازه بان اسپانیایی رئال مادرید روز 5شنبه در صحبت هایی اعلام کرد که تا یک ماه دیگر اوضاع دست چپش بهبود خواهد یافت و زودتراز موعد مقرر به میادین ورزشی بازخواهد گشت.



ادامه مطلب ...

لیونل در شبی که می‌بایست با درخشش خود، فرشته‌ی نجات آبی‌اناری‌پوشان باشد و با نبوغ خود آنتی‌تزی باشد بر تز میلانی‌ها، تقریبا در جریان بازی محو بود.

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در چارچوب مرحله‌ی یک‌هشتم نهائی در دور رفت با پیروزی قاطع روسونری در ورزشگاه سن‌سیرو پایان یافت تا دور برگشت از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار باشد و آبستن حوادثی خاص باشد، شاید پایان عصر کاتالونیا و انتقال قدرت در دنیای مدرن فوتبال ! آبی‌اناری‌پوشان ایالت کاتالان که شاید تا پیش از آغاز این بازی میلان را همان حریف سال گذشته و شاید کمی ضعیف‌تر می‌پنداشتند، به یک‌باره اسیر برنامه‌های تاکتیکی آلگری، سرمربی میلان شدند، سرمربی که این پیروزی را مدیون ستاره‌هائی بود که شاید در طول فصل در سری‌آ چندان درخشان نبودند .



ادامه مطلب ...

این روزنامه فرانسوی در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که فلورنتینو پرس از طریق تلفن جواب مثبت سرمربی ایتالیایی برای جانشینی مورینیو در رئال را گرفته بود.

ال کلاسیکو

طبق گزارش منتشره در روزنامه فرانسوی لو پاریزین و بازتاب آن در روزنامه آ.اس، سران باشگاه رئال مادرید و کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی باشگاه پاری سن ژرمن با هم به توافق لفظی دست یافته اند تا در پایان رقابت های این فصل کارلتو باترک این باشگاه فرانسوی به مادرید آمده و جانشین ژوزه مورینیو شود.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان