ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

بعد از کارنامه درخشان مورینیو در چلسی و اینتر و مشکلات کنونی این دو باشگاه انگلیسی و ایتالیایی، هواداران این دوتیم به یاد آقای خاص افتاده اند

Drogba & mourinho (Getty)
Drogba & mourinho (Getty)

در طول روزهای اخیر، نام ژوزه مورینیو مربی کنونی باشگاه رئال مادرید که آینده اش دراین باشگاه با ابهاماتی نیز مواجه شده، در دهان هواداران فوتبال در کشورهای مختلف اروپایی به گوش می رسد.



ادامه مطلب ...

مربی بارسلونا در کنفرانسی خبری درمورد اوضاع مبهمی که برسر تمدید قراردادش به وجود آمده صحبت کرد

Pep Guardiola - Barcelona (Getty Images)
 

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در کنفرانس خبری تیمش قبل از بازی با والنسیا شرکت کرد و به بررسی شرایط کنونی تیمش پرداخت.گواردیولا دراین کنفرانس خبری به تمام مسائل پرداخت و هیچ سوالی را بی پاسخ نگذاشت . او با جدیت تمام درمورد تمدید قراردادش اعلام کرد که هنوز درمورد آینده اش با بارسا تصمیم نگرفته است



ادامه مطلب ...

ثبت نام از بازیکنها شروع شده، به مردم عادی هم رسیده. بارسایی ها هم بی آنکه خودشان بدانند، عضو افتخاری باشگاه شده اند

Jose Mourinho - Real Madrid
Jose Mourinho - Real Madrid

1- دو تیم گرم بازی هستند. بازی به دقایق پایانی خود نزدیک شده است. اگر رئال مادرید یک گل بزند، بارسلونا حذف خواهد شد. تماشاگران فرصت پلک زدن ندارند. نفس ها در سینه حبس شده است. داور هنوز وقت بازی تمام نشده سوت میزند. بازی تمام میشود. رئالیها به سمت داور حمله میبرند. کاری از دستشان بر نمی آید. بازی تمام شده. بارسلونا صعود کرده. رئال حذف شده. یک اتفاق معمول در فوتبال.



ادامه مطلب ...

فدراسیون فوتبال کاتالونیا نخستین نسخه از نظرسنجی برای مراسم معروف به «گالا کاتالان فوتبال» برای انتخاب بهترین بازیکن و مربی سال کاتالان را منتشر کرد. مراسم اهدای جوایز 21 فوریه برگزار می شود. باشگاهها، مردم، هیئت داوران، روزنامه نگاران، سیاست مداران، فوتبالیست ها و مدیران مطرح؛ جوزپ گواردیولا را به عنوان بهترین مربی سال کاتالان انتخاب کردند.

برندگان اولین نظر سنجی «گالا کاتالان فوتبال» که توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفت اعلام شد. ژاوی هرناندز، هافبک باشگاه بارسلونا و همچنین جوزپ گواردیولا، سرمربی بارسا به عنوان بهترین مربی و بازیکن سال کاتالان انتخاب شدند.

ژاوی هرناندز

برندگان:

در فوتبال: ژاوی هرناندز بهترین بازیکن مرد، تریجون مارتا بهترین بازیکن زن، گواردیولا بهترین مربی سال و آنا زاردین بهترین داور لقب گرفتند.

در فوتسال: یوردی توراس بهترین بازیکن مرد، کلودیا پونز، بهترین بازیکن زن و مارک کارمونا، بهترین مربی سال انتخاب شدند.

ستاره سابق رئال مادرید به کلن سفر کرده تا به آبی اناری ها روحیه بدهد

Raul Gonzalez - Schalke 04
Raul Gonzalez - Schalke 04

رائول گونسالس بلانکو، ستاره اسپانیایی باشگاه شالکه امروز به کلن سفر کرد تا با کاروان بارسلونا که برای مصاف با بایر لورکوزن در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به آلمان سفر کرده دیدار کند.

هدف رائول از این سفر 70 کیلومتری دیدار با برخی از هم تیمی های سابقش در تیم ملی و دوست خوب و صمیمی اش پپ گواردیولا بود

طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندو دپورتیوو، رائول بعد از تمرین عصر امروز بارسلونا در بای آرنای لورکوزن و در هنگام صرف شام به دیدن گواردیولا و شاگردانش رفت و بازیکنان بارسا از دیدن رائول، کاپیتان سابق رئال در جمعشان به شدت تعجب کرده بودند

رائول دقایقی را در کنار دوستش گواردیولا سپری کرد و برای او در آستانه بازی امشب آرزوی موفقیت نمود

به بهانه رسیدن فاصله رئال مادرید تا تیم دوم لالیگا به عدد 10 ، کنایه های هواداران رئال به بارسلونایی ها آغاز شده است

Gerard Pique - 5-0
کف دست و 5 انگشت جرارد پیکه بدل به کالت دوران پپ گواردیولا در بارسا شد؛ این لحظه ای بود که بارسا گل پنجم را به رئال مورینیو زده بود و پیکه به  دست راست خود را بالا برد تا این برد استثنایی را جاودانه کند.
اما یک سال بعد از آن شکست رئال با 10 امتیاز برتری در لالیگا دوباره غرور خود را احیا کرده است تا هواداران در شبکه های اجتماعی انتقام خود را از بارسلونا و پیکه بگیرند . جالب اینکه مبدع این حرکت توماس رنکرو سردبیر روزنامه آس است که امسال برخلاف مارکا - پرتیراژترین روزنامه ورزشی اروپا و مادرید - همواره از ژوزه مورینیو حمایت کرده است. 
این عکس پیکه در فتوشاپ با دقت دستکاری شده است؛تماشا کنید:

http://s1.picofile.com/file/7297422903/Pique_doble_mano_diez_puntos.jpg

کریستیانو رونالدو ، روز یکشنبه ، گل شماره 4000 رئال مادرید در بازیهای رسمی در برنابئو را به ثمر رساند . او سومین گلش را برای هت تریک برابر لوانته زد تا رئال به این آمار برسد . 

http://s1.picofile.com/file/7295953973/Cristiano_marca_gol_4000_Madrid.jpg

اولین گل را در این استادیوم 65 سال قبل ، چوس آلونسو برابر اتلتیک زد . بعد از آن رئال توانست که به طور متوسط 2.6 گل در هر بازی در استادیومش بزند .
این فصل رئال مادرید در 17 بازی قبلی خانگی خود 65 گل زده بود ، یعنی 3.8 گل در هر بازی .

ستاره پرتغالی رئال در روز تولدش برای خود یک لامبورگینی زیبا خرید

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در روز تولدش برای خود یک لامبورگینیAentador LP 700-4 خریداری کرد. دراینجا می توانید اولین تصاویر کریس دراین اتومبیل زیبا و جذاب را تماشا کنید




ادامه مطلب ...

فکر می کنید اگر گل های این دو ستاره نبود، شرایط جدول لالیگا چگونه می شد؟

Lionel Messi, Cristiano Ronaldo - Barcelona, Real Madrid
Lionel Messi, Cristiano Ronaldo - Barcelona, Real Madrid
 اگر گلهای رونالدو و مسی را از گلهای رئال مادرید و بارسلونا در رقابتهای این فصل لالیگا کسر کنیم ، چه اتفاقی می افتاد؟ موضوعی که قصد داریم تا به بررسی آن بپردازیم، سرنوشت رئال و بارسا در صورت کسر گلهای مسی و رونالدو است



ادامه مطلب ...

پیش از آن که آقای خاص بشود ، پیش از آن که یکی از متشخص ترین مربیان دارای یکی از بهترین کارنامه ها بشود ، خوزه مورینیو ، بختش را با بازی در تیمهای متوسط فوتبال پرتغال آزمایش کرده بود . در آن موقع هیچ کس پیش بینی نمی کرد که این مرد سه دهه بعد ، از یک بازیکن ناشناخته تبدیل به اولین مربی می شود که می تواند قهرمان لیگهای پرتغال ، انگلیس ، ایتالیا و اسپانیا شود . 

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/08/futbol/equipos/real_madrid/1328724549_extras_mosaico_noticia_1_1.jpg
مورینیو - ستوبال ، 1963 - برای هفت فصل بین سالهای 1980 تا 1987 پا به توپ شده بود . در آن دوره ، مربی فعلی رئال مادرید در تیمهای ریو آوه ، بلننسس ، سسیمبرا و تجارت و صنعت بازی می کرد . مورینیو در مجموع در همه این تیمها نود و چهار بازی انجام داد ... هر چند که خودش بعدها گفت :" من آدم باهوشی هستم . فهمیدم که نمی توانم از این بالاتر بروم . سطح من همان دسته دوم بود ."
پیش بینی مربی پرتغالی تقریبا درست بود تا در نهایت او یک تصمیم مهم بگیرد و به عرصه مربیگری روی بیاورد . زمانی که تصمیم گرفت فوتبال بازی کردن را ادامه ندهد ، به تحصیلاتش در دانگشاه تربیت بدنی تسریع بخشید و از آن جا به سمت نیمکت کشیده شد .
پسر فلیکس مورینیو ، دروازه بان با تجربه بلنسس و ویتوریای ستوبال بود و همیشه سری در این عرصه داشت . وقتی پدرش دستکش هایش را آویزان کرد و مربی ریو آوه شد ، آقای خاص بخشی از تیمهای پایه این باشگاه شد ( بین فصل های 80-81 تا 81-82) و حتی چند باری به واسطه پدرش در لیست تیم اصلی قرار گرفت . ریو آوه در آن سال به دسته اول رسید و به گفته لوئیز فریتوس لوبو ، خوزه چند باری به پدرش برای دادن گزارش حریفان کمک کرد تا از همان زمان موضعش به عنوان این که دوست دارد مربی باشد را مشخص کند .
گام بعدی او به عنوان یک بازیکن ، حضورش در بلنسس بود . تیم تاریخی لیسبون که در آن سال به دسته دوم سقوط کرده بود و یک سال در این تیم بود . مورینیو در پست هافبک هجومی بازی می کرد و در کنار بازی ، تحصیل می کرد .
دوران فوتبالش را در سسیمبرا ادامه داد ، تیمی از شهری با همین نام که مورینیو دو فصل را در آن گذراند (83-84 تا 84-85) که در مجموع 35 بازی انجام داد .
در نهایت مورینیو راهی تیم تجارت و صنعت شد ، تیمی متوسط در ستوبال که دو فصل در آن جا بود و سپس کفش هایش را آویزا کرد . این اتفاق مربوط به سال 1987 بود که فوتبال یک بازیکن متوسط را از دست داد تا صاحب یک مربی بزرگ شود .

 

هدیه تولد ستاره پرتغالی حدود 340 هزار یورو قیمت دارد

Cristiano Ronaldo - Real Madrid vs Getafe
Cristiano Ronaldo - Real Madrid vs Getafe

 

کریستیانو رونالدو برای جشن تولد 27 سالگی اش هدیه ویژه ای داشت: یک لامبورگینی اونتادور LP 700-4 . که موتور V12، 6.5 لیتری و با پتانسیل700 CV داردوسرعت صفر تا صد را در 2.9 ثانیه طی می کند

قیمت این لامبورگینی درحدود 340هزار یورو است.

 عکسهای این ماشین در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...

لئو مسی ، بازیکن آرژانتینی بارسلونا در مصاحبه با دون بالون ، صحبت هایی داشت که بخشی از آنها در مورد رئال مادرید بود . او گفت که با توجه به علاقه ای که به باشگاه کاتالانی دارد ، حاضر نیست به رئال برود .

ال کلاسیکو


بازیکن آرژانتینی گفت :" من در لاماسیا بزرگ شده ام و در بارسا خود را ساخته ام . خود را نمی توانم در پیراهن رئال مادرید یا هیچ تیم دیگری ببینم . هر چند که رئال مادرید باشگاه بزرگی است . "
در این باره که برخی مطبوعات علی الخصوص از کاتالونیا او را از بهترین های تاریخ می دانند گفت :" من باید به افراد بزرگی نظیر دی استفانو ، په له و مارادونا احترام بگذارم . وقتی فوتبالم تمام شود بقیه در موردم قضاوت می کنند ."

در نیمه اول دیدار دو تیم بارسلونا و رئال سوسیداد در ورزشگاه نوکمپ، صحنه عجیبی را شاهد بودیم. چرا که یک گربه سیاه داخل زمین چمن پرید تا بار دیگر خرافه گویان صحبتهایشان را آغاز کنند. آیا این گربه سیاه، عامل بدشانسی های کنونی و آتی بارسلونا خواهد بود؟

[foto de la noticia]

http://estaticos.sport.es/resources/jpg/9/7/1328397725379.jpg

مرجع خبري رئال مادريد : ضربات پنالتی ، نقطه ضعف مسی است . از زمان پیوستن به بارسلونا ، هفت تا از 27 پنالتی را در تمامی تورنمنت ها از دست داده است . یعنی به طور متوسط یکی از هر چهار تا . بازیکن آرژانتینی ، چهارشنبه گذشته برابر والنسیا هم برای دومین بار در این فصل پنالتی خراب کرد . یک پنالتی مهم دیگر را هم برابر سویا از دست داد تا دو امتیاز از دست تیمش بپرد . مسی دو پنالتی در لالیگا ، چهار تا در کوپا و یکی در چمپیونزلیگ از دست داده است . 
در نقطه مقابل ، آمار رونالدو در پنالتی ها عالی بوده است . بازیکن رئال مادرید از زمان حضورش در اسپانیا 24 پنالتی زده که فقط یکی را خراب کرده است . 22 پنالتی در لالیگا داشته و دو تا در چمپیونزلیگ . فقط یک بار دیگو آلوس از آلمریا پنالتی او را گرفت . در یونایتد از 14 پنالتی ، سه تا را خراب کرده بود .

 

آمار "گوگل ترندز " دروغ نمی گوید . این نرم افزار نشان می دهد که در هر منطقه جهان ، یک کلمه چقدر و در چه زبان هایی سرچ شده است . در سال 2011 که سال خوبی برای بارسلونایی ها با بردن چمپیونزلیگ و لالیگا بود ، کلمه "مورینیو " در بارسلونا بیش از پورتو ، لیسبون ، مادرید و والنسیا مورد سرچ قرار گرفته است . در واقع زبانی که در آن بیشترین جستجو انجام شده ، کاتالانی است که بالاتر از اسپانیولی ، لهستانی و هندی قرار دارد . (بر اساس جدول گوگل ترندز "

http://s2.picofile.com/file/7279235585/Mourinho_obsesiona_barcelonistas.jpg

 



ادامه مطلب ...

 

چابی از نکونام دعوت کرده است تا در جشن پایان فصل بارسلونا به نیوکمپ بیاید

Copa del Rey: Barcelona-Osasuna: Xavi Hernandez, David Timor (L) Xavier Annunziata

 



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان