ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید با گذشتن از شکیرا تبدیل به محبوب ترین انسان کره زمین شد.

Cristiano Ronaldo

ستاره پرتغالی رئال مادرید بالاخره از شکیرا پیشی گرفت و با 107 میلیون هوادار تبدیل به پرهوادار ترین شخصیت کره زمین در شبکه اجتماعی محبوب فیسبوک شد.

در میان ده انسان پرهوادار در فیسبوک ، رونالدو تنها کسی است که به ورزش اشتغال دارد. مسی فقط 78 میلیون هوادار در فیسبوک دارد و در رده سیزدهم جای گرفته است.

رونالدو در توئیتر هم 34 میلیون هوادار دارد و در میان ورزشکاران در رده اول  قرار دارد.

بر اساس يک نظرسنجي صورت گرفته ميان هواداران بارسلونا، 84 درصد آنها دوست ندارند مسي با هيچ قيمتي بارسلونا را ترک نکند.

Lionel Messi

این نظر سنجی که از سوی رادیو کاتالونیا صورت گرفته، نشان می دهد که اکثریت هواداران بارسلونا دوست ندارند که مسی با هیچ قیمتی بارسلونا را به مقصد باشگاهی دیگر ترک نکند و 16 درصد ترجیح می دهند در صورت رسیدن پیشنهادی بالا، مسی به تیم دیگری منتقل شود.

در این نظر سنجی همچنین 48 درصد خواهان این شده اند که باشگاه بارسلونا بار دیگر، یونیسف را روی پیراهن خود تبلیغ کند. 19 درصد خواهان این هستند که بارسا هیچ تبلیغی روی پیراهن خود نداشته باشد و 16 درصد نیز با تبلیغ برای اسپانسر قطری موافق هستند. 15 درصد نیز برایشان تفاوتی ندارد که چه تبلیغی روی پیراهن بارسلونا نقش ببندد.

ایرینا شیک ، نامزد سابق رونالدو به نظر می رسد که این روزها سعی می کند که به جلب توجه ادامه بدهد.

Cristiano Ronaldo & Irna Sheyk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرد ایده آل من صادق ، جنتلمن و فداکار است که می داند چطور با زن ها برخورد کند. به مردانی که ما را ناراحت می کنند باور ندارم چرا که آنها پسربچه هستند و مرد نیستند. فکر کردم که مرد ایده آلم را پیدا کردم اما اوضاع این طور پیش نرفت. ”

وی افزود :” وقتی یک زن در کنار مرد اشتباهی باشد حس بدی پیدا می کند. من در آن زمان احساس پلیدی و نا امنی داشتم.”

 

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان