ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه اینتر میامی به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۳ انتخاب شد و جایزه توپ طلا را کسب کرد.

لیونل مسی

مراسم توپ طلای سال ۲۰۲۳ در پاریس فرانسه برگزار شد. پس از معرفی بازیکنان برتر این مراسم و دیگر جایزه‌ها، بالاخره نوبت به اهدای جایزه توپ طلا در بخش مردان رسید.



ادامه مطلب ...

بارسا در ال‌کلاسیکوی امشب با اینکه از رئال پیش افتاده بود با دریافت دو گل از جود بلینگام بازی را ‏در خانه‌اش 2-1 به شاگردان آنچلوتی واگذار کرد. ‏

جود بلینگام

اولین ال‌کلاسیکوی این فصل که امروز در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک به ‏میزبانی بارسا برگزار شد برای کاتالان‌ها به بدترین شکل ممکن و برای رئالی‌ها به شکلی معجزه‌آسا به ‏پایان رسید.‏



ادامه مطلب ...

لیونل مسی پس از کش و قوس های فراوان بالاخره تصمیم خود را گرفت و به صورت رسمی به تیم اینتر میامی آمریکا پیوست تا ادامه دوران فوتبال خود را با چالش‌های آسان‌تری سپری کند. باشگاه اینتر میامی با یک ویدئو این خبر را رسما اعلام کرد.

لیونل مسی

پس از جدایی مسی از پاری سن ژرمن گفته می شد که او قرار است به بارسلونا برگردد اما این اتفاق رخ نداد. از تیم الهلال عربستان هم به عنوان یکی از جدی ترین مشتریان او یاد می شد اما در نهایت مسی به آمریکا رفت. مسی حالا به تیمی پیوسته که مالکیت آن بر عهده دیوید بکهام است.

ژوائو مندس دی آسیس موریرا، پسر رونالدینیو، سرانجام امروز رسما قراردادش با بارسا را امضا کرد و برای جوانان باشگاه به میدان خواهد رفت.

ژوائو مندس دی آسیس موریرا

باشگاه بارسلونا امروز رسما اعلام کرد که ژوائو مندس، پسر رونالدینیو، را به خدمت گرفته است. ژوائو دو هفته بود با تیم جوانان بارسا تمرین می‌کرد و توانست نظر مساعد مسئولان باشگاه کاتالان را جلب کند.



ادامه مطلب ...

بارسلونا با پیروزی 3-1 مقابل رئال مادرید به مقام قهرمانی سوپر جام فوتبال اسپانیا دست یافت.

الکلاسیکو

ورزشگاه ملک فهد از ساعت 22:30 یکشنبه شب میزبان فینال سوپر جام فوتبال اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید بود. شاگردان ژاوی در این دیدار کاملا از حریف خود برتر نشان دادند و با کسب پیروزی سه بر یک به اولین مقام قهرمانی خود با این مربی جوان دست یافتند.



ادامه مطلب ...

رئال مادرید که در آخرین ال کلاسیکوی خانگی 0-4 باخته بود، امشب 1-3 بارسلونا را مغلوب کرد.

الکلاسیکو

رئال مادرید در شرایطی بارسلونا را با نتیجه 1-3 شکست داد که حریف نیز موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت، اما تیم کارلو آنچلوتی مزد تجربه خود را گرفته و دوباره صدرنشین لالیگا شد.



ادامه مطلب ...

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بالاخره پس از حرف و حدیث های فراوان به طور رسمی به بارسلونا پیوست.

روبرت لواندوفسکی

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که برای جذب روبرت لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ به توافق رسیده است و بدین ترتیب باید روبرت لواندوفسکی را دیگر به طور رسمی بازیکن بارسلونا دانست. از سوی دیگر باشگاه بایرن مونیخ هم اعلام کرده است که روبرت لواندوفسکی را آزاد کرده است و به نوعی اجازه خروج به این بازیکن را داده است.



ادامه مطلب ...

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او قبل از شروع صحبت هایش نتوانست خودش را کنترل کند و شروع به گریه کرد.

سرخیو آگوئرو

سرخیو آگوئرو در فصل تابستان امسال و بعد از اتمام یک دهه درخشان و پر از افتخارآفرینی در ترکیب منچسترسیتی، از این تیم جدا شده و به هوای هم تیمی شدن با لیونل مسی به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد. اما شرایط از همان ابتدا باب میل این مهاجم 34 ساله و آرژانتینی پیش نرفت و لیونل مسی به علت مشکلات مالی عدیده باشگاه بارسلونا و عدم تمدید قرارداد با این تیم راهی پاری سن ژرمن شد.

 



ادامه مطلب ...

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌ سن ژرمن، جایزه توپ طلای سال 2021 را از آن خود کرد.

لیونل مسی

بعد از گمانه‌زنی‌های زیادی که در مورد برنده توپ طلای سال 2021 وجود داشت، نهایتاً دقایقی پیش مشخص شد که لیونل مسی برنده این جایزه شده است. فوق ستاره آرژانتینی برای هفتمین بار این جایزه مخصوص نشریه فرانس فوتبال را از آن خود کرد تا فاصله خود با رقیب همیشگی‌اش یعنی کریستیانو رونالدو را به دو توپ طلا برساند.



ادامه مطلب ...

باشگاه بارسلونا تایید کرد که دنی آلوس، مدافع راست باتجربه برزیلی، را بار دیگر به خدمت گرفته است.

دنی آلوس

آلوس که بین سال های 2008 تا 2016 برای بارسلونا بازی کرده بود، بعد از بازی برای یوونتوس و پاری سن ژرمن، دو سال قبل به برزیل برگشت تا پیراهن سائوپائولو را به تن کند اما با حضور ژاوی روی نیمکت آبی و اناری، شرایط برای بازگشت دنی آلوس به نوکمپ هم فراهم شد و او تا پایان فصل جاری برای تیم سابقش بازی خواهد کرد.



ادامه مطلب ...

باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که ژاوی هرناندز، ستاره سابق این تیم، از این پس روی نیمکت نوکمپ خواهد نشست.

ژاوی هرناندز

شایعات درباره بازگشت ژاوی به نوکمپ پس از اخراج رونالد کومان به اوج رسیده بود و روز گذشته با اعلام رسمی باشگاه السد مبنی بر صدور مجوز جدایی این مربی اسپانیایی به واقعیت تبدیل شد.



ادامه مطلب ...

باشگاه بارسلونا دقایقی پیش خبر از برکناری رونالد کومان داد. شکست امشب برابر رایوواکانو دیگر راه چاره ای برای سران باشگاه کاتالان نگذاشت.

رونالد کومان

رونالد کومان تابستان 2020 و پس از شکست 8-2 بارسا برابر بایرن مونیخ بود که جانشین کیکه ستین شد. او بارسایی بحران زده را تحویل گرفت و کمی بعد لیونل مسی هم درخواست جدایی داد. در هر صورت بارسلونا توانست لیونل مسی را حفظ کند و کومان نیز در نخستین فصل حضورش روی نیمکت بارسا توانست این تیم را فاتح کوپا دل ری کند.

کومان اما در لالیگا، لیگ قهرمانان و سوپرکاپ اسپانیا نتوانست نتایج مطلوب را کسب کند.



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو، خرید جدید منچستریونایتد، موفق شد با اختلاف قابل توجهی گوی سبقت را در زمینه فروش پیراهن از لیونل مسی برباید.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

لیونل مسی تابستان امسال پس از مدت‌ها کشمکش از باشگاه بارسلونا جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست. از سوی دیگر، کریستیانو رونالدو نیز پس از سه سال حضور در تورین از باشگاه یوونتوس جدا شد تا پس از 12 سال دوری بار دیگر پیراهن منچستریونایتد را بر تن کند.



ادامه مطلب ...

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با انتشار ویدئویی خبر از جذب لیونل مسی داد.

لیونل مسی

شاید شوکه کننده ترین خبر فوتبالی دنیا طی سالهای گذشته، چند شب پیش توسط باشگاه بارسلونا منتشر شد؛ جایی که باشگاه کاتالانی رسما خبر از پایان حضور لیونل مسی در بارسلونا داد و اعلام کرد که این فوق ستاره آرژانتینی بعد از 21 سال نوکمپ را ترک خواهد کرد.



ادامه مطلب ...

باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد که لیونل مسی از این باشگاه جدا خواهد شد تا دنیای فوتبال در بهت فرو رود.

 لیونل مسی

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای رسمی از جدایی لیونل مسی خبر داد. باشگاه بارسا در این بیانیه توضیح داد که چه اتفاقی در مذاکرات برای تمدید قرارداد این مهاجم آرژانتینی افتاده است.



ادامه مطلب ...

بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره انتقال ممفیس دیپای بارسلونا رسمی شد.

ممفیس دیپای

باشگاه بارسلونا در تابستان گذشته تلاش زیادی برای جذب بازیکن مورد علاقه رونالد کومان یعنی ممفیس دیپای انجام داد اما نهایتاً با مخالفت باشگاه لیون روبرو شد تا در آن مقطع انتقال ستاره هلندی به نوکمپ منتفی شود.



ادامه مطلب ...

سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی، با عقد قراردادی تا سال 2023 به بارسلونا پیوست.

سرخیو آگوئرو

از مدت‌ها قبل مشخص شده بود که سرخیو آگوئرو بعد از یک دهه حضور شگفت‌انگیز در منچسترسیتی و تبدیل شدن به اسطوره و بهترین گلزن این باشگاه، از جمع سیتیزن ها جدا خواهد شد و به تیم دیگری می پیوندد.



ادامه مطلب ...

رئال مادرید موفق شد در یک بازی پر هیجان با نتیجه 3-1 بارسلونا را شکست دهد.

الکلاسیکو

بارسلونا امروز در حساس‌ترین بازی هفته لالیگا و البته فوتبال اروپا در ورزشگاه نوکمپ میزبان رئال مادرید بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3-1 به سود شاگردان زین الدین زیدان خاتمه یافت.



ادامه مطلب ...

اتلتیکوی سیمئونه دندان کاشت.

لوییس سوارز، مهاجم باتجربه و 34 ساله بارسلونا به اتلتیکو مادرید پیوست.



ادامه مطلب ...

ستاره کروات بارسلونا با عقد قراردادی 4 ساله به باشگاه سابقش سویا بازگشت.

ایوان راکیتیچ

ایوان راکیتیچ که در فهرست مازاد بارسلونا قرار داشت امروز با قراردادی 4 ساله به ارزش 1.5 + 9 میلیون یورو بندهای متغیر به سویا پیوست. او تا سال 2024 در عضویت سویا قرار خواهد داشت.



ادامه مطلب ...

باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد با رونالد کومان به توافق رسیده و این مربی هلندی تا سال 2022 به عنوان سرمربی باشگاه کاتالان منصوب شده است.

رونالد کومان

باشگاه بارسلونا رسما اعلام کرد با رونالد کومان به توافق رسیده و این مربی هلندی تا سال 2022 به عنوان سرمربی باشگاه کاتالان منصوب شده است.



ادامه مطلب ...

اریک آبیدال مدیر ورزشی فرانسوی بارسلونا یک روز پس از اخراج کیکه ستین، از سمت خود برکنار شد.

اریک آبیدال

4 روز پس از شکست تاریخی بارسا از بایرن و یک روز پس از برکناری کیکه ستین امروز باشگاه بارسلونا خبر از توافق با اریک آبیدال برای قطع همکاری داد.



ادامه مطلب ...

با تایید باشگاه بارسلونا کیکه ستین پس از تنها 8 ماه، از پست سرمربیگری آبی اناری ها اخراج شد.

کیکه ستین

بارسلونا جمعه شب به بدترین شکل ممکن برابر بایرن تحقیر شد و با شکست 8-2 از لیگ قهرمانان کنار رفت. بارسا در 4 سال گذشته همواره با ثبت شکست هایی سنگین از لیگ قهرمانان حذف شده و باخت به بایرن در واقع ته ماجرا برای بلوگرانا بود و این تیم به آخر خط رسیده است.



ادامه مطلب ...

پیش از ظهور لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، ستاره های بزرگی رقیب مستقیم یکدیگر بودند.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

در سال های اخیر لیونل مسی و رونالدو قریب به اتفاق جوایز فردی دنیای فوتبال را از آن خود کرده و همیشه مبارزه نزدیکی با یکدیگر داشته اند. اما پیش از حضور این دو بازیکن بزرگ، در طول تاریخ بازیکنان زیادی در یک مقطع خاص رقیب یکدیگر بوده و با هم مبارزه می کردند.

در دهه 70، فرانتس بکن بائر و یوهان کرویف دو مهره اصلی رقابت تاریخی بین آژاکس و بایرن مونیخ و البته آلمان و هلند بودند. یک دهه بعد این نبرد بین میشل پلاتینی و مارادونا شکل گرفت و در اوایل هزاره جدید زین الدین زیدان و رونالدینیو جوایز فردی را از آن خود می کردند.

البته در این میان مواردی عجیب نیز وجود داشته، مانند پله و مارادونا که با یکدیگر هم دوره نبودند، اما همیشه در مورد انتخاب نام بهترین بازیکن تاریخ از بین این دو فوق ستاره تردید وجود داشته است.

  در ادامه برخی نبردهای بزرگ تاریخ فوتبال را بررسی خواهیم کرد؛



ادامه مطلب ...

بازیکن تعویضی زیدان تنها یک دقیقه پس از ورودش به زمین گل دوم رئال مقابل بارسا را زد.

ال کلاسیکو

ال‌‌کلاسیکوی نیم‌ فصل دوم لالیگا به میزبانی رئال مادرید و در سانتیاگو برنابئو برگزار شد و رئال مادرید با ارائه نمایشی درخشان در نیمه دوم موفق شد با دو گل بارسلونا را مغلوب کرده و دوباره صدرنشین لالیگا شود.



ادامه مطلب ...

مارتین برایتثویت مهاجم لگانس با عقد قراردادی چهار و نیم ساله امروز به بارسلونا پیوست.

مارتین برایتثویت

بارسلونا دقایقی پیش رسماً اعلام کرد که مارتین برایثویت مهاجم دانمارکی لگانس را با پرداخت رقم فسخ ۱۸ میلیون یورویی او به خدمت گرفته است.



ادامه مطلب ...

باشگاه یوونتوس تابستان پیش رو برای جذب مسی تلاش خواهد کرد. این انتقال 350 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

لیونل مسی

مصاحبه روز گذشته آریدو برائیدا مدیر ورزشی بین الملل سابق بارسلونا با گاتزتا دلو اسپورت بهانه ای شد برای تیتر شماره‌ی امروز نشریه تورینی توتواسپورت. اینکه اینتر و یوونتوس در رویای جذب لیونل مسی هستند.



ادامه مطلب ...

ری مانای، مهاجم سابق اینتر، با قراردادی سه سال و نیمه، از آلباسته به بارسلونا پیوست.

ری مانای

این مهاجم 22 ساله که قرار است در دسته سوم اسپانیا برای بارسلونای B بازی کند، با انتقالی که می تواند تا 2 میلیون یورو افزایش پیدا کند، به باشگاه کاتالانی پیوست.



ادامه مطلب ...

سازمان لیگ اسپانیا تاریخ دیدار برگشت بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا را اعلام کرد.

ال کلاسیکو

رئال مادرید و بارسلونا در این فصل رقابت نزدیکی برای فتح لالیگا دارند و بی شک رویارویی این دو تیم در بازی برگشت، نقش تعیین کننده ای در مشخص شدن فاتح لالیگا در فصل جاری خواهد داشت.



ادامه مطلب ...

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که با ارنستو والورده قطع همکاری کرده و کیکه ستین را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است.

کیکه ستین

بعد از شکست بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا بود که شایعات اخراج ارنستو والورده قوت گرفت و در نهایت دقایقی پیش باشگاه کاتالانی به طور رسمی اعلام کرد که بعد از دو فصل و نیم، به همکاری با این مربی پایان داده است. بلافاصله هم کیکه ستین، سرمربی سابق بتیس به عنوان جانشین او معرفی شد.



ادامه مطلب ...

لوئیس سوارز مهاجم بارسا پس از جراحی زانو چهار ماه قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود و تقریبا فصل 20-2019 را از دست داد.

لوئیس سوارز

لوئیس سوارز که در دربی کاتالونیا برابر اسپانیول از ناحیه مینیسک خارجی پای راست مصدوم شده بود، پس از مشورت با دکتر کاگوت در نهایت تصمیم گرفت که تن به جراحی بدهد. جراحی امروز به انجام رسید و سوارز حالا باید دوران ریکاوری را شروع کند.



ادامه مطلب ...

دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید علی رغم موقعیت های خوبی که نصیب دو تیم شد با تساوی 0-0 به پایان رسید.

ال کلاسیکو

در این دیدار شاگردان ارنستو والورده و زین الدین زیدان موقعیت های خوبی برای گلزنی روی دروازه ها ایجاد کردند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکردند و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.



ادامه مطلب ...

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا توپ طلای بهترین بازیکن سال 2019 جهان را از آن خود کرد.

لیونل مسی

انتظارها برای انتخاب بهترین بازیکن سال جهان و جایزه توپ طلای فرانس فوتبال بالاخره به پایان رسید و لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. ستاره آرژانتینی که از نظر فردی سال بسیار خوبی را گذرانده بود، بالاتر از رقبایی چون ویرژیل فن دایک، کریستیانو رونالدو و سادیو مانه این عنوان را از آن خود کرد تا با شش توپ طلا، از این حیث در تاریخ فوتبال بی رقیب لقب گیرد.



ادامه مطلب ...

فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید کرد که دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید به دلیل نگرانی های ناشی از شرایط نامساعد سیاسی در کاتالونیا به تعویق افتاد.

ال کلاسیکو

اعلام حکم زندان برای تعدادی از اعضای جنبش استقلال کاتالونیا که در رفراندوم سال 2017 نقش داشتند، باعث ایجاد تنش در این ایالت شد. روز پنج شنبه، خیابان های بارسلونا و مناطق اطراف برای چهارمین روز پیاپی شاهد درگیری بین معترضان و نیروهای امنیتی بود.



ادامه مطلب ...

لیونل مسی در بارسلونا و طی مراسمی ویژه ششمین کفش طلای اروپای خود را دریافت کرد.

لیونل مسی

مسی با 36 گل زده در لالیگا و کسب 72 امتیاز بهترین گلزن اروپا در فصل گذشته است، وی امباپه را شکست داد که فصل گذشته 33 گل در لیگ 1 فرانسه به ثمر رساند.



ادامه مطلب ...

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی به عنوان مرد سال جهان در سال 2019 انتخاب شد.

لیونل مسی

امشب قرار بود یکی از بین ویرژیل فن دایک، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو عنوان مرد سال فیفا را از آن خود کند و در نهایت لیونل مسی به این عنوان دست یافت.



ادامه مطلب ...

شرایط برای رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا و فوتبال برزیل هرگز مساعد نیست.

رونالدینیو

در ابتدای هزاره جدید و در جام جهانی 2002، ستاره ای در ترکیب تیم ملی برزیل ظهور کرد که چندی بعد تبدیل به بهترین بازیکن جهان شد. درخشش رونالدینیو یکی از عوامل مهم پنجمین و آخرین قهرمانی تیم ملی برزیل در جام جهانی بود و با انتقال به بارسلونا، دیگر چشم همه جهان خیره به درخشش و هنرنمایی های این ستاره تکنیکی بود.



ادامه مطلب ...

لوئیز انریکه، سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، با انتشار بیانیه ای تایید کرد که دختر 9 ساله اش، شانا، در اثر بیماری درگذشت.

لوئیز انریکه و دخترش

انریکه که بعد از جام جهانی 2018 هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده گرفت، مدتی پیش بدون اعلام دلیلی مشخص، از هدایت این تیم کناره گیری کرده بود و اکنون با درگذشت دختر خردسالش مشخص شد که به دلیل درگیر بودن در روند درمان او، چنین تصمیمی گرفته بود.



ادامه مطلب ...

یک ابر رایانه در مورد اینکه از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام یک بازیکن بهتری هستند تحقیقاتی انجام داده است.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

این سوال سالهاست ذهن هواداران فوتبال را به خود مشغول کرده  اما ممکن است در نهایت پاسخ اینکه از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام یک بازیکن بهتری است مشخص شده باشد.



ادامه مطلب ...

فیلیپه کوتینیو با امضای قرارداد با بایرن مونیخ رسما به این تیم پیوست. قرارداد کوتینیو یک سال قرضی با بند خرید 120 میلیون یورویی امضا شده است.

فیلیپه کوتینیو

فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی فصل گذشته بارسلونا به صورت رسمی با امضای قراردادی قرضی با بند خرید 120 میلیون یورویی که در پایان فصل جاری فعال خواهد شد به بایرن مونیخ پیوست.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 38 صفحه بعد

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان