ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا، عنوان آقای گلی این فصل لالیگا را نیز به خود اختصاص داد.

لیونل مسی

لیونل مسی در آخرین دیدار لالیگایی خود نیز درخشان ظاهر شد و توانست با دبل برابر ایبار یک بار دیگر توانایی های خود را به اثبات رساند.



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در اولین فصل حضورش در فوتبال ایتالیا جایزه بهترین بازیکن سری آ را به خود اختصاص داد.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی که امسال با پیوستن به یوونتوس، در اولین فصل حضور در فوتبال ایتالیا موفق شد با این تیم هشتمین قهرمانی پیاپی یووه در سری آ را تجربه کند و در این فصل 21 گل برای تیمش به ثمر رساند، به عنوان بهترین بازیکن فصل جاری سری آ انتخاب شد.



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو، گلزن محبوب پرتغالی، الهام بخش یک شخصیت انیمیشنی شده است.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 34 ساله یوونتوس، در انیمیشن "نیروی ضربتی شماره 7" ایفا نقش کرده و نقش یک ابر قهرمان را بازی می کند که در مقابل تهدیدهای مختلف مبارزه می کند. قرار است این انیمیشن هفته ای یک بار و در شبکه فیسبوک به نمایش گذاشته شود و ستاره پرتغالی نیز در مراحل ساخت آن سرمایه گذاری کرده است.



ادامه مطلب ...

لیورپول با ارائه نمایشی درخشان، 4-0 بارسلونا را شکست داد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

بارسلونا و لیورپول

شاگردان یورگن کلوپ که در دیدار رفت با سه گل مغلوب بارسا شده بودند، در دیدار امشب با 4 گل به پیروزی رسیدند و توانستند برای دومین سال پیاپی، به فینال چمپیونزلیگ برسند.



ادامه مطلب ...

بارسلونا با پیروزی 3-0 مقابل لیورپول در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، در آستانه صعود به دیدار فینال قرار گرفت.

بارسلونا و لیورپول

در شبی که لیورپولی ها موقعیت های بسیار خوبی را برای گلزنی در نوکمپ از دست دادند، آبی و اناری ها به لطف درخشش مسی توانستند به یک پیروزی درخشان دست پیدا کنند.



ادامه مطلب ...

ایکر کاسیاس، سنگربان باتجربه و اسپانیایی پورتو، دچار مشکلات قلبی شده و طبق ادعای مارکا سکته خفیفی را رد کرده است.

ایکر کاسیاس

اخبار حاکی از آن است که ایکر کاسیاس امروز صبح دچار حمله قلبی شده و به بیمارستان منتقل گشته است. البته به نظر می رسد وضعیت او در حال حاضر عادی باشد اما وی احتمالا ادامه فصل را از دست خواهد داد.



ادامه مطلب ...

بارسلونا با پیروزی 1-0 مقابل لوانته، قهرمانی اش در رقابت های این فصل لالیگا قطعی کرد.

لیونل مسی

شاگردان ارنستو والورده در دیداری خانگی توانستند با نتیجه 1-0 لوانته را شکست بدهند و قهرمانی شان در رقابت های این فصل لالیگا را قطعی کنند.



ادامه مطلب ...

آمار موید است جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، به ضرر هر دو طرف بوده است.

رئال مادرید

ستاره پرتغالی و 34 ساله در لباس رئال مادرید تقریبا همه ساله در بین نامزدهای مرد سال قرار داشته و از شانس زیادی برای فتح این عنوان برخوردار بود، اما پروژه مهاجرت به تورین باعث شد وی تقریبا در اواسط سال شانسی برای قرار گرفتن در بین سه نامزد پایانی نداشته باشد و از آن سو و علیرغم درخشش کریم بنزما، رئال مادرید نیز به خاطر از دست دادن بهترین گلزن تاریخ متحمل ضرر فراوانی شد.



ادامه مطلب ...

با انتشار شاخص اسپکتیتر ایندکس درباره درآمد باشگاه‌های فوتبال در فصل 2017-2018 باشگاه رئال مادرید در این فصل با 750 میلیون یورو بیشترین درآمد را داشته است.

رئال مادرید

اسپکتیتر ایندکس با انتشار شاخص درآمد مالی باشگاه‌های فوتبال دنیا در فصل 2017-2018 باشگاه رئال مادرید را در این فصل به عنوان پردرآمدترین باشگاه فوتبال دنیا اعلام کرد. در این فهرست رتبه‌های دوم و سوم فهرست به بارسلونا و منچستریونایتد تعلق دارد.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان