ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

 

رئال یکشنبه شب و درسانتیاگو برنابئو با تساوی 1-1 مقابل مالاگا متوقف شد.

 

Muamba Get Well Soon, Real Madrid
بازیکنان رئال مادرید در جریان دیدار یکشنبه شبشان مقابل مالاگا با پیراهن های حمایتی برای شفای زودتر موامبا و روحیه دادن به اریک آبیدال به زمین مسابقه رفتند
برروی پیراهنهایی که رئالی ها برتن کرده بودند شعاری برای ابراز حمایت و روحیه دادن به آبیدال و موامبا نوشته شده بود. این دو شعار بدین ترتیب بود:« زنده باد آبیدال» و «زود خوب شو موامبا»

 

[foto de la noticia]

 

 

 

روز پنج شنبه باشگاه بارسلونا اعلام کرد که این مدافع فرانسوی که سال گذشته برای خارج کردن تومور از کبدش تحت عمل جراحی قرار گرفت، نیاز به عمل پیوند کبد دارد.

Eric Abidal - Barcelona
Eric Abidal - Barcelona

یکی از دوستان دوران کودکی آبیدال قرار است به عنوان دهنده عضو در جراحی پیش روی پیوند کبد به کمک به این ستاره فرانسوی بیاید.

 

 



ادامه مطلب ...

 

باواریایی ها در این مرحله باید با المپیک مارسی روبرو شوند و در صورتی عبور از این تیم فرانسوی، احتمالا در مرحله بعد روبروی رئال قرار خواهند گرفت.

Jose Mourinho

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، معتقد است بایرن می تواند قهرمان این فصل رقابت های چمپیونزلیگ شود.

 



ادامه مطلب ...

 

ستاره پرتغالی، رئال مادرید را مهم تر از هر چیزی می داند و معتقد است خود باشگاه از سرمربی و بازیکن بالاتر است

Cristiano Ronaldo, Jose Mourinho - Real Madrid
Cristiano Ronaldo, Jose Mourinho - Real Madrid


 

کریستیانو رونالدو برای اولین بار در این فصل در یک نشست مطبوعاتی شرکت کرد. او در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل زسکا مسکو، با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.ستاره پرتغالی، رئال مادرید را مهم تر از هر چیزی می داند و معتقد است خود باشگاه از سرمربی و بازیکن بالاتر است. نظرش در مورد تمدید قرارداد مورینیو اما کاملا قاطع بود و گفت: «سرمربی با ما ادامه خواهد داد.»

 



ادامه مطلب ...

 

پویول:کاری هست که مسی نتواند انجام دهد؟ درخشش مسی در داخل دروازه

مهاجم ارژانتینی بیشتر به خاطر گلزنی مشهوراست ، اما مهار خارق العاده توپ او در درون دروازه باعث شده تا همه انگشت به دهان بمانند

Leo Messi - Barcelona

لیونل مسی در طول هفته گذشته، هفت گل به ثمر رساند و 5 بار دروازه بایرلورکوزن را باز کرد و دو گل را وارد دروازه راسینگ سانتاندر نمود تا نامش در صدر اخبار رسانه های خبری قرار بگیرد.

 



ادامه مطلب ...

 

گواردیولا که در سال 2008 هدایت بارسا را برعهده گرفت، تاکنون 13 جام مختلف با آبی و اناری ها به دست آورده

 

FIFA Ballon d'Or Gala 2011: Guardiola, Messi mix

لیونل مسی، ستاره بارسا، معتقد است پپ گواردیولا برای این تیم اهمیت بیشتری از او دارد.

 

 



ادامه مطلب ...

سرجیو راموس در صفحه توئیترش ، عکسی از خودش در کنار یکی از اسبهایش منتشر کرده است :" عصر همگی بخیر . هفته جدید را با نیروی مجدد شروع می کنیم . چند عکس با عکسهای اسب های اسپانیایی خودم برایتان می گذارم . "

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/03/11/futbol/equipos/real_madrid/1331502786_extras_noticia_foton_7_0.jpg

 

 

اسطوره فرانسوی در صحبتهایی به حمایت از مربی رئال پرداخته

 

Zinedin Zidane (Getty Images)

 زین الدین زیدان، مدیر داخلی باشگاه رئال مادرید در صحبتهایی تمایلش را برای ماندن ژوزه مورینیو برروی نیمکت مربیگری رئال در فصول آینده ابراز کرد.

 

 



ادامه مطلب ...

 

مسی در مسیر ثبت رکوردهای جدیدی است

Lionel Messi holds a Spanish league football
 
لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، روز 7 مارس سال 2012 را فراموش نخواهد کرد. در این روز بود که بارسا موفق شد تا دردوربرگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-7 از سد بایرلورکوزن عبور کند و 5 گل از این 7 گل به نام مسی ثبت شد.

با گلزنی مسی آرژانتینی دراین بازی او با 12 گلی که فصل گذشته در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده بود برابری کرد

به علاوه در رده چهارم برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت و بدون احتساب دیدارهای مقدماتی بعد از رائول با 71 گل، نیستلروی با 56 گل و آنری با 50 گل در رده چهارم قرار گرفت. مسی با 49 گل اروپایی از شوچنکو با 48 گل و اینتزاگی با 46 گل پیشی گرفت

و با رکورد 49 گلی که آلفردو دی استفانو در رقابتهای اروپایی به ثمر رسانده بود برابری کرد.

هدف بعدی مسی پیشی گرفتن از رکورد گلهای اروپایی آنری است.

 

دروغ است که مورینیو به من اعتماد ندارد .

 

Kaka - Real Madrid
 
کاکا در سومین فصلش در رئال مادرید بسر می برد و شایعات زیادی وجود دارد که در پایان فصل این تیم را ترک می کند . اما بازیکن برزیلی بی میل است که رئال مادرید را بدون هیچ موفقیتی ترک کند .

 



ادامه مطلب ...

 

دراینجا گزارشی ویدئویی را به مناسبت تولد صد و ده سالگی باشگاه رئال برای شما منتشر کرده ایم

Champions League: PFC CSKA Moskva v Real Madrid CF

 

امروز، سه شنبه ، 6 مارس سال 2012، باشگاه رئال  مادرید جشن تولد 110 سالگی اش را جشن خواهد گرفت

در طول این مدت طولانی، پرافتخارترین باشگاه قرن بیست و یکم فوتبال دنیا به 9 قهرمانی اروپایی ، 2 جام یوفا، 31 قهرمانی در لالیگا و 18 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) دست یافته و اسطوره هایی مثل دی استفانو، پوشکاش، زیدان و یا رونالدو را تحویل فوتبال دنیا داده است

با کلیک برروی اینجا می توانید ویدئوی کوتاهی را که وب سایت روزنامه مارکا برای صد و دهمین سالگرد تولد باشگاه رئال مادرید را تماشا کنید

 

مورینیو و گواردیولا همچنان به رئال مادرید و بارسلونا می گویند که آینده شان مشخص نیست . مربی پرتغالی تا سال 2014 قرارداد دارد که هفته گذشته با سفرش به لندن برای خرید خانه ، جنجال عظیمی به راا انداخت . چند هفته ایست که اجازه می دهد شایعات ادامه داشته باشد ، شایعه ای که از سوی اطرافیانش پس از هو شدن در برنابئو آغاز شد . گواردیولا هم قراردادش امسال تمام می شود و باید تمدید شود . در دو فصل گذشته در فوریه قراردادش را تمدید کرده اما امسال فرصت بیشتری می خواهد . بدین ترتیب هر دو تیم معلق هستند . 

http://img4up.com/up2/32065466954463405734.jpg



ادامه مطلب ...

امکان ندارد شما سرمربی رئال مادرید باشید و بار سنگین بارسلونا را روی دوشتان احساس نکنید. به خصوص اگر تعداد تقابل‌هایتان دورقمی شود و هیچ گاه هم در پایان نود دقیقه پیروز نباشید

 

Josep Guardiola, Jose Mourinho
 
بیست‌وچهارمین هفته لیگا هم به پایان رسید. نهمین پیروزی متوالی مادریدی‌ها. تونل معروف بارسایی‌ها حالا رویای ملموس‌تری برای مادریدیستاها شده است با این حال ژوزپ یانریکه، نویسنده پایگاه معتبر Thisisfutbal اعتقاد دیگری دارد: لیگا هنوز به اتمام نرسیده است.

 



ادامه مطلب ...

ستاره آرژانتینی کاتالان ها را بسیاری بهترین بازیکن دنیا می دانند اما کرویف معتقد است سه توپ طلای پیاپی مسی بدون قابلیت های بازی سازی ژاوی به دست نمی آمد

Lionel Messi and Xavi, Barcelona (Getty Images)
 

یوهان کرویف، اسطوره باشگاه بارسا، اعلام کرد ژاوی، جلوتر از مسی، بهترین بازیکن دنیاست.



ادامه مطلب ...

اطلاعاتی كه به دست ما رسید نادرست و از منبع غیر موثقی آمده بود اما ما بعدا متوجه شدیم.

Liga BBVA : Alexis Sanchez (Osasuna vs Barcelona)

یك شبكه رادیویی اسپانیا به خاطر تهمتی كه به بارسلونا زده بود به این باشگاه پیشنهاد پرداخت غرامت داد

به گزارش منابع خبری، شبكه رادیویی 'كادنا كوپ' در روز 13 مارس سال 2011 گزارشی را پخش كرد كه صداقت پزشكان باشگاه بارسلونا را زیر سؤال می برد.

اكنون این شبكه با پیشنهاد پرداخت 200 هزار یورو غرامت به باشگاه بارسلونا اعلام كرد:« اطلاعاتی كه به دست ما رسید نادرست و از منبع غیر موثقی آمده بود اما ما بعدا متوجه شدیم. »

باشگاه بارسلونا پس از پخش این گزارش شكایت كرد اما اكنون درباره پیشنهاد غرامت شبكه رادیویی هنوز اظهار نظری نكرده است.

پیش از این نیز در مورد مشابهی دادگاه عالی اسپانیا روزنامه لوموند فرانسه را به دلیل انتشار گزارشی در مورد ارتباط باشگاه با دكتر 'یوفمانیو فونتس' كه به دوپینگی كردن بازیكنان معروف است، به پرداخت 15 هزار یورو غرامت به باشگاه بارسلونا محكوم كرده بود.

خوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید به رکورد شکنی ادامه می دهد . او با برد در وایکاس برابر رایو ، تبدیل به سریع تاریخ مربی تاریخ 84 ساله لالیگا از نظر رسیدن به پنجاهمین برد شود .
Jose Mourinho - Real Madrid
خوزه مورینیو که در آگوست 2010 به رئال مادرید پیوست ، به رکورد پنجاه برد در لالیگا دست یافت . او شش تساوی و شش شکست در بازیهای دیگرش کسب کرده است .
این در حالیست که گواردیولا ، برای رسیدن به 50 برد به 67 بازی نیاز داشت و میگل مونیوز ، مربی اسطوره ای رئال نیز به 74 بازی .

سسک فابرگاس یکی از صحنه های جالب اردوی تیم ملی اسپانیا در مالاگا را رقم زد . در میان صدها هوادار که ملی پوشان را تشویق می کردند ، یک نفر از سسک امضا خواست ... آن هم روی پیراهن قرمز رئال مادرید . بازیکن بارسلونا هم درخواستش را رد نکرد و پیراهن شماره 10 اوزیل را امضا کرد .

http://img4up.com/up2/48564513269559185414.jpg

گل کریستیانو رونالدو برابر رایو تبدیل به یک گل زیبا ، جهانی ، هوشمندانه شد و باعث رسیدن سه امتیاز به رئال شد . روی ریباند یک کرنر ، او محکم با پشت پایش دروازه ژوئل را باز کرد :" هرگز تا کنون با پشت پا گل نزده بودم . "

گل پشت پا از کریسیانو رونالدو

شاید بهترین گل دوران فوتبالش باشد اما این بازیکن می گوید :" باید گل را از تلویزیون ببینم تا تشخیص دهم که بهترین گل دوران فوتبالم است یا نه . زیبا و با پشت پا بود . این خیلی زیبا بود . اما سه امتیاز مهمتر است . " 

دانلود گل در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

مربی آبی اناری ها با لحن طنزآلودی درمورد محرومیت مسی از حضور در دیدار بعدی بارسا صحبت کرد

 

Pep Guardiola - Barcelona
Pep Guardiola - Barcelona

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در پایان دیدار سخت و حساس تیمش مقابل اتلتیکومادرید که با برد 1-2 تیم کاتالان همراه بود، روحیه خوبی داشت

 



ادامه مطلب ...

آمار 11 گل ژاوی تا اینجای فصل، بهترین رکورد گلزنی او در طول 14 فصلی است که برای تیم اصلی بازی کرده است.

یکی از جنبه های بسیار مثبت فوتبال بارسا در این فصل به آمار گلزنی بازیکنان غیر مهاجم آن مربوط می شود. مثلا سسک در اولین فصل حضورش به عنوان یک گلزن ذاتی ظاهر شده است، یا اگر نخواهیم اغراق کنیم آمار گلزنی ژاوی در حالیکه هنوز یک سوم بازی های فصل باقیمانده است بهترین رکورد گلزنی او در تمام دوران حضورش در بارسا محسوب می شود. او در طول 33 بازی 11 گل به ثمر رسانده است که شامل 7 گل در لیگ، یکی در لیگ قهرمانان، 2 گل در جام حذفی و یک گل در جام باشگاه های جهان می باشد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


اولین باری که از مرز 10 گل گذشت

ژاوی با 610 بازی رکورد دار بیشترین بازی رسمی برای باشگاه می باشد؛ وی در 14 فصل حضور حرفه ای خود در باشگاه، در مجموع 69 گل به ثمر رسانده است و 11 گل این فصل او، یک رکورد جدید برای او محسوب می شود. پیش از این، بهترین رکورد گلزنی او در طول یک فصل معادل 10 گل بود که به فصل 2008/09 برمی گردد، البته شایان ذکر است که وی این 10 گل را در طول یک فصل کامل و 59 مسابقه به ثمر رسانده بود.

 

بازیکن برزیلی دیگر آن ستاره قدیمی نبود ، هیچ گونه حرکت ناگهانی نداشت و مدام توپ لو می داد . مورینیو که صبرش لبریز شده بود ، مدام از روی نیمکت فریاد می زد و ناراحت بود

Sergio Busquets vs Ricardo Kaka - Barcelona , Real Madrid
Sergio Busquets vs Ricardo Kaka - Barcelona , Real Madrid
استادیوم لوژنیکی ، مسکو ، دقیقه 74 بازی زسکا - رئال مادرید . رئال مادرید بازی را تحت کنترل خود داشت اما طبیعتا این فوتبال هجومی خطراتی را هم می توانست به دنبال داشته باشد . تیم روسیه ای سعی می کرد که سرمای سیبری را کنار بگذارد و رئال می خواست که برتری خود را حفظ کند .



ادامه مطلب ...

خوسه لوئیس چیلاورت یکی از افسانه ای ترین دروازه بانان دنیای فوتبال به دفاع از والدس برخاسته

 

Jose Luis Chilavert
 

 روز سه شنبه بود که دیگو آرماندو مارادونا، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و مربی کنونی الوصل در صحبتهایی گفت:« والدس دروازه بان بدی است ولی آنقدر بازیکنان خوب دور و براو هستند که والدس خوب به نظر می رسد.»

 



ادامه مطلب ...

آقای خاص پیش از دیدار تیمش مقابل زسکا که با تساوی 1-1 به پایان رسید، داوران بازی را به تمسخر همجنس باز خطاب کرده بود.

Jose Mourinho - Real Madrid
 
 اتحادیه همجنس بازان اروپا از ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، به دلیل اظهاراتش پیش از دیدار رفت مقابل زسکا مسکو در لیگ قهرمانان به یوفا شکایت کرد و لوئی انگفیلد، رئیس این اتحادیه از یوفا خواست سرمربی پرتغالی را با جریمه مواجه کند.
آقای خاص پیش از دیدار تیمش مقابل زسکا که با تساوی 1-1 به پایان رسید، داوران بازی را به تمسخر همجنس باز خطاب کرده بود.
انگفیلد در گفتگو با دیلی میل گفت:" چنین اظهاراتی از هرکسی در فوتبال غیرقابل پذیرش است؛ به ویژه از یکی از شناخته شده ترین چهره های دنیای فوتبال. برای ما بسیار ناراحت کننده است که آقای مورینیو از چنین لفظی برای توهین استفاده کرده است. به ویژه اینکه چنین اظهاراتی در یک دیدار بین المللی استفاده شده است. ما از یوفا درخواست می کنیم در این مورد تصمیم لازم و قانونی را اتخاذ کند."
یوفا هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است.

این ستاره پرتغالی در سال 2009 با انتقالی 94 میلیون یورویی که رکورد گران ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال را شکست، از منچستریونایتد راهی رئال مادرید شد

Champions League: PFC CSKA Moskva v Real Madrid CF: Cristiano Ronaldo
کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، احتمال بازگشتش به منچستریونایتد را رد نکرد.
این ستاره پرتغالی بعد از سه قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در چمپیونزلیگ با شیاطین سرخ، در سال 2009 با انتقالی 94 میلیون یورویی که رکورد گران ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال را شکست، از منچستریونایتد راهی رئال مادرید شد.
شبکه اسپانیایی پونتو پلوتا به تازگی یک ویدئوی کوتاه از گفتگوی ریو فردیناند و کریس رونالدو بعد از دیدار رئال مقابل راسینگ پخش کرد که در آن ستاره پرتغالی در پاسخ به مدافع انگلیسی در مورد احتمال بازگشتش به الدترافورد گفت:" هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد دوست من."
رونالدو همچنین اعلام کرد قصد دارد رکورد 40 گل زده در یک فصل لالیگا که سال گذشته به جا گذاشت را در این فصل بشکند.
" آیا رکوردم را می شکنم؟ البته."
 

قرارداد این مربی جوان و موفق با باشگاه کاتالانی در انتهای فصل جاری به پایان می رسد و موضوع تمدید قرارداد او، در صدر اخبار این باشگاه قرار دارد.

 

Dani Alves - Barcelona (Getty Images)
 
دنی آلوس، مدافع برزیلی بارسا، اعلام کرد این تیم بدون پپ گواردیولا هیچ است.
قرارداد این مربی جوان و موفق با باشگاه کاتالانی در انتهای فصل جاری به پایان می رسد و موضوع تمدید قرارداد او، در صدر اخبار این باشگاه قرار دارد.
مدیران باشگاه بارسا سخت به دنبال تمدید قرارداد گواردیولا هستند اما او هنوز در این مورد تصمیم گیری نکرده است.
آلوس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر می کنم گواردیولا قراردادش را تمدید می کند زیرا بدون او ما هیچ چیزی نیستیم. اگر او تصمیم به جدایی از بارسا بگیرد، این به معنای خیانت به بارسا نیست. برای زندگی به یک محیط شاد نیاز است. اگر او برود، همه کارهایی که او برای باشگاه انجام داده، باقی خواهد ماند."
بارسا در حال حاضر با 10 امتیاز اختلاف نسبت به رئال در مکان دوم جدول لالیگا قرار دارد و آلوس از نمایش های اخیر تیمش راضی نیست.
" در مورد فاصله رئال و   بارسا کمی زیاد صحبت شده است اما ما احتمالا مرتکب اشتباهاتی شده ایم که در این مکان قرار داریم.ما در دیدارهای خارج از خانه خوب کار نکردیم. ما توازن لازم را در حملات نداریم اما هنوز فرصت بهتر شدن وجود دارد. باید دیدار مقابل والنسیا را به عنوان یک الگو قرار دهیم."

 

 

 

بازیکن آلمانی رئال مادرید با فراری 458 ایتالیای خود در خیابانی در مرکز شهر مادرید . این اتومبیل اسپورت ، موتور V8 و 4,499 cc با 570 اسب بخار دارد .  

http://estaticos03.marcamotor.com/albumes/2012/02/22/ozil_ferrari_458_italia/1329911966_extras_albumes_0.jpg

ادامه عکس ها در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...

ستاره آرژانتینی سردسته گروه خوانندگان فوتبالیست است

[foto de la noticia]

 

در آخرین تبلیغ پپسی، چند نفر از ستاره های دنیای فوتبال حضور دارند

دراین تبلیغ، مسی سردسته گروه خوانندگان به نظر می رسد. این ستاره آرژانتینی جلوتر از سایرین است و دراین باند، سرخیو آگوئرو، فرناندو تورس، دیدیه دروگبا، فرانک لمپارد و ویلشر هم حضور دارند.

این گروه 8 نفره در کنار دی جی کلوین هریس، در این تبلیغ شرکت کرده اند

 

پله، اسطوره فوتبال برزیل، اظهار امیدواری کرد که سبک بازی بارسا در آینده توسط سایر تیم ها دنبال شود و معتقد است در نهایی توانایی تکنیکی بر قدرت بدنی پیروز می شود.
 مهاجم سابق تیم ملی برزیل تیم فعلی بارسا را با تیم هایی مانند بنفیکا، آژاکس، میلان و رئال در دهه های گذشته مقایسه کرد و احساس می کند دلیل موفقیت این تیم داشتن بازیکنانی است که مدت هاست در کنار هم بازی می کنند.
او در گفتگو با سایت فیفا گفت:" سبک بازی بارسا فوتبالی است که مردم دوست دارند ببینند و من امیدوارم این الگویی برای تیم های آینده باشد. امیدوارم در نهایت توانایی تکنیکی مقابل قدرت بدنی پیروز شود. به فوتبال آلمان نگاه کنید. آنها این روزها تکنیکی تر بازی می کنند و این فوتبالی است که ما می خواهیم ببینیم. ما می خواهیم شاهد چرخش توپ باشیم نه حرکت بازیکنان. و این اتفاق تنها در تیم هایی رخ می دهد که به خوبی سازماندهی شده اند.
من اخیرا بازی های زیادی از بارسا دیده ام. آنها شبیه تیم سانتوسی هستند که من در آن بازی می کردم یا شبیه بنفیکا، میلان، آژاکس و رئال مادرید. همه این تیمها در زمان خودشان استاندارد جدیدی برای فوتبال به وجود آوردند و دوست دارم بگویم که کلید موفقیت آنها این بود که بازیکنان تیم اصلی به خوبی در کنار هم جا افتاده بودند."
 بارسا در 6 سال اخیر سه بار قهرمان چمپیونزلیگ شده و دو بار نیز جام باشگاه های جهان را تصاحب کرده است.

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان