ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

آخرين ال کلاسيکوي فصل در فينال جام حذفي اسپانيا با نتيجه دو بر يک به سود رئال‌مادريد به پايان رسيد.

Iker Casillas (73)

در ديداري حساس در فينال رقابت‌هاي جام حذفي اسپانيا موسوم به کوپادل‌ري تيم‌هاي فوتبال بارسلونا و رئال مادريد در ال‌کلاسيکويي ديگر به مصاف هم رفتند که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد تا قوهاي سپيد مادريد براي نوزدهمين بار عنوان قهرماني جام حذفي را از آن خود کنند.



ادامه مطلب ...

تيم هاي چلسي و رئال مادريد و بايرن مونيخ و آتلتيکو مادريد به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کردند و تیم های پاریسن ژرمن و دورتموند و منچستر یونایتد و بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

Champions League

قرعه‌ کشي مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا جمعه ساعت 14:30 در شهر نيون سوئيس برگزار خواهد شد.

 

 



ادامه مطلب ...

داستان از آگوست آغاز شد. دیوید پاولاژیک ، یک کودک 14 ساله در بهستانی ، زمانی که سوار به دوچرخه اش بوده ، یک تصادف سنگین را تجربه کرده است .

Cristiano Ronaldo

پزشکان چندین مصدومیت را در این کودک کشف کردند و دیوید چندین ماه در کما بود . والدین این کودک ناراحت بودند و به دنبال کلینیک هایی بودند که پسرشان را نجات دهد .



ادامه مطلب ...

بارسلونا موفق شد با پيروزي در برنابئو مقابل رئال مادريد در يک قدمي صدر جدول قرار بگيرد.

LIONEL MESSI REAL MADRID BARCELONA LA LIGA 03232014

از هفته بيست و نهم پيکارهاي لاليگا، رئال مادريد در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو ميزبان بارسلونا بود. بازي رفت را کاتالان‌ها در نيوکمپ به سود خود پايان داده بودند و شاگردان کارلتو در صدد انتقام با حمايت تماشاگرانش بودند اما در نهايت اين بارسا بود که موفق شد در يک ديدار زيبا و بيادماندني با نتيجه چهار بر سه پيروز شود.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان