تیم منتخب لالیگا به انتخاب یوفا:4 رئالی و 3بارسایی در یازده بازیکن اصلی
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

 

این در حالی است که قهرمانی رئال در رقابت های لالیگا ، آن هم بعد از سه قهرمانی متوالی بارسا در فصول گذشته، باعث شده تا تیم مادریدی در این نوع آمار و گزارش ها نیز از بارسا پیش بیفتد. برای اولین بار در چهار سال اخیر، تعداد رئالی ها در لیست تیم منتخب فصل به انتخاب یوفا ، از تعداد بارسایی ها بیشتر است  .
مارسلو بیه لسا، سرمربی آرژانتینی باشگاه اتلتیک بیلبائو که در رقابت های این فصل تیمش را به دو فینال (کوپا دل ری و لیگ اروپا) رساند نیز به عنوان برترین مربی این فصل لالیگا برگزیده شده است.
 در فصل 11-2010، نام پنج بازیکن از بارسلونا (ویکتور والدس، دانی آلوس، ژاوی ارناندس، پیکه و مسی) در لیست تیم یازده نفره منتخب یوفا دیده می شد و 4 بازیکن از رئال (مارسلو، مسعوت اوزیل، دی ماریا و کریستیانو رونالدو) در این لیست دیده می شدند. در رقابت های فصل گذشته، پپ گواردیولا، مربی جوان بارسا، عنوان بهترین مربی فصل را در اختیار داشت.
در فصل 10-2009 نیز ، نام 5 بازیکن از بارسلونا  (ویکتور والدس، جرارد پیکه، کارلس پویول، ژاوی ارناندس و لیونل مسی ) در این لیست قرار گرفته بود و تنها 3بازیکن از رئال در فهرست بهترین بازیکنان فصل لالیگا به انتخاب یوفا قرار داشتند : (سرخیو راموس، کریس رونالدو و گونسالو ایگواین) و در آن فصل هم گواردیولا، مربی برتر لالیگا لقب گرفته بود.
در فصل 9-2008 که مسئولان یوفا برای اولین بار، تیم یازده نفره منتخب لیگ های مختلف اروپایی را برگزیدند نیز نام 5 بازیکن از آبی اناری ها (دانی آلوس، کارلس پویول، ژاوی ارناندس، اینیستا و لیونل مسی) در این لیست دیده می شد و 2 رئالی نیز در این فهرست قرار داشت: (ایکر کاسیاس و گونسالو ایگواین) و پپ گواردیولا که اولین فصل حضورش روی نیمکت مربیگری بارسا را تجربه می کرد، به عنوان مربی منتخب فصل برگزیده شده بود.
اما همان طور که مشخص است ، اوضاع به کل تغییر کرده، این فصل ، دیگر گواردیولا بهترین مربی فصل نیست و رئال محوریت تیم را در دست گرفته.
البته این لیست یازده نفره، لیستی کاملا متفاوت با لیست برگزیده کاربران یوفا دات کام است که درماه ژانویه منتشر شده و در آن نام بازکنانی از سرتاسر اروپا دیده می شود. در آخرین لیست ارائه شده در سال 2011، نام 5 بازیکن از بارسلونا ( دانی آلوس، جرارد پیکه، ژاوی ارناندس، اینیستا و مسی )  و سه بازیکن از رئال (کاسیاس، مارسلو و رونالدو) دیده می شد. هر دوی این تیمها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته بودند. تیاگو سیلوا (میلان)، آرین روبن (بایرن) و گرث بیل (تاتنهام) این لیست را کامل می کردند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان