نمرات بازیکنان رئال در کل فصل لالیگا 2011-2012
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

1- ایکر کاسیاس 7 : تحسین برانگیز بود . همچون فصلهای گذشته نبود که امتیازات زیادی به تیمش برساند اما همیشه در مقاطع حساس در کنار تیم بود . یک توپ غیرممکن را از مانو دل مورال گرفت و یک فرصت کلیدی را از ژاوی در الکلاسیکوی نیوکمپ گرفت . هر چند که در توپهای هوایی و کار با توپ ، مشکل داشت .


2- آلوارو آربلوا 6 : در مقاطع پایانی فصل کم کم خودش را پیدا کرد و اشتباهاتش در بازیهای کوچک را جبران کرد . در کارهای تدافعی مثل همیشه هوشایر بود اما در کارهای تهاجمی باید خیلی بهتر از این ها باشد .


4- راموس 8 : فوق العاده بود . این اولین فصلی بود که در پست دفاع وسط تثبیث شد که بهترین فصلش در رئال مادرید بود . این پست کاملا با توان بدنی او سازگار است و بیشتر از زمانی که در مرکز دفاع است ، نمود پیدا می کند . در بازیهای زیادی ، لیدر تیم بود .


3- په په 8 : عملکرد خوبی داشت . اگر می توانست که کمی از نظر ذهنی خودش را کنترل کند و اعصابش را از دست ندهد ، می توانست بهترین دفاع وسط جهان شود . سریع و مستحکم در امور تهاجمی است . وقتی که حواسش به بازی باشد ، هیچ کس بهتر از او نیست .


12- مارسلو 7 : یکی از کلیدهای موفقیت رئال بود . او در حرکات هجومی ، یک گزینه عالی بود و بهترین شریک کریستیانو در سمت چپ بود . عملکردش در کارهای تهاجمی ، بی نظیر بود . پس از کریسمس افت کرد اما دوباره به خودش آمد .


14- ژابی 7 : تنها هافبک تیم است که در عین تخریب کردن ، توانایی خلاقیت و بازیسازی را دارد و به همین علت در تیم مورینیو نقشی کلیدی داشت . به خوبی به خط دفاع حریف یورش می برد و با حرکات هوشمندانه اش ، مهاجمان را صاحب موقعیت می کرد .


6- خدیرا 6 : اولین انتخاب مورینیو برای حضور کنار ژابی بود . دوندگی زیادی داشت اما کار با توپش ضعیف بود . خوب توپربایی می کرد . گلش در نیوکمپ ، یکی از کلیدهای قهرمانی بود .


7- رونالدو 10 : لیدر بی چون و چرای تیم بود . آمار گلزنیش در تاریخ باشگاه بی نظیر است و رفتارش در این فصل ، مثال زدنی شد و گلهایی که مقابل اوساسونا ، اتلتیکو و بارسلونا زد ، نقشی مهم در راه قهرمانی داشت . پخته تر شده و تبدیل به بازیکن بهتری شده است . تکرومی هایش کمتر شده و تصمیماتش هوشمندانه تر شده است .


22- دی ماریا 7 : تا پیش از مصدومیتش ، بهترین بازیکن تیم بود . ویرانگر ، جنگنده ، گلزن و با پاس گلهایی مهار نشدنی که سیستم دفاعی حریف را ویران می کرد . اما در نبودش ، تیم به خوبی جایش را پر کرد . می تواند در آینده بهتر هم باشد .


9- بنزما 9 : برای گربه رئال مادرید ، فصلی فوق العاده بود . شاید اگر فقط گلهایش را در نظر بگیریم ، فصلی عادی داشته باشد اما مهم ویژگی هایی بود که به بازی رئال مادرید اضافه می کرد : مکث ، تحرک و همکاری . او یکی از زیباترین گلهای فصل تیم را در پامپلونا زد .


10- اوزیل 8 : در کنار بنزما ، بازیکنی بود که نقش مهمی در حرکات هجومی سریف رئال مادرید شد . توانایی هایی که داشت ، رئال ممادرید را به آینده امیدوار می کرد . با این روندش می تواند یکی از تاریخی ترین اسطوره ها باشد . دارای هوش بالایی است .


20- هیگوائین 8 : با این که جنگ فیکس شدن را به بنزما باخت ، باز هم به عنوان یک ذخیره ، آمار گلزنی شگفت انگیزی داشت . تضمینی برای گلزنی بود و مثل همیشه ، عطش ، جدیت ، تعصب و جنگندگی را به تیم اضافه می کرد . حضورش برای هر تیمی یک نعمت است .


21- کایخون 7 : تنها خرید فصل بود که توانست عملکرد فوق العاده ای داشته باشد . به خصوص در زمینه گلزنی . با این که اغلب روی نیمکت می نشست ، در معدود مواقعی که در ترکیب قرار گرفت ، گلزنی کرد . از نظر آماری ، یک ذخیره طلایی بود . تعصب و تلاشش مثال زدنی بود .


8- کاکا 4 : فاجعه بود . بازیکنی که هیچ گاه در رئال مادرید در حد اسم و شهرتش کار نکرد . در مقاطعی از فصل توانست که یادآور کاکا باشد اما در اواخر فصل ، دوباره دچار افت شد تا به نظر برسد که شمارش معکوس برای رفتنش از رئال آغاز شده است .


24- لاس 4 : یکی از عناصر مهم در کارهای تدافعی به شمار می رفت که در بازیسازی و تخریب ، قرار بود که نقش مهمی داشته باشد . اما چندین بار با مورینیو دچار اختلاف شد . مصدومیت مرموزش باعث شد که در اواخر تورنمنت ، از تیم کنار گذاشته شود .


15- کوئنت رائو 5 : در لالیگا تقریبا همیشه نیمکت نشین بود و مارسلو به او ترجیح داده می شد . از پس بازی مشکلی نظیر الکلاسیکوی نیوکمپ بر آمد و به خوبی دنی الوس را پوشش داد . هر چند که به اندازه قیمتش نیارزید .


19- واران 8 : مدافع جوان فرانسوی ، یکی از بهترین های فصل رئال مادرید بود . کم بازی کرد اما زمانی هم که در ترکیب بود ، بهترین سطح را ارائه می داد . سریع و تاکتیکی بود و توانایی بازیسازیش هم شگفت انگیز بود . یک گل تماشایی به رایو زد .


11- گرانرو 6 : در مقاطعی از فصل نقشی کلیدی داشت . تاخیر و حفظ توپ را به خط هافبک رئال در مقابل حریفان تدافعی ، اضافه می کرد . در زمستان در آستانه رفتن بود اما ماندنش به صلاح خودش و تیم شد .


5- شاهین 5 : یکی از ناکامی های بزرگ فصل بود . دچار مصدومیت های متعدد شد و خیلی کم بازی کرد . او حتی مکمل یا جانشین ژابی هم نبود . هر چند که در بازیهایی که در ترکیب بود ، نشان داد که نشانه هایی از بهترین بازیکن فصل گذشته بوندسلیگا را دارد .


18- آلبیول 5 : در برخی بازیهای مهم فصل در ترکیب اصلی قرار گرفت . در زمانی که لازم بود ، خودش را نشان داد و از پس بازیهایی که در آنها حاضر بود ، به خوبی بر آمد .


2- کاروالیو 4 : در اوایل فصل مصدوم شد تا راموس را تبدیل به دفاع وسط کند و دیگر بازی نکرد . به جز بازی رفت کوپا با بارسا ، در بقیه بازیها نیمکت نشین و سکونشین بود . در تابستان از باشگاه جدا می شود .


16- آلتین توپ 4 : یک خرید نا امید کننده دیگر تابستانی بود که نقش چندانی در تیم نداشت .


13- آدان - : در لالیگا و چمپیونزلیگ فقط بازی کرد .


نظرات شما عزیزان:

nilo jijo
ساعت22:30---23 ارديبهشت 1391
سلام.
عجب وب اسپرتی داری تو
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان