دیدار ال‌کلاسیکو به تعویق افتاد
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

در حالی که قرار بود دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید، روز 26 اکتبر (8 روز دیگر) در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود.

در این بین فدراسیون فوتبال اسپانیا با توجه با نگرانی هایی که وجود داشت، گزینه های مختلفی را در نظر گرفت؛ از جمله تغییر مکان برگزاری بازی های رفت و برگشت و انجام بازی رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو.

 

 

 

اما هر دو باشگاه با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال اسپانیا، با انجام این کار مخالفت کردند و در مقابل تصمیم گرفتند که بازی به زمان دیگری موکول شود و این زمان جدید دوشنبه آینده مشخص خواهد شد.

گفته می شد ممکن است این دیدار روز 18 دسامبر (27 آذر) برگزار شو د اما با توجه به این روز، روز وسط هفته است، مسئولان برگزاری لالیگا با آن مخالفت کردند و اکنون گفته می شود احتمالا این دیدار روز 7 دسامبر (16 آذر) برگزار می شود.

در حال حاضر رئال مادرید با 18 امتیاز از 8 بازی، در صدر جدول لالیگا قرار دارد و بارسا با دو امتیاز کمتر، دوم است. رئال در هفته پیش رو باید در خانه مایورکا به میدان برود؛ در حالی که بارسا میهمان ایبار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان