مسی: دلم برای کریستیانو رونالدو تنگ شده
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

مسی در گفتگو با یک رادیوی آرژانتینی درباره ابرستاره پرتغالی گفت:" دلم برای کریستیانو تنگ شده. با اینکه دیدن او وقتی جامهای قهرمانی را بالای سر می‌برد برایم سخت بود ولی واقعیت این است که او به لالیگا پرستیژ می‌داد".

 

 

ابرستاره آرژانتینی در ادامه افزود:" یوونتوس از زمان ورود کریستیانو به نامزد اصلی قهرمانی در چمپیونزلیگ امسال تبدیل شده. بازی مقابل اتلتیکو باید به آنها اعتماد به نفس زیادی داده باشد و عزم‌شان برای قهرمانی را محکم‌تر کرده باشد".

 

مسی در ادامه گفتگو با این رادیوی آرژانتینی، در پاسخ به سوالی درباره اینکه به جز کریستیانو رونالدو، بهترین فوتبالیست‌های حاضر دنیا از دید او چه کسانی هستند گفت:" نمی‌خواهم کسی را از قلم بیندازم ولی به نظر من در حال حاضر، نیمار، امباپه، هازارد، لوئیس سوارز و سرخیو آگوئرو بهترین فوتبالیست‌های دنیا هستند. البته به کریستیانو اشاره نکردم چون نام او را بیرون از فهرست در کنار خودم می‌‌گذارم".

 

یکی دیگر از نکات عجیب صحبت‌های مسی در این مصاحبه این بود که او تنها دو هفته مانده به دیدار بزرگ بارسلونا با منچستریونایتد در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مدعی شد که هنوز از نظر بدنی به آمادگی 100درصد نرسیده است.


نظرات شما عزیزان:

sepehr
ساعت18:06---16 فروردين 1398
جالب بود مرسی
پاسخ: ممنون از نظرتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان