سبقت بارسا از رئال پس از 87 سال
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

بازی دیشب برای رئالی ها اهمیت فوق العاده ای داشت و می توانست یک دیدار انتقامی باشد ولی در نهایت بازهم بارسا برنده میدان شد.

 

 

 

 

تا پیش از بازی چهارشنبه شب گذشته، برای 87 سال، بارسا در تعداد پیروزی های ال کلاسیکو از رئال پایین تر بود و پس از برتری 0-3، دو تیم در عدد 95 برابر شدند. در نهایت پیروزی بارسا در بازی  امشب بارسا را پس از 9 دهه بالاتر از رئال از حیث تعداد پیروزی ها در ال کلاسیکو قرار داد که یک سبقت تاریخی محسوب می شود.

 

تا سال 2003 بارسا از 73 مصافش با رئال در برنابئو تنها 13 بار به پیروزی رسیده بود اما در 16 سال اخیر 13 بار به این مهم رسیده است. جالب تر اینکه 11 پیروزی از این 13 پیروزی در یک دهه اخیر و به لطف نسل درخشان این تیم به رهبری مسی به دست آمده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان