رئال مادريد رکورد ديگري را شکست
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

آمار گلزني به طور متوسط 2.58 گل در هر بازي خارج از خانه از سوي مادريد در بازيهاي لاليگا بهترين آمار در تاريخ باشگاه است و رکورد ديگري را مادريد شکست .

رئال‌ مادريد

بازیکنان رئال مادرید و کارلو آنجلوتی بار دیگر تاریخ را عوض کردند. رئال تحت مربیگری مربی ایتالیایی، نمره و آمار به طور متوسط 2.58 گل را در بازیهای خارج از خانه کسب کرده است. آماری که بالاتر از آمار رئال مورینیو با 2.24 و مانوئل پلیگرینی با 2.21 تا به امروز است. بازیکن کارلتو 62 گل در 24 بازی خارج از خانه لالیگا زده اند. در این فصل مادریدی ها، 21 گل در 5 بازی دور از خانه زده اند. آمار گلزنی در تمامی مسابقات خارج از خانه مادرید نیز جالب توجه است 96 گل در 38 بازی.



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت11:55---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار حسین محمّدی
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان