سياسي: رئال با تمام بازيکنانش به تهران مي‌آيد
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

مذاکره با پرس و سانچز
به همراه آقای منتقمی مذاکرات خوبی را با آقایان پرس رییس باشگاه رئال مادرید و سانچز مدیر این باشگاه انجام دادیم.این مذاکرات تا حدی مورد توجه مقامات باشگاه اسپانیایی بود که آقای پرز یک روز قبل از ملاقات با ما به خاطر کسالتی که داشتند در بیمارستان بستری بودند اما برای این که تاخیری در روند مذاکرات ایجاد نشود از بیمارستان خارج شده و پای میز مذاکره با ما نشستند.

بازی با رئال قطعی شد
در مذاکرات انجام شده باید این نوید را به هواداران بدهم که بازی با رئال مادرید قطعی شده و بدون شک برگزار خواهد شد.البته آقای پرز اعلام کردند تاریخی که باشگاه رئال می تواند به تهران بیاید در ماه جوئن خواهد بود.که مطابق می شود با آغاز مسابقات فصا آینده.از این رو باید برای هماهنگی بهتر جلساتی را با سران سازمان لیگ برای این تاریخ برگزار کنیم

رئال با تمام نفراتش خواهد آمد
طبق توافق نامه ای که درخصوص برگذاری این مسابقه توافق شد قرار است تیم رئال مادریر با تمام نفراتش در این مسابقه دوستانه حضور پیدا کند.حتی ما تاکید کردیم اگر بازیکنی از این تیم مصدوم شد و نتوانست در این مسابقه به میدان برود نیز به تهران سفر کند تا در ادامه راه جلوی برخی بهانه جویی ها گرفته شود.از این رو فوتبالدوستان کشورمان یقین داشته باشند که رئال مادرید با تمام نفراتش به کشورمان خواهد آمد

ارائه راهکار برای همکاری در نقل و انتقالات
مذاکرات ما با رئالی ها در تمام ضمینه ها خوب و هدفمند بود. ما در این جلسات در مورد نقل و انتقال بازیکن،نیروهاب مجرب و تعلیم دیده و در کل متخصص به تفاهمات خوبی رسیدیم که پس از بازگشت به تهران به تفصیل به آنها خواهیم پرداخت

همکاری در زمینه آکادمی و تیم های پایه
در زمینه آکادمی و تیم های پایه مسائل گوناگونی مورذ بحث و بررسی قرار گرفت و باشگاه رئال اعلام آمادگی کرد که در این زمینه اقدامات بزرگ و ماندگاری را برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس انجام دها که البته استعدادهای ناب فوتبال ایران نیز می توانند در باشگاه رئال و اروپا پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

درآمدزایی یک و نیم میلیون یورویی
باید این اطمینان خاطر را به هواداران پرشور و دوست داشتنی پرسپولیس بدهم که دیدار دوستانه پرسپولیس و رئال مادرید نه تنها هزینه ای برای باشگاه نخواهد داشت بلکه با اتخاذ تدابیر مناسب می تواند  برای باشگاه یک و نیم میلیون یورو در آمدزایی نیز به همراه داشته باشد.

این مراودات ادامه خواهد داشت
در اولین گام با باشگاه بزرگ و مطرح رئال مادرید به توافق رسیدیم و مطمئنا این روند برای مذاکره با تیم های مطرح دنیا ادامه خواهد داشت.تمام تلاش ما این است تا به جز فراهم کردن شرایط برای برگذاری بازی دوستانه از نظر مارکتینگ،تجهیز آکادمی و تقویت تیم های پایه ،تبادل علم روز و به کارگیری نیروهای متخصص و مسائل دیگر با باشگاههای مطرح دنیا مذاکره و گفتگو کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان