فریاد نام مورینیو در استمفورد بریج و سن سیرو
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این درحالی است که این مربی پرتغالی در هر باشگاهی که به فعالیت پرداخته، کارنامه موفقی را از خود به یادگار گذاشت و هر زمان که هر یک از این تیمها به مشکل برمی خورند، نام آقای خاص اولین نامی است که به ذهن هواداران این تیم می افتد.

مورینیو هیچ وقت و درهیچ تیمی نسبت به اتفاقات پیرامونش بی تفاوت نبوده و این او را خاص تر از همیشه می کند

 

شنبه شب چلسی در رقابتهای اف ای کاپ و در ورزشگاه استمفورد بریج مقابل بیرمنگام به تساوی 1-1 دست یافت و در دقایقی که چلسی از میهمانش عقب بود، فریادهای «ژوزه مورینیو»،«ژوزه مورینیو» به وضوع شنیده می شد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، قبل از به ثمر رسیدن گل تساوی بخش چلسی توسط استوریج، این هواداران تیم میهمان بودند که با صدا کردن نام مورینیو، قصد داشتند تا آندره ویلاس بواس را تحت فشار قراردهند.

این روزها آینده مورینیوی جدید (آندره ویلاس بواس) بیش از هر زمان دیگری برروی نیمکت مربیگری چلسی در پس پرده ای از ابهام است.و به نظر می رسد که دیریازود، او از این سمت برکنار خواهد شد و التبه هواداران حاضر در ورزشگاه های انگلیس هم گهگاه با صدا کردن نام ژوزه مورینیو و درخواستشان برای بازگشت آقای خاص به استفمورد بریج این را به او یادآوری می کنند

البته این تنها انگلیسی ها نیستند که بیش از هر فرد دیگری یاد مورینیو می افتد. هواداران اینتر در روز جمعه و در دیداری که با شکست تیمشان مقابل بولونیا همراه بود، به یاد آقای خاص افتادند و بارها نام مورینیو را صدا کردند، مربی ای که در سال 2010 اینتر را قهرمان ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا نمود.

آنها خواهان آن هستند تا مورینیو به نیمکت اینتر بازگشته و جای کلودیو رانیری را که فکر استعفا حتی به سرش هم نزده پر کند.

حالا جالب اینجاست که روز شنبه و در دیدار رئال مقابل راسینگ سانتاندر ،هواداران رئال هم نام او را صدا می زدند. نام مورینیو در سه لیگ مختلف فریاد زده می شود و در سه کشور همه مورینیو رامی خواهند.


نظرات شما عزیزان:

اریکا
ساعت13:03---5 اسفند 1390
من عاشق رئال و کاکام
دوست داشتی بهم سر بزن و لینکم کن
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان