جوزپ ماریا بارتومئو ، مدیر عامل جدید بارسلونا شد
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

او ششمین رئیس بارسلونا در قرن 21 است. او که متولد سال 1963 در بارسلوناست، مرد قابل اطمینان روسل بود و نایب رئیس اول باشگاه بود و از حالا تا 30 ژوئن سال 2016 ریاست باشگاه را در دست خواهد داشت. برطبق بند 33.2 در قوانین، نایب رئیس باشگاه در زمانی که رئیس باشگاه  از سمت خود کناره گیری کند، جانشین او می شود.

در شرایطی که بیش از یک نایب رئیس درباشگاه باشد (مثل شرایط کنونی که خاویر فائوس، جوردی کاردونر و کارلس ویلاروبی هم نایب روسای روسل بودند)، جانشین او بلندپایه ترین نایب رئیس او خواهد شد. بارتومئو نایب رئیس اول روسل بود و حالا جانشین او شده است.

او در زمان خوان لاپورتا نیز با باشگاه همکاری می کرد و در زمان استعفای ساندرو روسل همراه با جوردی مویس و جوردی مونس او را در جلسه همراهی می کرد. از زمانی که روسل ریاست باشگاه را در دست گرفت نیز بارتومئو اولین حامی و دست راست او بود و نقشی پررنگ درخریداری بازیکنان وتمدید قرارداد بازیکنان بارسا داشت و به گفته رائول سانئیئی و آندونی سوبی سارتا او مرد اول بارسا بعد از روسل است

بارتومئو متاهل است و دو فرزند دارد و مشاور شرکت مهندسی مربوط به بنادرو فرودگاه ها نیز هست و در شرکت فسیلیتی سرویسز که امور بازسازی را برعهده دارد نیز به همکاری می پردازد.دوستان و نزدیکان او را «بارتو» می نامند و او یکی از سهامداران و مشاوران بارسلونا نیز هست

روسای بارسلونا در قرن بیست و یکم بدین ترتیب بودند:

 خوان گاسپارت (3-2000)

اریک رینا (3-2003)

خوان لاپورتا (10-2003)

ساندرو روسل (4-2010)

جوزپ ماریا بارتومئو (-2014)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان