ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

در این دیدار مسی بار دیگر در ترکیب اصلی بارسا قرار گرفت؛ دنی آلوس و ماسچرانو نیز از ابتدا به میدان رفتند.

در سمت مقابل، آنچلوتی همان طور که قول داده بود، گرت بیل را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد و مودریچ نیز بار دیگر در ترکیب اصلی رئال قرار گرفت.

 

بازی بدون حادثه خاصی آغاز شد و درگیری بازیکنان دو تیم در میانه زمین، باعث شد تا بوسکتس و راموس در 14 دقیقه ابتدایی، کارت زرد دریافت کنند.

بعد از آن رفته رفته بارسا بر بازی مسلط شد و این نیمار بود که یک موقعیت خوب را از دست داد.  اما ستاره جوان برزیلی روی موقعیت دوم اشتباه نکرد و روی پاس عالی اینیستا، با یک ضربه دقیق، دروازه دیه گو لوپس را باز کرد.

در آخرین دقایق نیمه اول، رئالی ها می توانستند به گل برسند اما والدس دو بار دروازه تیمش را نجات داد. ابتدا رونالدو و سپس خدیرا دروازه آبی و اناری ها را به خطر انداختند اما دروازه بان باتجربه بارسا اجازه گلزنی را به آنها نداد. در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

بارسا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و موقعیت های خوبی داشت تا توسط اینیستا و نیمار به گل برسد اما توسط مدافعان حریف از دست رفت.

در مقابل، رئالی ها در ایجاد موقعیت چندان موفق نبودند تا اینکه رونالدو در دقیقه 60 می توانست روی پاس مودریچ، گل تساوی را به ثمر برساند اما باز هم واکنش والدس، دروازه بارسا را بسته نگه داشت.

بنزما که جای گرت بیل را گرفته بود، با یک شوت دیدنی، چیزی نمانده بود کار را به تساوی بکشد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

در مقابل این بارسا بود که توسط الکسیس سانچس به گل دوم رسید. پاس در عمق نیمار، سانچس را با واران تک به تک کرد و در حالی که دیه گو لوپس کمی از دروازه فاصله گرفته بود، مهاجم بارسا با ضربه ای دقیق دروازه را باز کرد.

تلاش رئال برای جبران گل های خورده تنها در دقیقه 91 به نتیجه رسید و خسه روی پاس رونالدو، با ضربه ای سرکش، دروازه والدس را باز کرد.

اما این تک گل نتوانست مانع از پیروزی بارسا شود و آبی و اناری ها به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست پیدا کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان