ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این خبر در وب سایت رسمی باشگاه رئا ل مادرید منتشر شده و مراسم معارفه او روز 4شنبه ساعت 13 به وقت اسپانیا برگزار خواهد شد

آنچلوتی قراردادی را به امضا می رساند که تا ژوئن سال 2016 اعتبار خواهد داشت و برای سه فصل هدایت رئال را در دست خواهد گرفت.

او که فصل گذشته هدایت پاری سن ژرمن را در دست داشت، با این تیم قهرمان لیگ یک فرانسه شد و این تیم را تا مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بالا آورد. قهرمانی در پاری سن ژرمن اولین قهرمانی این تیم در لیگ فرانسه بعد از 19 سال ناکامی بود.

قبل از آن هم کارلتو هدایت چلسی را در دست داشت که با این تیم یک قهرمانی سه گانه: قهرمانی در کامیونیتی شیلد، لیگ برتر و اف ای کاپ را به دست آورد

حالا با اعلام نام لوران بلان به عنوان سرمربی فصل بعد پاری سن ژرمن، آنچلوتی کارت آزادی خود را دریافت کرده و بلافاصله بعد از اعلام نام بلان، نام او نیز به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید اعلام شد تاماجراجویی جدید کارلتو در رئال با چالشی بزرگ در جانشینی ژوزه مورینیو آغاز شود.

اخبار تکمیلی دراین باره را تا ساعاتی دیگر روی سایت گل فارسی مطالعه کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان