ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

فاتح توپ طلای 2011:LIONEL MESSI  FC Barcelona - Argentina
سومین جایزه پیاپی

سایت گل – لیونل مسی از بارسلونا و آرژانتین توانست کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و پرتغال، و چابی، هم‌تیمی اسپانیایی خود را پشت سر بگذارد و برنده توپ طلای سال 2011 شود.

این سومین توپ طلای پیاپی مسی است. جایزه توپ طلا تاکنون دو بار در فرمت جدید (پس از ادغام با جایزه بهترین بازیکن فیفا) ارائه شده و هر دو بار آن را مسی برده است.

مسی به روشنی مدعی اصلی این عنوان بود چرا که بارسلونا را در سال 2011 به سومین قهرمانی پیاپی در لالیگا و دومین قهرمانی لیگ قهرمانان در طول سه سال رهنمون شد.

او 47.88 درصد از آرا را به خود اختصاص داد. کریستیانو رونالدو 21.6 درصد و چابی 9.23 درصد رأی‌ها را کسب کردند.

 

مسی در سال 2010 توانست با غلبه بر هم‌تیمی‌هایش، آندرس اینیستا و چابی فاتح این عنوان شود، هرچند اینیستا و چابی با اسپانیا قهرمان جام جهانی شده بودند.

 

این بار تردید چندانی وجود نداشت که او برنده این جایزه می‌شود.

 

بارسا فصل پیش فاتح لیگ قهرمانان و لالیگا شد و البته در فینال جام حذفی به رئال مادرید باخت، در دیداری که کریستیانو رونالدو با ضربه سر تنها گل بازی را زد.

 

مسی البته اکنون خوشحال‌تر باشد. او در سال 2011 پنج قهرمانی به دست آورد.

 

این مهاجم آرژانتینی که تازه 24 سال دارد، توانسته با رکورد میشل پلاتینی برابری کند و برای سه بار پیاپی فاتح توپ طلا شود. یوهان کرویف و مارکو فان‌باستن هم سه بار توپ طلا را بردند اما نه در سه سال پیاپی.

 

کرویف که در چند سال گذشته پدیده شدن مسی را در بارسلونا نظاره کرده بود بر این باور است که او می‌تواند تا شش یا هفت توپ طلا هم به پیش برود.

 


Lionel MESSI

باشگاه: بارسلونا
کشور: آرژانتین
پست:
مهاجم
تاریخ تولد:
24 ژوئن 1987 (24 ساله)
بهترین لحظه 2011:
در میان خط دفاعی رئال مادرید در برنابئو دوید و همه را جا گذاشت و گل دوم را در دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان زد.

بهترین
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان