طوفان جدید ال کلاسیکو: سه مصاف در یک ماه
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس اولین مصاف دو تیم روز چهارشنبه 30 ژانویه (11 بهمن) ساعت 21 در ورزشگاه برنابئو در جام حذفی (کوپا دل ری) است و بازی برگشت روز 26 یا 27 فوریه (8 یا 9 اسفند) در نوکمپ برگزار می شود. البته نباید فراموش کرد که این دو تیم در روز شنبه 2 مارس (12 اسفند) هم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در نیم فصل دوم رقابت های لالیگا مقابل هم قرار می گیرند.


برنامه بازیهای این دو تیم در طول ماه های پیش رو برنامه سختی است؛ چرا که دراین میان هم رئال و هم بارسا باید در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا هم بازی کنند. رئال مادرید در روز 13 فوریه میزبان منچستریونایتد است و در روز 5 مارس و تنها 3 روز بعد از ال کلاسیکو باید در اولدترافورد بازی برگشت را مقابل شیاطین سرخ برگزار کند و بارسلونا در روز 20 فوریه به میلان سفر می کند و در روز 12 مارس هم میزبان حریف ایتالیایی است.

در سال 2011 و سریال ال کلاسیکوهای آن سال، کار با رویارویی دو تیم در ورزشگاه برنابئو در لالیگا و با تساوی 1-1 آنها شروع شد. بعد رئال مادرید در فینال کوپا دل ری با نتیجه 0-1 بارسا را شکست داد و بارسلونا در دو دیدار لیگ قهرمانان اروپا موفق شد تا با کسب نتایج (2-0 و 1-1 ) به دور بعدی این رقابت ها برسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان