چند سوال منطقی هواداران رئال از هواداران بارسا
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

1 - چرا نام وسلی اسنایدر ، زننده 5 گل در جام جهانی و دارنده 4 عنوان قهرمانی اروپا ، کالچو ایتالیا ، حذفی ایتالیا و نایب قهرمانی جام جهانی حتی در میان سه نفر نامزد نهایی توپ طلای 2010 قرار نگرفت و مسی که هیچ جامی به جز لالیگا نبرد و در جام جهانی هم هیچ گلی نزد عنوان بهترین بازیکن را تصاحب کرد؟
2 - همینطور چزا نام دیه گو فورلان که از نظر بسیاری کارشناسان بعد از وسلی بهترین بازیکن جام جهانی 2010 محسوب میشد و دو جام بسیار معتبر لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا را نیز بدست آورده بود، در میان سه نفر برتر نبود؟ اما اینیستا که شش ماه مصدوم بود و فقط یک گل توی جام جهانی به ثمر رسانید، پس از مسی به عنوان دومی جهان دست یافت؟
3 - چگونه است که نامم مسوت اوزیل که در دو سال گذشته سلطان پاس گل دنیا نامیده شد و 57 پاس گل به هم تیمی هایش داد (این در حالیه که ژابی + اینیستا در همین مدت روی هم 53 پاس گل دادن)، امسال و پارسال حتی در میان اعضای تیم منتجب جهان قرار نگرفت . اما آندرس اینیستا باز هم جزو سه نفر برتر شناخته شد؟ همینطور نام فالکائو که امسال فوتبالدوستان جهان را از نبوغش انگشت به دهان گذاشت...؟
4 - چرا نام گواردیولا که همراه با تیم بارسا تنها به جام حذفی اسپانیا رسید ، در میان سه مربی برتر بود ولی نام کلوب مربی دورتموند که دو جام بوندسلیگا و حذفی آلمان را فتح کرد در این میان نبود؟ و نیز، نام دی ماتئو مربی چلسی که تیمش چمپیونز لیگ + حذفی انگلستان را بدست آورد . همینطور، سرمبی اتلتیکومادرید که تیمش لیگ اروپا را برد + سوپر کاپ اروپا. و همچنین، مانچینی مربی سیتی. آیا جام حذفی اسپانیا از این لیگها که نام بردیم مهمتر بود؟! اگر چنین است ، چرا مورینیو در سال 2011 که جام حذفی اسپانیا رو فتح کرد در میان سه مربی برتر جهان جایی نداشت؟!
5 - چرا مسی بهترین بازیکن نامیده شد؟ چون زیاد گل زد ، آن هم با 17 پنالتی؟ اگر چنین است، چگونه فصل قبلش که کریس بیشترش گل را به ثمر رساند و صاحب کفش طلا شد، بهترین بازیکن نام نگرفت؟ آن هم در حالی که پست مسی فوروارد مرکزی است و کریس بال کناری.
6 - چرا مسی امسال بهترین بازیکن شد ، آنهم در حالی که با تیمش هیچ افتخاری جز حذفی اسپانیا کسب نکرد؟ آنهم در حالی که کریس در 6 اکلاسیکوی پیاپی به بارسا گل زد و مسی تنها در سه بازی اخیر. در حالی که کریس تیمش را تا نیمه نهایی یورو بالا برد و مسی نتوانست تا تیم کشورش را حتی تا نیمه نهایی کوپاآمریکا برساند. آنهم در حالی که کریس در نیمه نهایی چمپیونزلیگ دو گل به ثمر رسانید و مسی هیچ. در حالیکه کریس امسال، در گروه مرگ چمپیونزلیگ 6 گل زد و مسی 5 تا ، با وجود اینکه پستشان یکسان نبود. در حالی که در لالیگای گذشته کریس به همه تیمها گل زد اما مسی با وجود 50گلش نتوانست به رئال گل بزند.



نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت17:13---24 دی 1391
با سلام

ميخواستم بدونم شما از فعل و انفعالي كه طي يكسال براي انتخاب مرد سال فوتبال جهان انجام ميشه با خبر هستيد و اين سوالات رو مطرح كرديد يا خير ؟

همينجا پاسخ بديد ميام ميخونم
پاسخ:سلام این وبلاگ از یه تیم دفاع نمی کنه و این سوالات رو یکی از هواداران رئال مادرید طرح کرده بود و ازم خواست که روی وبلاگ بزارم و منم که مطالعه کردم و دیدم که منطقیه روی وبلاگ گذاشتم و در مورد این که گفتین از فعل و انفعالاتی که برای انتخاب مرد سال فوتبال انجام می شه با خبرم یا نه باید بگم آنقدر میدونم که تو کار خودم وانمونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان