امتناع گواردیولا از دست دادن با کریس درمراسم توپ طلا
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این بار ماجرای امتناع از دست دادن، نه میان لوئیس سوارس و پاتریس اوراست، نه میان جان تری و آنتون فردیناند، نه سمیر نصری و ویلیام  گالاس و نه حتی جان تری و وین بریج..این بار سوژه روز دست ندادن پپ گواردیولا با کریستیانو رونالدو است.

در جریان مراسم اهدای جایزه برترین های فوتبال دنیا در سال 2012 که روز دوشنبه در زوریخ برگزار شد، رونالدو دستش را برای دست دادن به سمت گواردیولا دراز کرد و پپ از دست دادن با او امتناع کرد تا این ویدئوی کوتاه روی شبکه های اجتماعی دست به دست بچرخد.


تمام این سوژه هایی که از آنها نام بردیم و با امتناع از دست دادن میان دو شخصیت فوتبالی همراه بود، دلایل و علل خاص خودش را داشت ولی هنوز دلیل امتناع پپ از دست دادن با رونالدو مشخص نیست و تنها می توان دلیل آن را در رقابت موجود میان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید دانست.

رقابت موجود میان بارسلونا و رئال مادرید رقابتی شناخته شده است. فرهنگ ها و رفتارهای رئالی ها و بارسایی ها در داخلی و خارج از زمین با هم تفاوت های زیادی دارد و گاهی وقتها باعث خراب شدن روابط می شود.

این تنها دلیلی است که می توان برای اجتناب گواردیولا در دست دادن با رونالدو یافت.

برخوردهای شانه به شانه، کارتهای قرمز و رقابت هایی که برسر جام در سالهای اخیر میان دو تیم رئال مادرید و بارسلونا وجود داشت، باعث شد تا این دو تیم  ، دو تن از دیرینه ترین رقبا در یک لیگ در تاریخ دنیای فوتبال لقب بگیرند.

درمراسم برترین های روز 2شنبه زوریخ، رونالدو، دستش را به سمت گواردیولا دراز می کند، سرمربی اسپانیایی برای چند ثانیه ای به او زل می زند و بعد رویش را برمی گرداند و دست رونالدو روی هوا می ماند. چهره رونالدو خودش از ابهام بزرگی حرف می زند.

برای تماشای این ویدئو اینجا کلیک کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان