خانه رویایی گواردیولا در نیویورک
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

 

او شهر نیویورک را برای زندگی انتخاب کرد و حالا جزئیات بیشتری از محلی که گواردیولا در طول این یک سال در آن زندگی می کند منتشر شده؛ خانه جدید پپ در خیابان اردسلی در محله «آپر وست ساید» نیویورک است؛ خانه ای با 4 اتاق خواب، 4 دستشویی، یک آسانسور اختصاصی که پنجره های خانه به روی «سنترال پارک»نیویورک باز می شود. یک خانه مجلل که اجاره ماهانه اش 31 هزار دلار است و در نزدیکی مدرسه ای است که گواردیولا برای فرزندانش برگزیده و البته این خانه در بهترین منطقه محله «آپر وست ساید» قرار دارد.

ساختمانی که خانه گواردیولا در آن قرار دارد، یکی از مهمترین ساختمان ها در منطقه شرقی سنترال پارک است. خانه ای که توسط یک آرشیتکت معروف به نام «امری راث» ساخته شده و در سال 1931 بنا شده و یکی از بهترین نماد های «آرت دکو» در نیویورک است.

این ساختمان 20 طبقه دارد و 183 آپارتمان در آن قرار دارد که در این ساختمان شخصیت های سرشناس و ستاره های مطرح آمریکایی از جمله دیوید دوشوونی، بازیگر آمریکایی زندگی می کند و ارزش این ساختمان بیش از 6 میلیون دلار برآورد شده است.



















نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان