پدر چابی ارنانس: ایکر با مورینیو مشکل داشت؛ چون نمی خواست دوستی اش با چابی به هم بخورد
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

پدر چابی ارناندس در وصف آن روزها گفته:« ایکر بر سر این موضوع، مشکلات زیادی با مورینیو داشت. مشکلاتی که رسانه ای شد و همه ما از آن خبر دارشدیم. چون چابی و ایکر هیچ وقت نمی خواستند دوستی شان به هم بخورد. اگر به خاطر ایکر کاسیاس، چابی و دل بوسکه نبود، این تیم ، تا به اینجا نمی رسید. به خاطر آن بازی های ال کلاسیکو، مشکلات پیچیده ای به وجود آمد. بازیکنانی که هم تیمی و دوست بودند،تا یک قدمی برهم زدن دوستی هایشان پیش رفتند. این موضوع را رد رفتارهای آربلوآ، ژابی آلونسو، سرخیو راموس و رفتارهایشان با هم تیمی هایشان درتیم ملی دیدیم. رفتارهای برخی از بازیکنان مناسب و شایسته نبود؛ البته بازیکنانی به جز چابی و کاسیاس.»


پدر چابی درادامه صحبتهایش که درروزنامه مارکا بازتاب یافت به تمجید از سبک کاری لاروخا پرداخت و گفت:« زمانی که اسپانیا باایتالیا مساوی کرد،سبک بازی تیم به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. می گفتند که تیکی تاکا نتیجه نمی دهد. ولی واقعیت این است که این سبک بازی و این بازیکنان مهم هستند و برد 0-4 قاطعانه و تماشایی بود. در خیلی از بازیها این طور به نظر می رسید که چابی را بسته اند و در زمین بازی اصلا راحت نبود. او دراین فصل 81 بازی برگزار کرده. این فوق العاده است؛ با درنظر داشتن سفر ها و بازیهای دوستانه در سرتاسر دنیا. ولی او در فینال هم خوب و باانگیزه بود.می گفتند که از نظرفیزیکی شرایط خوبی ندارد ولی این طور نبود. در بازی فینال او انگیزه های فراوانی داشت و بازی ای را ارائه داد که فوق العاده بود.»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان