ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

بعد از کارنامه درخشان مورینیو در چلسی و اینتر و مشکلات کنونی این دو باشگاه انگلیسی و ایتالیایی، هواداران این دوتیم به یاد آقای خاص افتاده اند

Drogba & mourinho (Getty)
Drogba & mourinho (Getty)

در طول روزهای اخیر، نام ژوزه مورینیو مربی کنونی باشگاه رئال مادرید که آینده اش دراین باشگاه با ابهاماتی نیز مواجه شده، در دهان هواداران فوتبال در کشورهای مختلف اروپایی به گوش می رسد.



ادامه مطلب ...

مربی بارسلونا در کنفرانسی خبری درمورد اوضاع مبهمی که برسر تمدید قراردادش به وجود آمده صحبت کرد

Pep Guardiola - Barcelona (Getty Images)
 

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در کنفرانس خبری تیمش قبل از بازی با والنسیا شرکت کرد و به بررسی شرایط کنونی تیمش پرداخت.گواردیولا دراین کنفرانس خبری به تمام مسائل پرداخت و هیچ سوالی را بی پاسخ نگذاشت . او با جدیت تمام درمورد تمدید قراردادش اعلام کرد که هنوز درمورد آینده اش با بارسا تصمیم نگرفته است



ادامه مطلب ...

ثبت نام از بازیکنها شروع شده، به مردم عادی هم رسیده. بارسایی ها هم بی آنکه خودشان بدانند، عضو افتخاری باشگاه شده اند

Jose Mourinho - Real Madrid
Jose Mourinho - Real Madrid

1- دو تیم گرم بازی هستند. بازی به دقایق پایانی خود نزدیک شده است. اگر رئال مادرید یک گل بزند، بارسلونا حذف خواهد شد. تماشاگران فرصت پلک زدن ندارند. نفس ها در سینه حبس شده است. داور هنوز وقت بازی تمام نشده سوت میزند. بازی تمام میشود. رئالیها به سمت داور حمله میبرند. کاری از دستشان بر نمی آید. بازی تمام شده. بارسلونا صعود کرده. رئال حذف شده. یک اتفاق معمول در فوتبال.



ادامه مطلب ...

فدراسیون فوتبال کاتالونیا نخستین نسخه از نظرسنجی برای مراسم معروف به «گالا کاتالان فوتبال» برای انتخاب بهترین بازیکن و مربی سال کاتالان را منتشر کرد. مراسم اهدای جوایز 21 فوریه برگزار می شود. باشگاهها، مردم، هیئت داوران، روزنامه نگاران، سیاست مداران، فوتبالیست ها و مدیران مطرح؛ جوزپ گواردیولا را به عنوان بهترین مربی سال کاتالان انتخاب کردند.

برندگان اولین نظر سنجی «گالا کاتالان فوتبال» که توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا صورت گرفت اعلام شد. ژاوی هرناندز، هافبک باشگاه بارسلونا و همچنین جوزپ گواردیولا، سرمربی بارسا به عنوان بهترین مربی و بازیکن سال کاتالان انتخاب شدند.

ژاوی هرناندز

برندگان:

در فوتبال: ژاوی هرناندز بهترین بازیکن مرد، تریجون مارتا بهترین بازیکن زن، گواردیولا بهترین مربی سال و آنا زاردین بهترین داور لقب گرفتند.

در فوتسال: یوردی توراس بهترین بازیکن مرد، کلودیا پونز، بهترین بازیکن زن و مارک کارمونا، بهترین مربی سال انتخاب شدند.

ستاره سابق رئال مادرید به کلن سفر کرده تا به آبی اناری ها روحیه بدهد

Raul Gonzalez - Schalke 04
Raul Gonzalez - Schalke 04

رائول گونسالس بلانکو، ستاره اسپانیایی باشگاه شالکه امروز به کلن سفر کرد تا با کاروان بارسلونا که برای مصاف با بایر لورکوزن در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا به آلمان سفر کرده دیدار کند.

هدف رائول از این سفر 70 کیلومتری دیدار با برخی از هم تیمی های سابقش در تیم ملی و دوست خوب و صمیمی اش پپ گواردیولا بود

طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندو دپورتیوو، رائول بعد از تمرین عصر امروز بارسلونا در بای آرنای لورکوزن و در هنگام صرف شام به دیدن گواردیولا و شاگردانش رفت و بازیکنان بارسا از دیدن رائول، کاپیتان سابق رئال در جمعشان به شدت تعجب کرده بودند

رائول دقایقی را در کنار دوستش گواردیولا سپری کرد و برای او در آستانه بازی امشب آرزوی موفقیت نمود

به بهانه رسیدن فاصله رئال مادرید تا تیم دوم لالیگا به عدد 10 ، کنایه های هواداران رئال به بارسلونایی ها آغاز شده است

Gerard Pique - 5-0
کف دست و 5 انگشت جرارد پیکه بدل به کالت دوران پپ گواردیولا در بارسا شد؛ این لحظه ای بود که بارسا گل پنجم را به رئال مورینیو زده بود و پیکه به  دست راست خود را بالا برد تا این برد استثنایی را جاودانه کند.
اما یک سال بعد از آن شکست رئال با 10 امتیاز برتری در لالیگا دوباره غرور خود را احیا کرده است تا هواداران در شبکه های اجتماعی انتقام خود را از بارسلونا و پیکه بگیرند . جالب اینکه مبدع این حرکت توماس رنکرو سردبیر روزنامه آس است که امسال برخلاف مارکا - پرتیراژترین روزنامه ورزشی اروپا و مادرید - همواره از ژوزه مورینیو حمایت کرده است. 
این عکس پیکه در فتوشاپ با دقت دستکاری شده است؛تماشا کنید:

http://s1.picofile.com/file/7297422903/Pique_doble_mano_diez_puntos.jpg

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان