ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

خوسه لوئیس چیلاورت یکی از افسانه ای ترین دروازه بانان دنیای فوتبال به دفاع از والدس برخاسته

 

Jose Luis Chilavert
 

 روز سه شنبه بود که دیگو آرماندو مارادونا، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و مربی کنونی الوصل در صحبتهایی گفت:« والدس دروازه بان بدی است ولی آنقدر بازیکنان خوب دور و براو هستند که والدس خوب به نظر می رسد.»

 



ادامه مطلب ...

آقای خاص پیش از دیدار تیمش مقابل زسکا که با تساوی 1-1 به پایان رسید، داوران بازی را به تمسخر همجنس باز خطاب کرده بود.

Jose Mourinho - Real Madrid
 
 اتحادیه همجنس بازان اروپا از ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، به دلیل اظهاراتش پیش از دیدار رفت مقابل زسکا مسکو در لیگ قهرمانان به یوفا شکایت کرد و لوئی انگفیلد، رئیس این اتحادیه از یوفا خواست سرمربی پرتغالی را با جریمه مواجه کند.
آقای خاص پیش از دیدار تیمش مقابل زسکا که با تساوی 1-1 به پایان رسید، داوران بازی را به تمسخر همجنس باز خطاب کرده بود.
انگفیلد در گفتگو با دیلی میل گفت:" چنین اظهاراتی از هرکسی در فوتبال غیرقابل پذیرش است؛ به ویژه از یکی از شناخته شده ترین چهره های دنیای فوتبال. برای ما بسیار ناراحت کننده است که آقای مورینیو از چنین لفظی برای توهین استفاده کرده است. به ویژه اینکه چنین اظهاراتی در یک دیدار بین المللی استفاده شده است. ما از یوفا درخواست می کنیم در این مورد تصمیم لازم و قانونی را اتخاذ کند."
یوفا هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است.

این ستاره پرتغالی در سال 2009 با انتقالی 94 میلیون یورویی که رکورد گران ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال را شکست، از منچستریونایتد راهی رئال مادرید شد

Champions League: PFC CSKA Moskva v Real Madrid CF: Cristiano Ronaldo
کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، احتمال بازگشتش به منچستریونایتد را رد نکرد.
این ستاره پرتغالی بعد از سه قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در چمپیونزلیگ با شیاطین سرخ، در سال 2009 با انتقالی 94 میلیون یورویی که رکورد گران ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال را شکست، از منچستریونایتد راهی رئال مادرید شد.
شبکه اسپانیایی پونتو پلوتا به تازگی یک ویدئوی کوتاه از گفتگوی ریو فردیناند و کریس رونالدو بعد از دیدار رئال مقابل راسینگ پخش کرد که در آن ستاره پرتغالی در پاسخ به مدافع انگلیسی در مورد احتمال بازگشتش به الدترافورد گفت:" هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد دوست من."
رونالدو همچنین اعلام کرد قصد دارد رکورد 40 گل زده در یک فصل لالیگا که سال گذشته به جا گذاشت را در این فصل بشکند.
" آیا رکوردم را می شکنم؟ البته."
 

قرارداد این مربی جوان و موفق با باشگاه کاتالانی در انتهای فصل جاری به پایان می رسد و موضوع تمدید قرارداد او، در صدر اخبار این باشگاه قرار دارد.

 

Dani Alves - Barcelona (Getty Images)
 
دنی آلوس، مدافع برزیلی بارسا، اعلام کرد این تیم بدون پپ گواردیولا هیچ است.
قرارداد این مربی جوان و موفق با باشگاه کاتالانی در انتهای فصل جاری به پایان می رسد و موضوع تمدید قرارداد او، در صدر اخبار این باشگاه قرار دارد.
مدیران باشگاه بارسا سخت به دنبال تمدید قرارداد گواردیولا هستند اما او هنوز در این مورد تصمیم گیری نکرده است.
آلوس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" فکر می کنم گواردیولا قراردادش را تمدید می کند زیرا بدون او ما هیچ چیزی نیستیم. اگر او تصمیم به جدایی از بارسا بگیرد، این به معنای خیانت به بارسا نیست. برای زندگی به یک محیط شاد نیاز است. اگر او برود، همه کارهایی که او برای باشگاه انجام داده، باقی خواهد ماند."
بارسا در حال حاضر با 10 امتیاز اختلاف نسبت به رئال در مکان دوم جدول لالیگا قرار دارد و آلوس از نمایش های اخیر تیمش راضی نیست.
" در مورد فاصله رئال و   بارسا کمی زیاد صحبت شده است اما ما احتمالا مرتکب اشتباهاتی شده ایم که در این مکان قرار داریم.ما در دیدارهای خارج از خانه خوب کار نکردیم. ما توازن لازم را در حملات نداریم اما هنوز فرصت بهتر شدن وجود دارد. باید دیدار مقابل والنسیا را به عنوان یک الگو قرار دهیم."

 

 

 

بازیکن آلمانی رئال مادرید با فراری 458 ایتالیای خود در خیابانی در مرکز شهر مادرید . این اتومبیل اسپورت ، موتور V8 و 4,499 cc با 570 اسب بخار دارد .  

http://estaticos03.marcamotor.com/albumes/2012/02/22/ozil_ferrari_458_italia/1329911966_extras_albumes_0.jpg

ادامه عکس ها در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...

ستاره آرژانتینی سردسته گروه خوانندگان فوتبالیست است

[foto de la noticia]

 

در آخرین تبلیغ پپسی، چند نفر از ستاره های دنیای فوتبال حضور دارند

دراین تبلیغ، مسی سردسته گروه خوانندگان به نظر می رسد. این ستاره آرژانتینی جلوتر از سایرین است و دراین باند، سرخیو آگوئرو، فرناندو تورس، دیدیه دروگبا، فرانک لمپارد و ویلشر هم حضور دارند.

این گروه 8 نفره در کنار دی جی کلوین هریس، در این تبلیغ شرکت کرده اند

 

پله، اسطوره فوتبال برزیل، اظهار امیدواری کرد که سبک بازی بارسا در آینده توسط سایر تیم ها دنبال شود و معتقد است در نهایی توانایی تکنیکی بر قدرت بدنی پیروز می شود.
 مهاجم سابق تیم ملی برزیل تیم فعلی بارسا را با تیم هایی مانند بنفیکا، آژاکس، میلان و رئال در دهه های گذشته مقایسه کرد و احساس می کند دلیل موفقیت این تیم داشتن بازیکنانی است که مدت هاست در کنار هم بازی می کنند.
او در گفتگو با سایت فیفا گفت:" سبک بازی بارسا فوتبالی است که مردم دوست دارند ببینند و من امیدوارم این الگویی برای تیم های آینده باشد. امیدوارم در نهایت توانایی تکنیکی مقابل قدرت بدنی پیروز شود. به فوتبال آلمان نگاه کنید. آنها این روزها تکنیکی تر بازی می کنند و این فوتبالی است که ما می خواهیم ببینیم. ما می خواهیم شاهد چرخش توپ باشیم نه حرکت بازیکنان. و این اتفاق تنها در تیم هایی رخ می دهد که به خوبی سازماندهی شده اند.
من اخیرا بازی های زیادی از بارسا دیده ام. آنها شبیه تیم سانتوسی هستند که من در آن بازی می کردم یا شبیه بنفیکا، میلان، آژاکس و رئال مادرید. همه این تیمها در زمان خودشان استاندارد جدیدی برای فوتبال به وجود آوردند و دوست دارم بگویم که کلید موفقیت آنها این بود که بازیکنان تیم اصلی به خوبی در کنار هم جا افتاده بودند."
 بارسا در 6 سال اخیر سه بار قهرمان چمپیونزلیگ شده و دو بار نیز جام باشگاه های جهان را تصاحب کرده است.

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان