ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

اطلاعاتی كه به دست ما رسید نادرست و از منبع غیر موثقی آمده بود اما ما بعدا متوجه شدیم.

Liga BBVA : Alexis Sanchez (Osasuna vs Barcelona)

یك شبكه رادیویی اسپانیا به خاطر تهمتی كه به بارسلونا زده بود به این باشگاه پیشنهاد پرداخت غرامت داد

به گزارش منابع خبری، شبكه رادیویی 'كادنا كوپ' در روز 13 مارس سال 2011 گزارشی را پخش كرد كه صداقت پزشكان باشگاه بارسلونا را زیر سؤال می برد.

اكنون این شبكه با پیشنهاد پرداخت 200 هزار یورو غرامت به باشگاه بارسلونا اعلام كرد:« اطلاعاتی كه به دست ما رسید نادرست و از منبع غیر موثقی آمده بود اما ما بعدا متوجه شدیم. »

باشگاه بارسلونا پس از پخش این گزارش شكایت كرد اما اكنون درباره پیشنهاد غرامت شبكه رادیویی هنوز اظهار نظری نكرده است.

پیش از این نیز در مورد مشابهی دادگاه عالی اسپانیا روزنامه لوموند فرانسه را به دلیل انتشار گزارشی در مورد ارتباط باشگاه با دكتر 'یوفمانیو فونتس' كه به دوپینگی كردن بازیكنان معروف است، به پرداخت 15 هزار یورو غرامت به باشگاه بارسلونا محكوم كرده بود.

خوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید به رکورد شکنی ادامه می دهد . او با برد در وایکاس برابر رایو ، تبدیل به سریع تاریخ مربی تاریخ 84 ساله لالیگا از نظر رسیدن به پنجاهمین برد شود .
Jose Mourinho - Real Madrid
خوزه مورینیو که در آگوست 2010 به رئال مادرید پیوست ، به رکورد پنجاه برد در لالیگا دست یافت . او شش تساوی و شش شکست در بازیهای دیگرش کسب کرده است .
این در حالیست که گواردیولا ، برای رسیدن به 50 برد به 67 بازی نیاز داشت و میگل مونیوز ، مربی اسطوره ای رئال نیز به 74 بازی .

سسک فابرگاس یکی از صحنه های جالب اردوی تیم ملی اسپانیا در مالاگا را رقم زد . در میان صدها هوادار که ملی پوشان را تشویق می کردند ، یک نفر از سسک امضا خواست ... آن هم روی پیراهن قرمز رئال مادرید . بازیکن بارسلونا هم درخواستش را رد نکرد و پیراهن شماره 10 اوزیل را امضا کرد .

http://img4up.com/up2/48564513269559185414.jpg

گل کریستیانو رونالدو برابر رایو تبدیل به یک گل زیبا ، جهانی ، هوشمندانه شد و باعث رسیدن سه امتیاز به رئال شد . روی ریباند یک کرنر ، او محکم با پشت پایش دروازه ژوئل را باز کرد :" هرگز تا کنون با پشت پا گل نزده بودم . "

گل پشت پا از کریسیانو رونالدو

شاید بهترین گل دوران فوتبالش باشد اما این بازیکن می گوید :" باید گل را از تلویزیون ببینم تا تشخیص دهم که بهترین گل دوران فوتبالم است یا نه . زیبا و با پشت پا بود . این خیلی زیبا بود . اما سه امتیاز مهمتر است . " 

دانلود گل در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

مربی آبی اناری ها با لحن طنزآلودی درمورد محرومیت مسی از حضور در دیدار بعدی بارسا صحبت کرد

 

Pep Guardiola - Barcelona
Pep Guardiola - Barcelona

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در پایان دیدار سخت و حساس تیمش مقابل اتلتیکومادرید که با برد 1-2 تیم کاتالان همراه بود، روحیه خوبی داشت

 



ادامه مطلب ...

آمار 11 گل ژاوی تا اینجای فصل، بهترین رکورد گلزنی او در طول 14 فصلی است که برای تیم اصلی بازی کرده است.

یکی از جنبه های بسیار مثبت فوتبال بارسا در این فصل به آمار گلزنی بازیکنان غیر مهاجم آن مربوط می شود. مثلا سسک در اولین فصل حضورش به عنوان یک گلزن ذاتی ظاهر شده است، یا اگر نخواهیم اغراق کنیم آمار گلزنی ژاوی در حالیکه هنوز یک سوم بازی های فصل باقیمانده است بهترین رکورد گلزنی او در تمام دوران حضورش در بارسا محسوب می شود. او در طول 33 بازی 11 گل به ثمر رسانده است که شامل 7 گل در لیگ، یکی در لیگ قهرمانان، 2 گل در جام حذفی و یک گل در جام باشگاه های جهان می باشد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


اولین باری که از مرز 10 گل گذشت

ژاوی با 610 بازی رکورد دار بیشترین بازی رسمی برای باشگاه می باشد؛ وی در 14 فصل حضور حرفه ای خود در باشگاه، در مجموع 69 گل به ثمر رسانده است و 11 گل این فصل او، یک رکورد جدید برای او محسوب می شود. پیش از این، بهترین رکورد گلزنی او در طول یک فصل معادل 10 گل بود که به فصل 2008/09 برمی گردد، البته شایان ذکر است که وی این 10 گل را در طول یک فصل کامل و 59 مسابقه به ثمر رسانده بود.

 

بازیکن برزیلی دیگر آن ستاره قدیمی نبود ، هیچ گونه حرکت ناگهانی نداشت و مدام توپ لو می داد . مورینیو که صبرش لبریز شده بود ، مدام از روی نیمکت فریاد می زد و ناراحت بود

Sergio Busquets vs Ricardo Kaka - Barcelona , Real Madrid
Sergio Busquets vs Ricardo Kaka - Barcelona , Real Madrid
استادیوم لوژنیکی ، مسکو ، دقیقه 74 بازی زسکا - رئال مادرید . رئال مادرید بازی را تحت کنترل خود داشت اما طبیعتا این فوتبال هجومی خطراتی را هم می توانست به دنبال داشته باشد . تیم روسیه ای سعی می کرد که سرمای سیبری را کنار بگذارد و رئال می خواست که برتری خود را حفظ کند .



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان