ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

 

رئال یکشنبه شب و درسانتیاگو برنابئو با تساوی 1-1 مقابل مالاگا متوقف شد.

 

Muamba Get Well Soon, Real Madrid
بازیکنان رئال مادرید در جریان دیدار یکشنبه شبشان مقابل مالاگا با پیراهن های حمایتی برای شفای زودتر موامبا و روحیه دادن به اریک آبیدال به زمین مسابقه رفتند
برروی پیراهنهایی که رئالی ها برتن کرده بودند شعاری برای ابراز حمایت و روحیه دادن به آبیدال و موامبا نوشته شده بود. این دو شعار بدین ترتیب بود:« زنده باد آبیدال» و «زود خوب شو موامبا»

 

[foto de la noticia]

 

 

 

روز پنج شنبه باشگاه بارسلونا اعلام کرد که این مدافع فرانسوی که سال گذشته برای خارج کردن تومور از کبدش تحت عمل جراحی قرار گرفت، نیاز به عمل پیوند کبد دارد.

Eric Abidal - Barcelona
Eric Abidal - Barcelona

یکی از دوستان دوران کودکی آبیدال قرار است به عنوان دهنده عضو در جراحی پیش روی پیوند کبد به کمک به این ستاره فرانسوی بیاید.

 

 



ادامه مطلب ...

 

باواریایی ها در این مرحله باید با المپیک مارسی روبرو شوند و در صورتی عبور از این تیم فرانسوی، احتمالا در مرحله بعد روبروی رئال قرار خواهند گرفت.

Jose Mourinho

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، معتقد است بایرن می تواند قهرمان این فصل رقابت های چمپیونزلیگ شود.

 



ادامه مطلب ...

 

ستاره پرتغالی، رئال مادرید را مهم تر از هر چیزی می داند و معتقد است خود باشگاه از سرمربی و بازیکن بالاتر است

Cristiano Ronaldo, Jose Mourinho - Real Madrid
Cristiano Ronaldo, Jose Mourinho - Real Madrid


 

کریستیانو رونالدو برای اولین بار در این فصل در یک نشست مطبوعاتی شرکت کرد. او در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل زسکا مسکو، با خبرنگاران به گفتگو پرداخت.ستاره پرتغالی، رئال مادرید را مهم تر از هر چیزی می داند و معتقد است خود باشگاه از سرمربی و بازیکن بالاتر است. نظرش در مورد تمدید قرارداد مورینیو اما کاملا قاطع بود و گفت: «سرمربی با ما ادامه خواهد داد.»

 



ادامه مطلب ...

 

پویول:کاری هست که مسی نتواند انجام دهد؟ درخشش مسی در داخل دروازه

مهاجم ارژانتینی بیشتر به خاطر گلزنی مشهوراست ، اما مهار خارق العاده توپ او در درون دروازه باعث شده تا همه انگشت به دهان بمانند

Leo Messi - Barcelona

لیونل مسی در طول هفته گذشته، هفت گل به ثمر رساند و 5 بار دروازه بایرلورکوزن را باز کرد و دو گل را وارد دروازه راسینگ سانتاندر نمود تا نامش در صدر اخبار رسانه های خبری قرار بگیرد.

 



ادامه مطلب ...

 

گواردیولا که در سال 2008 هدایت بارسا را برعهده گرفت، تاکنون 13 جام مختلف با آبی و اناری ها به دست آورده

 

FIFA Ballon d'Or Gala 2011: Guardiola, Messi mix

لیونل مسی، ستاره بارسا، معتقد است پپ گواردیولا برای این تیم اهمیت بیشتری از او دارد.

 

 



ادامه مطلب ...

سرجیو راموس در صفحه توئیترش ، عکسی از خودش در کنار یکی از اسبهایش منتشر کرده است :" عصر همگی بخیر . هفته جدید را با نیروی مجدد شروع می کنیم . چند عکس با عکسهای اسب های اسپانیایی خودم برایتان می گذارم . "

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/03/11/futbol/equipos/real_madrid/1331502786_extras_noticia_foton_7_0.jpg

 

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان