ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

سازمان لیگ اسپانیا تاریخ دیدار برگشت بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا را اعلام کرد.

ال کلاسیکو

رئال مادرید و بارسلونا در این فصل رقابت نزدیکی برای فتح لالیگا دارند و بی شک رویارویی این دو تیم در بازی برگشت، نقش تعیین کننده ای در مشخص شدن فاتح لالیگا در فصل جاری خواهد داشت.



ادامه مطلب ...

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که با ارنستو والورده قطع همکاری کرده و کیکه ستین را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است.

کیکه ستین

بعد از شکست بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا بود که شایعات اخراج ارنستو والورده قوت گرفت و در نهایت دقایقی پیش باشگاه کاتالانی به طور رسمی اعلام کرد که بعد از دو فصل و نیم، به همکاری با این مربی پایان داده است. بلافاصله هم کیکه ستین، سرمربی سابق بتیس به عنوان جانشین او معرفی شد.



ادامه مطلب ...

لوئیس سوارز مهاجم بارسا پس از جراحی زانو چهار ماه قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود و تقریبا فصل 20-2019 را از دست داد.

لوئیس سوارز

لوئیس سوارز که در دربی کاتالونیا برابر اسپانیول از ناحیه مینیسک خارجی پای راست مصدوم شده بود، پس از مشورت با دکتر کاگوت در نهایت تصمیم گرفت که تن به جراحی بدهد. جراحی امروز به انجام رسید و سوارز حالا باید دوران ریکاوری را شروع کند.



ادامه مطلب ...

دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید علی رغم موقعیت های خوبی که نصیب دو تیم شد با تساوی 0-0 به پایان رسید.

ال کلاسیکو

در این دیدار شاگردان ارنستو والورده و زین الدین زیدان موقعیت های خوبی برای گلزنی روی دروازه ها ایجاد کردند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکردند و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.



ادامه مطلب ...

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا توپ طلای بهترین بازیکن سال 2019 جهان را از آن خود کرد.

لیونل مسی

انتظارها برای انتخاب بهترین بازیکن سال جهان و جایزه توپ طلای فرانس فوتبال بالاخره به پایان رسید و لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. ستاره آرژانتینی که از نظر فردی سال بسیار خوبی را گذرانده بود، بالاتر از رقبایی چون ویرژیل فن دایک، کریستیانو رونالدو و سادیو مانه این عنوان را از آن خود کرد تا با شش توپ طلا، از این حیث در تاریخ فوتبال بی رقیب لقب گیرد.



ادامه مطلب ...

فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید کرد که دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید به دلیل نگرانی های ناشی از شرایط نامساعد سیاسی در کاتالونیا به تعویق افتاد.

ال کلاسیکو

اعلام حکم زندان برای تعدادی از اعضای جنبش استقلال کاتالونیا که در رفراندوم سال 2017 نقش داشتند، باعث ایجاد تنش در این ایالت شد. روز پنج شنبه، خیابان های بارسلونا و مناطق اطراف برای چهارمین روز پیاپی شاهد درگیری بین معترضان و نیروهای امنیتی بود.



ادامه مطلب ...

لیونل مسی در بارسلونا و طی مراسمی ویژه ششمین کفش طلای اروپای خود را دریافت کرد.

لیونل مسی

مسی با 36 گل زده در لالیگا و کسب 72 امتیاز بهترین گلزن اروپا در فصل گذشته است، وی امباپه را شکست داد که فصل گذشته 33 گل در لیگ 1 فرانسه به ثمر رساند.



ادامه مطلب ...

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی به عنوان مرد سال جهان در سال 2019 انتخاب شد.

لیونل مسی

امشب قرار بود یکی از بین ویرژیل فن دایک، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو عنوان مرد سال فیفا را از آن خود کند و در نهایت لیونل مسی به این عنوان دست یافت.



ادامه مطلب ...

شرایط برای رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا و فوتبال برزیل هرگز مساعد نیست.

رونالدینیو

در ابتدای هزاره جدید و در جام جهانی 2002، ستاره ای در ترکیب تیم ملی برزیل ظهور کرد که چندی بعد تبدیل به بهترین بازیکن جهان شد. درخشش رونالدینیو یکی از عوامل مهم پنجمین و آخرین قهرمانی تیم ملی برزیل در جام جهانی بود و با انتقال به بارسلونا، دیگر چشم همه جهان خیره به درخشش و هنرنمایی های این ستاره تکنیکی بود.



ادامه مطلب ...

لوئیز انریکه، سرمربی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، با انتشار بیانیه ای تایید کرد که دختر 9 ساله اش، شانا، در اثر بیماری درگذشت.

لوئیز انریکه و دخترش

انریکه که بعد از جام جهانی 2018 هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده گرفت، مدتی پیش بدون اعلام دلیلی مشخص، از هدایت این تیم کناره گیری کرده بود و اکنون با درگذشت دختر خردسالش مشخص شد که به دلیل درگیر بودن در روند درمان او، چنین تصمیمی گرفته بود.



ادامه مطلب ...

یک ابر رایانه در مورد اینکه از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام یک بازیکن بهتری هستند تحقیقاتی انجام داده است.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

این سوال سالهاست ذهن هواداران فوتبال را به خود مشغول کرده  اما ممکن است در نهایت پاسخ اینکه از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام یک بازیکن بهتری است مشخص شده باشد.



ادامه مطلب ...

فیلیپه کوتینیو با امضای قرارداد با بایرن مونیخ رسما به این تیم پیوست. قرارداد کوتینیو یک سال قرضی با بند خرید 120 میلیون یورویی امضا شده است.

فیلیپه کوتینیو

فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی فصل گذشته بارسلونا به صورت رسمی با امضای قراردادی قرضی با بند خرید 120 میلیون یورویی که در پایان فصل جاری فعال خواهد شد به بایرن مونیخ پیوست.



ادامه مطلب ...

مدافع چپ 22 ساله باشگاه بتیس با قراردادی پنج ساله رسما به بارسلونا پیوست.

جونیور فریپو

سرانجام پس از یک هفته اخبار ضد و نقیض در مورد جونیور فریپو، این بازیکن آینده دار امروز رسما به بارسلونا پیوست.



ادامه مطلب ...

مالکوم، مهاجم برزیلی فصل گذشته بارسلونا با قراردادی 5 ساله به تیم زنیت روسیه محلق شد.

مالکوم

یک سال قبل در چنین روزهایی بود که مهاجم برزیلی بوردو اگرچه در آستانه انتقال به رم بود، اما به یکباره تصمیم خود را تغییر داد و در آستانه ورود به هواپیما با بارسلونا توافق کرده و به جای پایتخت ایتالیا، راهی ایالت کاتالونیا شد.



ادامه مطلب ...

ویکتور والدس دروازه بان سابق بارسلونا از امروز به عنوان مربی تیم جوانان این باشگاه مشغول به کار خواهد شد.

ویکتور والدس

فصل  04-2003 بود که ویکتور والدس با اعتماد فرانک رایکارد توانست به ترکیب اصلی بارسلونا راه یابد و تا سال 2014 گلر اول این باشگاه بود. والدس تابستان 2014 از بارسا جدا شد و پس از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت 8 ماهه به منچستریونایتد پیوست و سپس پیراهن میدلزبورو را به تن کرد.



ادامه مطلب ...

باشگاه بارسلونا دقایقی پیش اعلام کرد که آنتوان گریزمان را با قراردادی تا سال 2024 به خدمت گرفته است.

آنتوان گریزمان

سرانجام پس از حرف و حدیث های بسیار آنتوان گریزمان به بارسلونا پیوست. اتفاقی که قرار بود یک سال زودتر رخ دهد ولی ستاره فرانسوی ترجیح داد قراردادش با اتلتیکو را تمدید کند اما او حالا با قراردادی 5 ساله برای بارسا بازی خواهد کرد. رقم انتقال نیز 120 میلیون یورو است.



ادامه مطلب ...

فرانکی دی یونگ، هافبک جوان و آینده دار هلندی تیم آژاکس رسما به باشگاه بارسلونا ملحق شد.

فرانکی دی یونگ

تلاش بارسلونا برای جذب ستاره آینده دار هلندی بالاخره نتیجه داد و اگرچه پاری سن ژرمن، منچسرسیتی، یوونتوس و بسیاری تیم های بزرگ دیگر نیز خواهان جذب او بودند، اما باشگاه بارسلونا اعلام کرد انتقال فرانکی دی یونگ به بارسلونا با مبلغ  75 میلیون پوند به علاوه 11 میلیون پاداش نهایی شده است. این هافبک هلندی و 21 ساله با قراردادی 5 ساله و تا سال 2024 راهی بارسلونا شده و باشگاه بارسلونا با انتشار تصویری از دی یونگ در کنار جوزپ بارتومئو، خبر از قطعی شدن انتقال این هافبک هلندی به بارسلونا داد.

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا در مصاحبه‌ای با رادیو فاکس اسپورتز آرژانتین به رقیب چندین و چند ساله‌اش کریستیانو رونالدو اشاره کرد و گفت دلش برای رقابت نزدیک با او در لالیگا تنگ شده.

لیونل مسی

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین و ابرستاره فوتبال این کشور و باشگاه بارسلونا که به زودی با پیراهن تیم ملی کشورش در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا شرکت خواهد کرد در آرژانتین در مصاحبه‌ای با رادیو فاکس اسپورتز آرژانتین شرکت کرد و در مورد موارد مختلف از جمله رقابت جذابش با کریستیانو رونالدو به گفت و گو پراخت.



ادامه مطلب ...

نشریه اسپانیایی مارکا ادعا کرد که باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت که ارنستو والورده را به عنوان سرمربی تیم اول این باشگاه حفظ کند.

ارنستو والورده

والورده این فصل با بارسا قهرمان لالیگا شد اما حذف از چمپیونزلیگ با شکست تلخ مقابل لیورپول در نیمه نهایی و شکست در فینال کوپا دل ری باعث شد تا آینده این مربی روی نیمکت آبی و اناری ها با ابهام روبرو شود.



ادامه مطلب ...

ژاوی هرناندز پس از خداحافظی اوسوالدو فریرا به عنوان سرمربی جدید باشگاه السد قطر انتخاب شد.

ژاوی هرناندز

با اعلام رسمی باشگاه السد قطر ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و رسما به عنوان جانشین اوسوالدو فریرا پرتغالی کار خود را در اولین تجربه مربیگری آغاز می‌کند. قرار است سرجیو اوریل، ایوان توریس، اسکار هرناندز، ژوزه مانوئل سرجیو گارسیا و آنتونی ترامولاس اسطوره سابق بارسلونا را در این امر یاری دهند و به عنوان دستیاران ژاوی انتخاب شده‌اند.



ادامه مطلب ...

بارسلونا در دیدار فینال کوپا دل ری مقابل والنسیا شکست خورد و فصل را تنها یک جام به پایان رساند.

لیونل مسی

شاگردان ارنستو والورده در دیدار امشب نمایش چندان درخشانی نداشتند و در نهایت مقابل تیم باانگیزه والنسیا شکست خوردند. به این ترتیب، آنها فصل را با تنها یک قهرمانی در لالیگا به پایان رساندند.



ادامه مطلب ...

لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا، عنوان آقای گلی این فصل لالیگا را نیز به خود اختصاص داد.

لیونل مسی

لیونل مسی در آخرین دیدار لالیگایی خود نیز درخشان ظاهر شد و توانست با دبل برابر ایبار یک بار دیگر توانایی های خود را به اثبات رساند.



ادامه مطلب ...

لیورپول با ارائه نمایشی درخشان، 4-0 بارسلونا را شکست داد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

بارسلونا و لیورپول

شاگردان یورگن کلوپ که در دیدار رفت با سه گل مغلوب بارسا شده بودند، در دیدار امشب با 4 گل به پیروزی رسیدند و توانستند برای دومین سال پیاپی، به فینال چمپیونزلیگ برسند.



ادامه مطلب ...

بارسلونا با پیروزی 3-0 مقابل لیورپول در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، در آستانه صعود به دیدار فینال قرار گرفت.

بارسلونا و لیورپول

در شبی که لیورپولی ها موقعیت های بسیار خوبی را برای گلزنی در نوکمپ از دست دادند، آبی و اناری ها به لطف درخشش مسی توانستند به یک پیروزی درخشان دست پیدا کنند.



ادامه مطلب ...

بارسلونا با پیروزی 1-0 مقابل لوانته، قهرمانی اش در رقابت های این فصل لالیگا قطعی کرد.

لیونل مسی

شاگردان ارنستو والورده در دیداری خانگی توانستند با نتیجه 1-0 لوانته را شکست بدهند و قهرمانی شان در رقابت های این فصل لالیگا را قطعی کنند.



ادامه مطلب ...

بعد از سالها رقابت سخت و شانه به شانه دو غول بزرگ فوتبال دنیا در لالیگا، لیونل مسی اعتراف می‌کند که دلش برای حضور رونالدو در اسپانیا تنگ شده و نبود او را به ضرر لالیگا می‌داند.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو

زمانی که کریستیانو رونالدو تابستان گذشته با قراردادی به ارزش بیش از 100 میلیون دلار رئال مادرید را ترک کرد و به یوونتوس پیوست، 9 سال کشمکش سخت و شانه به شانه بین او و شماره 10 بزرگ بارسلونا، لیونل مسی، در لیگ اسپانیا به پایان رسید. ستاره آرژانتینی حالا می‌گوید دلش برای روزهای رقابت با رونالدو تنگ شده و معتقد است لالیگا با حضور او پرستیژ بیشتری داشته.



ادامه مطلب ...

بارسا با پیروزی 0-1 امشب در برنابئو، موفق شد تعداد پیروزی هایش در ال کلاسیکو را به عدد 96 برساند.

آ اس

به نقل از آ اس، سه روز پیش در برنابئو بارسا موفق شد با سه گل بر رئال غلبه کرده و راهی فینال کوپا دل ری شود.



ادامه مطلب ...

بارسلونا در دیداری جذاب و تماشایی، مقابل رئال مادرید به پیروزی رسید و یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا نزدیک تر شد.

ال کلاسیکو

شاگردان ارنستو والورده که چند روز قبل در کوپا دل ری موفق به شکست دادن رئال شده بودند، در دیدار امشب هم توانستند با تک گل ایوان راکیتیچ به برتری برسند و جایگاه شان در صدر جدول لالیگا را مستحکم تر کنند.



ادامه مطلب ...

دفاع چپ ملی پوش بارسلونا قراردادش با این باشگاه را تا سال 2024 تمدید کرد.

جوردی آلبا

سرانجام یکی از دغدغه های اصلی سران بارسا که تمدید با جوردی آلبا بود، به اتمام رسید و این مدافع چپ ارزشمند، قراردادش را تا 2024 تمدید کرد.



ادامه مطلب ...

شاگردان والورده با نتیجه ای عجیب در مقابل رئال مادرید، راه صعود به فینال کوپا دل ری را هموار کردند.

ال کلاسیکو

دیدار رفت در استادیوم نوکمپ با تساوی 1-1 به پایان رسید و رئال مادرید و بارسلونا برگزار کننده دیدار تعیین کننده برای رسیدن به فینال کوپا دل ری در پایتخت اسپانیا خواهند بود.



ادامه مطلب ...

دیدار رفت تیم های بارسلونا و رئال مادرید در نیمه نهایی کوپا دل ری با تساوی 1-1 به پایان رسید.

ال کلاسیکو

در این دیدار که در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد، هر دو تیم موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند اما هر یک تنها یک بار موفق به گلزنی شدند و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.



ادامه مطلب ...

با دو گلی که امروز رونالدو وارد دروازه سمپدوریا کرد، تعداد گل هایش را به 49 رساند و در نهایت مسی با 51 گل، بهترین گلزن دنیا در سال 2018 میلادی شد.

جوردی آلبا و لیونل مسی

به نقل از موندودپورتیوو، کار لیونل مسی در سال 2018 با ثبت 51 گل برای بارسا و تیم ملی آرژانتین(مجموع بازی های رسمی و دوستانه) به اتمام رسید. او 47 گل برای بارسا و 4 گل نیز برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند. 47 گل او برای بارسا در 48 بازی به ثبت رسید؛ متوسط هر 82 دقیقه یک گل. آخرین گل او به سلتا در نوکمپ بود و پرونده 2018 برایش بسته شد.



ادامه مطلب ...

لئو مسی امروز پنجمین کفش طلای خود را نیز دریافت کرد و از این حیث رکورددار شد.

لیونل مسی

لیونل مسی فصل گذشته موفق شد در لالیگا 34 گل به ثمر برساند و با 68 امتیاز برنده کفش طلای 2018 شود. او این عنوان را بالاتر از محمد صلاح(32 گل)، هری کین(30 گل)، ایکاردی، ایموبیله و لواندوفسکی(29 گل) به دست آورد.



ادامه مطلب ...

بارسلونا با ارائه نمایش درخشان موفق شد با نتیجه 5-1 رئال مادرید را شکست بدهد.

ال کلاسیکو

بارسلونا در شبی که لیونل مسی را در اختیار نداشت، با درخشش لوئیس سوارز و هت تریک او، موفق شد با نتیجه خیره کننده 5-1، رئال مادرید را درهم بکوبد.



ادامه مطلب ...

هفته آینده دیدار ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا برگزار خواهد شد و این اولین دیدار پس از سال 2007 است که رونالدو و مسی در آن حضور ندارند.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی

انتقال رونالدو از رئال مادرید به یوونتوس در طول تابستان، اولین دیدار بدون حضور او در 9 سال اخیر را رقم می‌زد ولی غیبت مسی که در جریان دیدار شب گذشته تیمش مقابل سویا دچار مصدومیت شد، حال باعث شده تا اولین ال کلاسیکو، پس از 23 دسامبر 2007، بدون حضور لیونل مسی و رونالدو برگزار شود.



ادامه مطلب ...

سرخیو بوسکتس، هافبک ارزشمند بارسلونا قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرد.

Sergio Busquets & Josep Maria Bartomeu

پس از ماه ها مذاکره سرانجام بوسکتس قراردادش را 5 سال دیگر و تا ژوئن 2023 تمدید کرد و تا 35 سالگی در بارسلونا ماندنی شد.



ادامه مطلب ...

در ادوار مختلف، ستاره های هنرمندی بوده اند که ضربات ایستگاهی فوق العاده ای را تبدیل به گل کرده اند.

دیوید بکهام & روبرتو کارلوس

در هفته اول لیگ قهرمانان بازیکنانی مانند لیونل مسی و ایسکو موفق شدند ضربات ایستگاهی خود را تبدیل به گل کنند اما از این حیث، ستاره های درخشانی در دهه های اخیر بوده اند که آماری خیره کننده را به ثبت رسانده اند. در ادامه، بهترین کاشته زن های تاریخ فوتبال را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛



ادامه مطلب ...

لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا معتقد است که رئال مادرید در غیاب رونالدو دچار افت خواهد شد و او تصور نمی‌کرده رونالدو این تیم را ترک کند.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی

در طول 10 سال اخیر، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، خود را به عنوان بهترین بازیکنان جهان معرفی کرده اند و رقابت بسیار تنگاتنگی داشته اند. توپ طلاهای این 10 سال بین این دو نفر به صورت مساوی تقسیم شده و هر دو رقیب در بین بهترین های تاریخ شناخته می‌شوند.



ادامه مطلب ...

باشگاه بارسلونا تایید کرد که برای انتقال آرتورو ویدال به نوکمپ، با باشگاه بایرن مونیخ به توافق رسیده است.

آرتورو ویدال

ویدال بعد از سه فصل حضور در بایرن مونیخ، تصمیم به ترک بوندس لیگا گرفت و به همین دلیل، مدیر برنامه هایش او را به بارسلونا پیشنهاد کرد. این باشگاه هم که به دنبال یک هافبک برای جانشینی پائولینیو بود، از این پیشنهاد استقبال کرد.



ادامه مطلب ...

سرانجام مطابق پیش بینی های اولیه، لوئیس انریکه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا معرفی شد.

لوئیس انریکه

همانطور که مارکا امروز پیش بینی کرده بود و تیتر یک خود را به انتخاب لوئیس انریکه اختصاص داد، او از این پس سرمربی تیم ملی اسپانیا خواهد بود. قرارداد انریکه دو ساله و تا پایان یورو 2020 است.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان