ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

بازیکن آلمانی رئال مادرید با فراری 458 ایتالیای خود در خیابانی در مرکز شهر مادرید . این اتومبیل اسپورت ، موتور V8 و 4,499 cc با 570 اسب بخار دارد .  

http://estaticos03.marcamotor.com/albumes/2012/02/22/ozil_ferrari_458_italia/1329911966_extras_albumes_0.jpg

ادامه عکس ها در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...

ستاره آرژانتینی سردسته گروه خوانندگان فوتبالیست است

[foto de la noticia]

 

در آخرین تبلیغ پپسی، چند نفر از ستاره های دنیای فوتبال حضور دارند

دراین تبلیغ، مسی سردسته گروه خوانندگان به نظر می رسد. این ستاره آرژانتینی جلوتر از سایرین است و دراین باند، سرخیو آگوئرو، فرناندو تورس، دیدیه دروگبا، فرانک لمپارد و ویلشر هم حضور دارند.

این گروه 8 نفره در کنار دی جی کلوین هریس، در این تبلیغ شرکت کرده اند

 

به بهانه رسیدن فاصله رئال مادرید تا تیم دوم لالیگا به عدد 10 ، کنایه های هواداران رئال به بارسلونایی ها آغاز شده است

Gerard Pique - 5-0
کف دست و 5 انگشت جرارد پیکه بدل به کالت دوران پپ گواردیولا در بارسا شد؛ این لحظه ای بود که بارسا گل پنجم را به رئال مورینیو زده بود و پیکه به  دست راست خود را بالا برد تا این برد استثنایی را جاودانه کند.
اما یک سال بعد از آن شکست رئال با 10 امتیاز برتری در لالیگا دوباره غرور خود را احیا کرده است تا هواداران در شبکه های اجتماعی انتقام خود را از بارسلونا و پیکه بگیرند . جالب اینکه مبدع این حرکت توماس رنکرو سردبیر روزنامه آس است که امسال برخلاف مارکا - پرتیراژترین روزنامه ورزشی اروپا و مادرید - همواره از ژوزه مورینیو حمایت کرده است. 
این عکس پیکه در فتوشاپ با دقت دستکاری شده است؛تماشا کنید:

http://s1.picofile.com/file/7297422903/Pique_doble_mano_diez_puntos.jpg

پیش از آن که آقای خاص بشود ، پیش از آن که یکی از متشخص ترین مربیان دارای یکی از بهترین کارنامه ها بشود ، خوزه مورینیو ، بختش را با بازی در تیمهای متوسط فوتبال پرتغال آزمایش کرده بود . در آن موقع هیچ کس پیش بینی نمی کرد که این مرد سه دهه بعد ، از یک بازیکن ناشناخته تبدیل به اولین مربی می شود که می تواند قهرمان لیگهای پرتغال ، انگلیس ، ایتالیا و اسپانیا شود . 

http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/08/futbol/equipos/real_madrid/1328724549_extras_mosaico_noticia_1_1.jpg
مورینیو - ستوبال ، 1963 - برای هفت فصل بین سالهای 1980 تا 1987 پا به توپ شده بود . در آن دوره ، مربی فعلی رئال مادرید در تیمهای ریو آوه ، بلننسس ، سسیمبرا و تجارت و صنعت بازی می کرد . مورینیو در مجموع در همه این تیمها نود و چهار بازی انجام داد ... هر چند که خودش بعدها گفت :" من آدم باهوشی هستم . فهمیدم که نمی توانم از این بالاتر بروم . سطح من همان دسته دوم بود ."
پیش بینی مربی پرتغالی تقریبا درست بود تا در نهایت او یک تصمیم مهم بگیرد و به عرصه مربیگری روی بیاورد . زمانی که تصمیم گرفت فوتبال بازی کردن را ادامه ندهد ، به تحصیلاتش در دانگشاه تربیت بدنی تسریع بخشید و از آن جا به سمت نیمکت کشیده شد .
پسر فلیکس مورینیو ، دروازه بان با تجربه بلنسس و ویتوریای ستوبال بود و همیشه سری در این عرصه داشت . وقتی پدرش دستکش هایش را آویزان کرد و مربی ریو آوه شد ، آقای خاص بخشی از تیمهای پایه این باشگاه شد ( بین فصل های 80-81 تا 81-82) و حتی چند باری به واسطه پدرش در لیست تیم اصلی قرار گرفت . ریو آوه در آن سال به دسته اول رسید و به گفته لوئیز فریتوس لوبو ، خوزه چند باری به پدرش برای دادن گزارش حریفان کمک کرد تا از همان زمان موضعش به عنوان این که دوست دارد مربی باشد را مشخص کند .
گام بعدی او به عنوان یک بازیکن ، حضورش در بلنسس بود . تیم تاریخی لیسبون که در آن سال به دسته دوم سقوط کرده بود و یک سال در این تیم بود . مورینیو در پست هافبک هجومی بازی می کرد و در کنار بازی ، تحصیل می کرد .
دوران فوتبالش را در سسیمبرا ادامه داد ، تیمی از شهری با همین نام که مورینیو دو فصل را در آن گذراند (83-84 تا 84-85) که در مجموع 35 بازی انجام داد .
در نهایت مورینیو راهی تیم تجارت و صنعت شد ، تیمی متوسط در ستوبال که دو فصل در آن جا بود و سپس کفش هایش را آویزا کرد . این اتفاق مربوط به سال 1987 بود که فوتبال یک بازیکن متوسط را از دست داد تا صاحب یک مربی بزرگ شود .

 

هدیه تولد ستاره پرتغالی حدود 340 هزار یورو قیمت دارد

Cristiano Ronaldo - Real Madrid vs Getafe
Cristiano Ronaldo - Real Madrid vs Getafe

 

کریستیانو رونالدو برای جشن تولد 27 سالگی اش هدیه ویژه ای داشت: یک لامبورگینی اونتادور LP 700-4 . که موتور V12، 6.5 لیتری و با پتانسیل700 CV داردوسرعت صفر تا صد را در 2.9 ثانیه طی می کند

قیمت این لامبورگینی درحدود 340هزار یورو است.

 عکسهای این ماشین در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...

در نیمه اول دیدار دو تیم بارسلونا و رئال سوسیداد در ورزشگاه نوکمپ، صحنه عجیبی را شاهد بودیم. چرا که یک گربه سیاه داخل زمین چمن پرید تا بار دیگر خرافه گویان صحبتهایشان را آغاز کنند. آیا این گربه سیاه، عامل بدشانسی های کنونی و آتی بارسلونا خواهد بود؟

[foto de la noticia]

http://estaticos.sport.es/resources/jpg/9/7/1328397725379.jpg

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان