ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

ميگل کاردينال امروز بر اظهارنظر روز گذشته خاوير تباس مبني بر اينکه در صورت به استقلال رسيدن کاتالونيا، تيم هاي اين ايالت قادر به شرکت در مسابقات کشور اسپانيا نخواهند بود، صحه گذاشت.

ميگل کاردينال

میگل کاردینال"، وزیر ورزش اسپانیا، امروز در جواب سوالی مبنی بر احتمال اخراج بارسلونا از لالیگا در صورت به استقلال رسیدن کاتالونیا گفت:" در ابتدا باید بگویم که من تصور نمی کنم مردم کاتالونیا به استقلال این ایالت رای بدهند.



ادامه مطلب ...

مثلث کريس رونالدو،گرت بيل و کريم بنزما را بسياري از کارشناسان فوتبال به عنوان مرگبارترين مثلث تهاجمي حال حاضر جهان مي دانند.

BBC

بدون شک مثلث کریستیانو رونالدو،گرت بیل و کریم بنزما، مرگبارترین مثلث تهاجمی در میان تمام باشگاه های فوتبال دنیاست. این مثلث تاکنون در 12 بازی رسمی رئال در این فصل، 27 گل به ثمر رسانده است. میانگین 2.25 گل در هر بازی. این سه بازیکن همچنین  15 پاس گل نیز داده اند.



ادامه مطلب ...

در بیانیه باشگاه رئال آمده است:” رئال مادرید خبر تمدید قرارداد این بازیکن را تا 30 ژوئن 2020 تائید می کند.”

Raphael Varane & Florentino Perez

رافائل واران مدافع فرانسوی رئال مادرید قرارداد خود را تا 30 ژوئن 2020 تمدید کرد تا خیال باشگاه برای سالهای آینده از یک دفاع مطمئن و آینده دار راحت شود این تمدید در حالی صورت گرفت که مربی چلسی نیز در فصل گذشته تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن واران برا ملحق شدن به تیمش انجام داده بود.



ادامه مطلب ...

کريستيانو رونالدو همچنان بالاتر از ليونل مسي به عنوان ثروتمندترين فوتباليست جهان شناخته مي‌شود.

Cristiano Ronaldo

کریستیانو رونالدو که در سال 2014 توانست بالاتر از لیونل مسی به عنوان ثروتمندترین فوتبالیست جهان دست یابد بار دیگر این جایگاه را حفظ کرده است.



ادامه مطلب ...

کارتون فوتبالیست ها یکی از کارتون های محبوب تلویزیون ایران برای علاقمندان به فوتبال بوده است.

چیچاریتو

حالا شباهت جالب چیچاریتو، خرید جدید رئال به ایشی زاکی، یکی از شخصیت های محبوب آن کارتون سوژه شبکه های اجتماعی بوده است.



ادامه مطلب ...

چیچاریتو چهارمین و آخرین خرید تابستان رئال خواهد بود.

چیچاریتو

این قرارداد قرضی خواهد بود و درصورت اینکه رئال بخواهد این بازیکن را خرید قطعی کند باید 17 میلیون پوند به منچستریونایتد بدهد. دستمزد این بازیکن مکزیکی سالانه شش میلیون یورو خواهد بود. جالب آن که معارفه ای در کار نخواهد بود و نیازی به حضور هواداران در استادیوم نیست.

کريستيانو رونالدو جايزه‌ي بهترين بازيکن سال اروپا را دريافت کرد.

Cristiano Ronaldo

مانوئل نویر، آرین روبن و کریس رونالدو نامزد دریافت این جایزه بودند.



ادامه مطلب ...

ژابي آلونسو، هافبک تيم فوتبال رئال مادريد به بايرن مونيخ پيوست.

ژابي آلونسو

بایرن مونیخ در بیانیه ای به صورت رسمی توافق با ژابی آلونسو را تائید کرد و این بازیکن فصل آینده در بوندسلیگا توپ خواهد زد.هنوز مبلغ دقیقی برای این انتقال اعلام نشده است اما بایرن پیشنهاد دستمزد نجومی سالانه 10 میلیون یورو را به ژابی داده است.
آلونسو امروز تست پزشکی را پشت سر می گذارد و فردا در کنفرانس مطبوعاتی با رئال خداحافظی می کند.

قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا دقايقي قبل در موناکو برگزار شد و 32 تيم حاضر در اين پيکارها رقيبان خود را شناختند.

قرعه کشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا

مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پنج شنبه شب در شهر موناکو فرانسه برگزار شد و سی و دو تیم حاضر در این رقابتها حریفان خود را شناختند.



ادامه مطلب ...

اين بازيکن در صفحه رسمي تيم ملي اسپانيا در شبکه هاي اجتماعي اين خبر را اعلام کرد.

ژابی آلونسو

هافبک رئال مادرید در سن ۳۲ سالگی پس از ۱۱۴ بازی و ۱۶ گل از عرصه ملی بازنشسته شد. وی دو یورو و یک جام جهانی کسب کرد و خاطرات بی نظیری را مثل دو گلش به فرانسه در یورو ۲۰۱۲ به جای گذاشت.



ادامه مطلب ...

داگلاس پريرا ، مدافع راست سائوپائولو با قراردادي پنج ساله به بارسلونا ملحق شد.

داگلاس پریرا

مدافع 24 ساله با رقم 5.5 میلیون یورو سائوپائولو را ترک کرد و راه پیوستن به بارسا را در پیش گرفت. این بازیکن پنجشنبه به اسپانیا می رود تا به صورت رسمی به باشگاه جدیدش ملحق شود.

در حالی که از کوادرادو به عنوان گزینه اول کاتالان ها نام برده می شد در نهایت داگلاس راهی نیوکمپ شد.

 

آنخل دي ماريا، بازيکن تيم ملي آرژانتين به منچستر يونايتد پيوست.

دي ماريا

سایت منچستریونایتد در بیانیه ای انتقال دی ماریا، هافبک سابق تیمهای بنفیکا و رئال مادرید به اولدترافورد را تائید کرد.

مبلغ این انتقال 75 میلیون یورو تعیین شده است که بر اساس عملکرد ال فیدئو در سالهای آتی 15 میلیون یوروی دیگر به این رقم اضافه خواهد شد.
دی ماریا شماره 7 منچستریونایتد را به تن می کند و قراردادی پنج ساله با دستمزد سالانه 8 میلیون یورو را به امضا رسانده است.

 

اتلتيکومادريد با برتري يک بر صفر برابر تيم همشهري خود رئال مادريد قهرمان سوپرجام اسپانيا شد.

اتلتيکو مادريد

اين دو تيم که در بازي رفت و در ورزشگاه سانتياگو برنابئو به تساوي 1-1 رسيده بودند، ساعاتي پيش در ورزشگاه ويسنته کالدرون به مصاف هم رفتند و اتلتيکو با تک گل ماندزوکيچ که در دقيقه 2 به ثمر رسيد حريف سرشناس خود را شکست داد.

 



ادامه مطلب ...

فيفا دفاعيه تيم فوتبال بارسلونا را نپذيرفت و اين باشگاه يک سال از خريد بازيکن محروم شد.

Barcelona

بارسلونا به خاطر تخلفات گسترده در زمینه خرید بازیکنان نوجوان، بر اساس حکم فیفا تا فصل نقل و انتقالات زمستانی سال 2016 حق خرید بازیکن نخواهد داشت.

 



ادامه مطلب ...

روزنامه دیلی میل ادعا کرد که منچستریونایتد حاضر است که با ۱۲۴ میلیون یورو آنخل دی ماریا را به خدمت بگیرد و او را تبدیل به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال کند!

دی ماریا

در حال حاضر پاریسن ژرمن و منچستریونایتد جدی ترین مشتریان این بازیکن هستند اما با عملکرد بحث بر انگیز خامس بحث ها در مورد ماندن این بازیکن شدت گرفته است.

رئال‌مادريد با برتري 2 بر صفر برابر سويا فاتح سوپر جام اروپا شد.

رئال‌ مادريد قهرمان سوپرجام اروپا

رئال‌مادريد و سويا براي تعيين قهرمان سوپرجام اروپا در ورزشگاه شهر کارديف ولز به مصاف هم رفتند که رئال موفق شد با برتري 2 بر صفر در اين ديدار به عنوان قهرماني دست يابد. رئالي‌ها در اين ديدار همه ستارگان خودشان را به ميدان فرستادند تا توني کروس و خامس رودريگس براي اولين بار در اين ديدار به ميدان بروند.



ادامه مطلب ...

توماس فرمالن رسما با قراردادي پنج ساله به بارسلونا پيوست.

توماس فرمالن
مدافع بلژيکي آرسنال با قراردادي پنج ساله راهي نيوکمپ شد. فرمالن که فوتبالش را در آژاکس آمستردام آغاز کرد و يک فصل نيز به طور قرضي در والويک توپ زده بود، در پنج سال اخير زير نظر ونگر در آرسنال بازي مي کرد.



ادامه مطلب ...

ديگو لوپز، دروازه‌بان فصل گذشته رئال مادريد، با قراردادي 4 ساله به ميلان پيوست.

ديگو لوپز

خبرنگار اسکاي ايتاليا در صفحه توييترش اين خبر را منتشر کرده است و مدعي شده که مدير برنامه هاي اين دروازه بان در ملاقات با آدريانو گالياني براي انتقال او به ميلان توافق کرده است.



ادامه مطلب ...

کریم بنزما قراردادش را با رئال مادرید تا سال ۲۰۱۹ تمدید کرد. قرارداد قبلی او تا ۲۰۱۵ اعتبار داشت اما در نهایت مطابق انتظار این بازیکن قراردادش را تمدید کرد.

کریم بنزما

این بازیکن در حال حاضر شانزدهمین گلزن تاریخ رئال است که در ۲۳۵ بازی ۱۱۱ گل زده است. آماری که برای مهاجمی که در رئال مادرید بازی می کند کافی نیست اما محبوبیت ویژه این بازیکن در میان مدیر باشگاه به کمکش آمد.



ادامه مطلب ...

مدافع فرانسوي والنسيا با امضاي قراردادي 4 ساله راهي بارسلونا شد.

ژرمي متئو

بارسلونا که پس از خداحافظي کارلس پويول به دنبال جذب يک مدافع مطمئن بود در نهايت با ژرمي متئو مدافع فرانسوي والنسيا به توافق رسيد و موفق شد اين بازيکن را با امضاي قراردادي 4 ساله به ارزش 20 ميليون يورو راهي نوکمپ کند.

هافبک تيم ملي کلمبيا با امضاي قراردادي 63 ميليون پوندي راهي رئال مادريد شد.

جيمز رودريگز

رودريگز 23 ساله نقشي مهم در موفقيت تيم ملي فوتبال کلمبيا در جام جهاني 2014 برزيل داشت. او امروز در آزمايش‌هاي پزشکي رئال حضور يافت و با پشت سر گذاشتن آنها قرارداد 6 ساله‌اي با قهرمان فصل گذشته ليگ قهرمانان اروپا امضا کرد.

بازيکن جوان رئال مادريد پس از موفقيت در تست پزشکي با «بانوي پير» قرارداد 5 ساله بست.

آلوارو موراتا

 «آلوارو موراتا» مهاجم 21 ساله رئالي‌ها امروز در تست‌هاي پزشکي تيم ايتاليايي يوونتوس معروف به بانوي پير شرکت و قراردادي 5 ساله منقعد کرد.

به گزارش فارس، موراتا در ازاي 20 ميليون يورو از جمع کهکشاني‌ها خارج شد و به ايتاليا آمد.

طبق تبصره‌اي در متن قرارداد رئالي‌ها حق خريد مجدد اين بازيکن را در 2 يا 3 فصل آينده دارند.

هافبک برزيلي رئال مادريد به پورتو پرتغال پيوست.

کاسميرو

باشگاه رئال مادريد تاييد کرد که هافبک برزيلي خود را به صورت قرضي براي 1 فصل به پورتو واگذار کرده است. کاسميرو 22 ساله فصل گذشته از سائوپائولو به رئال پيوسته بود اما فقط در 12 بازي فرصت حضور در ميدان را پيدا کرد.

طبق قرارداد پورتو مي تواند در پايان فصل آينده قرارداد کاسميرو را نهايي کند. همچنين بعد از نهايي کردن قرارداد توسط پورتو، گزينه خريد مجدد توسط رئال مادريد فعال مي شود.

هافبک تيم ملي فوتبال آلمان قراردادي پنج‌ ساله با باشگاه رئال مادريد امضا کرد.

تونی کروس

رسانه‌هاي اسپانيايي گزارش دادند که قرارداد توني کروس با رئال مادريد قطعي شد.

 



ادامه مطلب ...

کیلور ناواس ، دروازه بان لوانته و تیم ملی کاستاریکا با ده میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.

کیلور ناواس

این دروازه بان ۲۷ ساله پس از درخشش در جام جهانی و مذاکره با باشگاه های مختلف در نهایت راه رئال مادرید را در پیش گرفت. رئال مادرید حاضر شد که در ازای وی ۱۰ میلیون یورو بپردازد که بخشی از این رقم به خود بازیکن می رسد.



ادامه مطلب ...

ليونل مسي به عنوان بهترين بازيکن جام انتخاب شد و توپ طلاي جام را کسب کرد.

ليونل مسي

تيم ملي آرژانتين با شکست يک بر صفر برابر آلمان نايب قهرمان جام جهاني شد. ليونل مسي پس از پايان بازي به عنوان بازيکن جام انتخاب شد و توپ طلا را دريافت کرد.

مهاجم نقره داغ شده تیم ملی فوتبال اروگوئه یک روز پس از بازگشت به منزل مسکونی خود در این کشور قرارداد رسمی با بارسلونا را امضا کرد.

لوئیس سوارس

لوئیس سوارس مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه و ستاره لیورپول با توجه به توافق نهایی شده دو باشگاه بارسلونا و لیورپول در حضور وکیل خود و نماینده رسمی بارسلونا قرارداد 4 ساله به ارزش 94 میلیون یورو با تیم اول کاتالونیا امضا کرده است.

اسطوره باشگاه رئال مادريد در 88 سالگي درگذشت.

آلفردو دي استفانو

آلفردو دي استفانو که به نوعي بهترين بازيکن تاريخ رئال مادريد شناخته مي‌شود در سن 88 سالگي دار فاني را وداع گفت.



ادامه مطلب ...

پیوستن کلودیو براوو دروازه بان تیم سوسیه داد و تیم ملی شیلی به بارسا قطعی شد. هر دو باشگاه بر سر این انتقال به توافق رسیده اند و این مساله بصورت رسمی اعلام شد.

براوو

بر اساس اخبار رسیده مشخص شده است که در این انتقال هیچ بازیکنی بصورت قرضی از بارسا به سوسیه داد منتقل نخواهد شد.

 



ادامه مطلب ...

باشگاه چلسي تاييد کرد که سسک فابرگاس، ملي پوش اسپانيايي بارسا را به خدمت گرفته است.

Cesc Fabregas

 در حالي که گفته مي شد آرسنالي ها مي توانند با 29 ميليون پوند او را به خدمت بگيرند، آرسن ونگر تمايلي براي بازگرداندن کاپيتان سابقش نشان نداد و او با 30 میلیون یورو راهي استمفوردبريج شد.

روزنامه آ.اس اسپانیا و روزنامه بیلد آلمان و چند منبع خبری معتبر دیگر خبر از توافق نهائی راکیتیچ با بارسلونا دادند .

Ivan Rakitic


طبق گفته های این منابع راکیتیچ تا سال ۲۰۱۹ بازیکن بارسلونا خواهد بود . بارسلونا با مبلغ ۲۰ میلیون یورو راکیتیچ را جایگزین فابرگاسی می کند که در آستانه جدائی از بارسلونا است . اما نکته بامزه رقم دستمزد راکیتیچ است . او قرار است سالانه ۸ میلیون یورو دستمزد بگیرد که این رقم به اندازه دستمزد ژاوی در بارسلوناست و حتی از دستمزد بازیکنانی مثل راموس و مودریچ و دیماریا در رئال و حتی اینیستا و بوسکتس در بارسلونا نیز بیشتر است . به نظر می رسد بارسلونا بعد از خرید نیمار علاقه زیادی به بستن قرارداد های ترکمنچائی پیدا کرده است !



ادامه مطلب ...

پرونده رقابت‌هاي مهمترين تورنمنت باشگاهي قاره اروپا، با برگزاري جشن قهرماني تيم فوتبال رئال مادريد در شبي تاريخي در ورزشگاه دالوژ ليسبون بسته شد.

Real Madrid

مصاف نهايي ليگ قهرمانان اروپا که از ساعت 23 و 15 دقيقه در ورزشگاه ليسبون آغاز شد، با کسب برد چهار بر يک رئال مقابل اتلتيکو در دربي مادريدي در وقت اضافه دوم به پايان رسيد و آرزوي کسب دهمين مقام نخست کهکشاني‌ها تحقق يافت.



ادامه مطلب ...

سرمربي آرژانتيني بارسلونا پس از کسب عنوان دومي بارسا در لاليگا استعفا کرد.

تاتا مارتینو

تاتا مارتينو سرمربي آرژانتيني بارسلونا پس از توقف تيمش در نيوکمپ مقابل اتلتيکو و از دست دادن عنوان قهرماني لاليگا از سمت سرمربي‌گري بارسا استعفا کرد.



ادامه مطلب ...

آتلتيکو مادريد با تساوي برابر بارسلونا به عنوان قهرماني در لاليگاي اسپانيا دست يافت.

آتلتيکو مادريد

هفته سي و هشتم رقابت‌هاي لاليگاي اسپانيا با يک ديدار فينال گونه در ورزشگاه نيوکمپ ادامه يافت که در آن دو تيم بارسلونا و آتلتيکو مادريد به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با تساوي يک بر يک به پايان رسيد تا تيم مادريدي بالاتر از بارسلونا و رئال مادريد قهرمان شود.

 

 



ادامه مطلب ...

کاپیتان دیروز ظهر در یک مراسم احساسی در نیوکمپ با حضور بازیکنان افسانه ای گذشته و حال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

کارلوس پویول

تیم فوتبال بارسلونا با کارلس پویول، کاپیتان 36 ساله خود خداحافظی می کند. او در 15 سال حضور در تیم فوتبال بارسلونا، 21 عنوان قهرمانی به دست آورده است. هم تیمی های پویول، هم تیمی های سابق، مدیران و مربیان او از او تجلیل به عمل آوردند.



ادامه مطلب ...

کهکشاني‌هاي مادريد با تحميل شکستي سنگين به مدافع عنوان قهرماني ليگ قهرمانان اروپا راهي بازي فينال اين رقابت‌ها شدند.

رئال و بایرن

در آغاز دور برگشت از مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) تيم فوتبال بايرن مونيخ، مدافع عنوان قهرماني رقابت‌ها در ورزشگاه آليانتس آره‌نا برابر ميهمان خود، رئال مادريد با نتيجه 4 بر صفر تن به شکست داد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.



ادامه مطلب ...

باشگاه بارسلونا در پی خبر غم انگیز درگذشت تیتو ویلانووا 45 ساله، در سوگ وی، مراتب همدردی خود را اعلام کرد. ساعاتی بعد، باشگاه بارسلونا درهای ورزشگاه نیوکمپ را برای اظهار همدردی علاقمندان در جایگاه اصلی، خواهد گشود.

تیتو ویلانوا

با تأسف بی کران، باشگاه بارسلونا اعلام کرد که «فرانسسک تیتو ویلانوا ای بایو» (17/09/1968 بلکایره دمپوردا - 25/04/2014 بارسلونا) پس از 45 سال، دار فانی را وداع گفت. وی عصر دیروز پس تحمل بیماری که از سال 2011 گریبان گیر وی شده بود، دار فانی را وداع گفت.

باشگاه فوتبال بارسلونا مراتب همدردی خود را از صمیم قلب به خانواده او اعلام می دارد. باشگاه همانند تمامی اعضای باشگاه و هواداران از سراسر جهان و مانند دیگر اهالی فوتبال و جهان ورزش در سوگ از دست دادن وی است.

باشگاه رئال‌ مادريد قصد دارد با مبلغ خيره‌کننده 110 ميليون يورو لوئيس سوآرس را به سانتياگو برنابئو ببرد.

سوآرس

لوئيس سوآرس، مهاجم اروگوئه‌اي ليورپول اين فصل عملکرد بسيار خوبي از خود به نمايش گذاشت و شانس زيادي براي کسب بهترين عنوان بازيکن ليگ برتر انگليس دارد.



ادامه مطلب ...

آخرين ال کلاسيکوي فصل در فينال جام حذفي اسپانيا با نتيجه دو بر يک به سود رئال‌مادريد به پايان رسيد.

Iker Casillas (73)

در ديداري حساس در فينال رقابت‌هاي جام حذفي اسپانيا موسوم به کوپادل‌ري تيم‌هاي فوتبال بارسلونا و رئال مادريد در ال‌کلاسيکويي ديگر به مصاف هم رفتند که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد تا قوهاي سپيد مادريد براي نوزدهمين بار عنوان قهرماني جام حذفي را از آن خود کنند.



ادامه مطلب ...

تيم هاي چلسي و رئال مادريد و بايرن مونيخ و آتلتيکو مادريد به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کردند و تیم های پاریسن ژرمن و دورتموند و منچستر یونایتد و بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند.

Champions League

قرعه‌ کشي مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا جمعه ساعت 14:30 در شهر نيون سوئيس برگزار خواهد شد.

 

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان