ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

"لوکاس سيلوا"، هافبک 21 ساله باشگاه کروزيرو، با عقد قراردادي به ارزش 14 ميليون يورو به رئال مادريد پيوست.

لوکاس سيلوا

ظهر امروز، گیلوان تاوارس رئیس باشگاه کروزیرو، در نشستی خبری، توافق با رئال مادرید برای انتقال سیلوا را اعلام کرده بود و ساعتی پیش نیز باشگاه رئال مادرید از طریق وبسایت رسمی خود، اعلام کرد که لوکاس سیلوا را تا سال 2020 به خدمت گرفته است. مراسم معارفه این بازیکن روز دوشنبه ساعت 13 به وقت محلی در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. این دومین خرید رئال در نقل و انتقالات زمستانی پس از مارتین اودگارد است.

از سوي کارشناسان و فوتبال نويسان سراسر دنيا، توني کروس به عنوان خلاق ترين فوتباليست سال 2014 دنيا شناخته شد.

Toni Kroos

کروس که تابستان امسال از بایرن به رئال پیوست، نقش مهمی در قهرمانی آلمان در جام جهانی ایفا کرد و همراه با بایرن در فصل گذشته و رئال در فصل جدید، موفقیت های چشمگیری را بدست آورده است.



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید عنوان برترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال را از آن خود کرد.

CR7

در مراسمی که با حضور شخصیت های بزرگ فوتبال پرتغال و اروپا در اشتوریل برگزار شد، ستاره پرتغال این عنوان را از آن خود کرد. وی به علت بازی حساس رئال مقابل اتلتیکو که فردا برگزار می شود در این مراسم حضور نداشت.جوزف بلاتر ، پلاتینی و نمایندگان 40 فدراسیون از سرتاسر اروپا در این مراسم حضور داشتند و رونالدو بالاتر از اوزه بیو و فیگو این عنوان را از آن خود کرد.

فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال، امروز اسامي تيم هاي برتر دنيا در سال 2014 را اعلام کرد.

رئال‌ مادريد

بر این اساس، رئال مادرید با 381 امتیاز که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود، بهترین تیم دنیا در سال 2014 معرفی شد. رئال در سال 2014، 4 عنوان قهرمانی ارزشمند را بدست آورد که در تاریخ این باشگاه بی نظیر بود.



ادامه مطلب ...

کريستيانو رونالدو، ستاره رئال ، به عنوان مرد سال فوتبال دنيا در سال 2014 انتخاب شد و توپ طلا را دريافت کرد.

Cristiano Ronaldo

رونالدو که در سال های 2008 و 2013 هم این جایزه را به دست آورده بود، توانست با پشت سر گذاشتن مانوئل نویر ولیونل مسی، برای سومین بار توپ طلا را از آن خود کند.



ادامه مطلب ...

فيفا دقايقي پيش، تيم برتر سال را معرفي کرد که مثل هر سال، نام‌هاي عجيبي در آن به چشم مي‌خورد.

تيم منتخب سال جهان

انتظارها به پایان رسید و فیفا، تیم منتخب سال را معرفی کرد که بعضی بازیکنان با شایستگی کامل و بعضی در کمال تعجب در این لیست قرار گرفتند.



ادامه مطلب ...

يواخيم لوو، سرمربي تيم ملي آلمان، به عنوان بهترين مربي سال 2014 انتخاب شد.

Joachim Low

لوو که تابستان گذشته توانست آلمان را قهرمان جهان کند، در رقابت بر سر این عنوان توانست کارلو آنچلوتی و دیگو سیمئونه، سرمربیان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را پشت سر بگذارد.
لوو برای کسب این عنوان 36.23 درصد آرا را از آن خود کرد ؛ در حالی که 22.06 درصد آرا و دیگو سیمئونه، 19.02 درصد آرا ‏را به خود اختصاص داد.‏
در سال های گذشته، ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا، ویسنته دل بوسکه و یوپ هاینکس این جایزه را به دست آورده بودند.

ويکتور والدس ساعتي پيش بصورت رسمي و با قراردادي يکسال و نيمه به منچستريونايتد پيوست.

Victor Valdes

روز گذشته بود که خبر توافق یونایتد و والدس در خبرگزاری ها منتشر شد و امروز و ساعتی پیش، باشگاه منچستریونایتد رسما اعلام کرد که با والدس قراردادی یک سال و نیمه به امضا رسانده است.



ادامه مطلب ...

کريس رونالدو، ستاره رئال مادريد، جايزه بهترين بازيکن دنيا را از جوايز گلوب ساکر در دوبي دريافت کرد.

Cristiano Ronaldo

ستاره پرتغالی که یکی از بهترین سال های دوران حرفه ای اش را در سال 2014 سپری کرده، ‏توانست با رئال، دهمین قهرمانی این باشگاه در اروپا را جشن بگیرد و هفته گذشته هم جام قهرمانی جام باشگاه های ‏جهان را بالای سر برد.‏



ادامه مطلب ...

جام جهاني باشگاه ها با قهرماني رئال به اتمام رسيد و سرخيو راموس، مدافع مرکزي اين تيم بهترين بازيکن رقابت ها معرفي شد.

رئال‌ مادريد

راموس در هر دو بازی رئال مقابل کروز آزول و سن لورنزو، برای رئال مادرید گلزنی کرد تا سال 2014 را با خاطره ای بسیار خوب به پایان برساند. راموس در پایان این رقابت ها به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و توپ طلا را از آن خود کرد. پس از او، کریستیانو رونالدو دومین بازیکن برتر رقابت ها معرفی شد و توپ نقره ای به وی رسید. ایوان ووسلیچ از اوکلند سیتی نیز توپ برنزی را دریافت کرد.

با قهرمان شدن رئال در جام جهاني باشگاه ها، ايکر کاسياس به يک رکورد منحصر به فرد دست يافت.

ايکر کاسياس

کاسیاس در هفتصدمین بازی خود با پیراهن رئال مادرید، به یک افتخار دیگر نائل شد و جام جهانی باشگاه ها را بالای سر برد.در صورتیکه کاسیاس امشب با رئال، قهرمان جام جهانی باشگاه ها می شد، به اولین فوتبالیستی در تاریخ بدل می شد که به تمام افتخارات موجود در سطح باشگاهی و ملی دست یافته است.



ادامه مطلب ...

رئال مادريد با پيروزي 2-0 مقابل سن لورنزوي آرژانتين، قهرمان جام باشگاه هاي جهان شد.

رئال‌ مادريد

شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و توانستند به یک پیروزی راحت دست پیدا ‏کنند.‏



ادامه مطلب ...

سرانجام طلسم گل نزدن هاي مسي در بارسلونا، مقابل سويا شکسته شد و او با زدن سه گل در ديدار امشب، به بهترين گلزن تاريخ لاليگا تبديل شد.

ليونل مسي

مسی سه بار فرصت برابری با رکورد زارا را در مقابل رئال،سلتا و آلمریا از دست داده بود اما دقایقی پیش با گل بسیار تماشایی خود به سویا که از روی یک ضربه آزاد بدست آمد، موفق شد تا دویست و پنجاه و یکمین گل خود در لالیگا را به ثمر برساند و از این لحاظ با رکورد تلمو زارا برابری کند.



ادامه مطلب ...

آمار گلزني به طور متوسط 2.58 گل در هر بازي خارج از خانه از سوي مادريد در بازيهاي لاليگا بهترين آمار در تاريخ باشگاه است و رکورد ديگري را مادريد شکست .

رئال‌ مادريد

بازیکنان رئال مادرید و کارلو آنجلوتی بار دیگر تاریخ را عوض کردند. رئال تحت مربیگری مربی ایتالیایی، نمره و آمار به طور متوسط 2.58 گل را در بازیهای خارج از خانه کسب کرده است. آماری که بالاتر از آمار رئال مورینیو با 2.24 و مانوئل پلیگرینی با 2.21 تا به امروز است. بازیکن کارلتو 62 گل در 24 بازی خارج از خانه لالیگا زده اند. در این فصل مادریدی ها، 21 گل در 5 بازی دور از خانه زده اند. آمار گلزنی در تمامی مسابقات خارج از خانه مادرید نیز جالب توجه است 96 گل در 38 بازی.

برخی می خواهند بگویند که رونالدو در رده ملی افت می کند اما آمار می گویند که آنها دروغ می گویند. رونالدوی اسطوره ای چشم و چراغ یک ملت است.

Cristiano Ronaldo

کریستیانو این بار یک گل سه امتیازی دیگر را مقابل ارمنستان زد تا شمار گلهای خود در مسابقات یورو را به 23 برساند و بالاتر از توماسون تبدیل به آقای گل تاریخ یورو شود. او 17گلش را در مرحله راهیابی زده و 6 تا را در مرحله نهایی.

رونالدو یک تنه دارد تیم پرتغال که اکثر بازیکنان آن در حالت تعطیل رسمی بسر می برند را به یورو می برد تا نشان بدهد که یک نفره می خواهد آبروی ملت پرتغال را حفظ کند.

رئال مادريد در ديداري جذاب و ديدني توانست بارسا را با نتيجه 3-1 شکست بدهد.

Cristiano Ronaldo

شاگردان آنچلوتی اگرچه در ابتدای بازی غافلگیر شدند اما در نهایت توانستند با پیروزی در این دیدار 21 امتیازی شده و در یک امتیازی بارسا در صدر جدول قرار بگیرند.



ادامه مطلب ...

امروز ال کلاسيکوي 168 بين رئال مادريد و بارسلونا در لاليگا برگزار خواهد شد. ديداري که جهان را به دو قسمت تقسيم مي کند.

کارلوس پویول

در تاریخ ال کلاسیکو بازیکنان مطرح و سرشناس زیادی حضور داشته اند. از مارادونا گرته تا زیدان و یوهان کرایف. در زیر نگاهی می اندازیم به 12 بازیکنی که بیشترین تعداد حضور را در ال کلاسیکوهای لالیگایی داشته اند :



ادامه مطلب ...

جابجايي ستاره ها بين تيم هاي رقيب هميشه پر سر و صدا از کار درمي آيد و اين موضوع، وقتي پاي رئال و بارسا در ميان باشد، جنجال بيشتري به همراه دارد.

لوئیز فیگو

در اینجا نگاهی داریم به آخرین ستاره هایی که در دو دهه اخیر، پیراهن هر غول فوتبال اسپانیا را به تن کردند.



ادامه مطلب ...

آقای هیکل جدید دنیا زمانی در آکادمی رئال بوده است. وی در ساپری ایتالیا جایزه هیکلی ترین مرد سال دنیا را برد.

لوئیز ویدال

لوئیز ویدال می گوید:” تا 21 سالگی در آکادمی رئال بازی می کردم. یازده سال در آکادمی بودم و دو جام حذفی در رده های پایه کسب کردم. تونی گرده، کمک مربی فعلی دل بوسکه دستیارم بود و بازیکنانی مثل کانیزارس، ماکدا، آراگون، هررا ، ساستره و … هم تیمی من بودند.مصدومیت ها باعث شد که یک گام بهعقب بردارم. در پست دفاع راست بازی می کردم و قدرت بدنی زیادی داشتم. اما مصدومیت های زیادی برایم ایجاد شد. به همین خاطر به سالن بدنسازی زیاد می رفتم تا ریکاوری کنم.راستش علاقه آن چنانی به فوتبال نداشتم. اولین باری که دست به دمبل زدم، توپ کلا یادم رفت. تازه خودم را کشف کرده بودم.”



ادامه مطلب ...

حميد رضا سياسي رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس که به همراه بهروز منطقمي راهي کشور اسپانيا شده بود دقايقي پيش از قرودگاه مادريد پاسخگوي سوالات شد.

رئال‌ مادريد و پرسپولیس

او در خصوص مذاکرات صورت گرفته با سران باشگاه رئال مادرید صحبت های زیر را مطرح کرد:



ادامه مطلب ...

خورخه مندس، مدير برنامه هاي کريستيانو رونالدو عنوان کرد که ستاره پرتغالي در 40 سالگي و در رئال مادريد از فوتبال خداحافظي خواهد کرد.

شایعات مبنی بر علاقه ی مهاجم 29 ساله به بازگشت به منچستریونایتد که بین سالهای 2003 تا 2009 در آن بازی می‌کرد شنیده می‌شود. با این حال، مدیربرنامه های رونالدو عنوان کرد که او از حضور در رئال خوشحال است و برنامه اش این است که برای مدتی طولانی در این تیم بماند.



ادامه مطلب ...

ميگل کاردينال امروز بر اظهارنظر روز گذشته خاوير تباس مبني بر اينکه در صورت به استقلال رسيدن کاتالونيا، تيم هاي اين ايالت قادر به شرکت در مسابقات کشور اسپانيا نخواهند بود، صحه گذاشت.

ميگل کاردينال

میگل کاردینال"، وزیر ورزش اسپانیا، امروز در جواب سوالی مبنی بر احتمال اخراج بارسلونا از لالیگا در صورت به استقلال رسیدن کاتالونیا گفت:" در ابتدا باید بگویم که من تصور نمی کنم مردم کاتالونیا به استقلال این ایالت رای بدهند.



ادامه مطلب ...

مثلث کريس رونالدو،گرت بيل و کريم بنزما را بسياري از کارشناسان فوتبال به عنوان مرگبارترين مثلث تهاجمي حال حاضر جهان مي دانند.

BBC

بدون شک مثلث کریستیانو رونالدو،گرت بیل و کریم بنزما، مرگبارترین مثلث تهاجمی در میان تمام باشگاه های فوتبال دنیاست. این مثلث تاکنون در 12 بازی رسمی رئال در این فصل، 27 گل به ثمر رسانده است. میانگین 2.25 گل در هر بازی. این سه بازیکن همچنین  15 پاس گل نیز داده اند.



ادامه مطلب ...

در بیانیه باشگاه رئال آمده است:” رئال مادرید خبر تمدید قرارداد این بازیکن را تا 30 ژوئن 2020 تائید می کند.”

Raphael Varane & Florentino Perez

رافائل واران مدافع فرانسوی رئال مادرید قرارداد خود را تا 30 ژوئن 2020 تمدید کرد تا خیال باشگاه برای سالهای آینده از یک دفاع مطمئن و آینده دار راحت شود این تمدید در حالی صورت گرفت که مربی چلسی نیز در فصل گذشته تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن واران برا ملحق شدن به تیمش انجام داده بود.



ادامه مطلب ...

کريستيانو رونالدو همچنان بالاتر از ليونل مسي به عنوان ثروتمندترين فوتباليست جهان شناخته مي‌شود.

Cristiano Ronaldo

کریستیانو رونالدو که در سال 2014 توانست بالاتر از لیونل مسی به عنوان ثروتمندترین فوتبالیست جهان دست یابد بار دیگر این جایگاه را حفظ کرده است.



ادامه مطلب ...

کارتون فوتبالیست ها یکی از کارتون های محبوب تلویزیون ایران برای علاقمندان به فوتبال بوده است.

چیچاریتو

حالا شباهت جالب چیچاریتو، خرید جدید رئال به ایشی زاکی، یکی از شخصیت های محبوب آن کارتون سوژه شبکه های اجتماعی بوده است.



ادامه مطلب ...

چیچاریتو چهارمین و آخرین خرید تابستان رئال خواهد بود.

چیچاریتو

این قرارداد قرضی خواهد بود و درصورت اینکه رئال بخواهد این بازیکن را خرید قطعی کند باید 17 میلیون پوند به منچستریونایتد بدهد. دستمزد این بازیکن مکزیکی سالانه شش میلیون یورو خواهد بود. جالب آن که معارفه ای در کار نخواهد بود و نیازی به حضور هواداران در استادیوم نیست.

کريستيانو رونالدو جايزه‌ي بهترين بازيکن سال اروپا را دريافت کرد.

Cristiano Ronaldo

مانوئل نویر، آرین روبن و کریس رونالدو نامزد دریافت این جایزه بودند.



ادامه مطلب ...

ژابي آلونسو، هافبک تيم فوتبال رئال مادريد به بايرن مونيخ پيوست.

ژابي آلونسو

بایرن مونیخ در بیانیه ای به صورت رسمی توافق با ژابی آلونسو را تائید کرد و این بازیکن فصل آینده در بوندسلیگا توپ خواهد زد.هنوز مبلغ دقیقی برای این انتقال اعلام نشده است اما بایرن پیشنهاد دستمزد نجومی سالانه 10 میلیون یورو را به ژابی داده است.
آلونسو امروز تست پزشکی را پشت سر می گذارد و فردا در کنفرانس مطبوعاتی با رئال خداحافظی می کند.

قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا دقايقي قبل در موناکو برگزار شد و 32 تيم حاضر در اين پيکارها رقيبان خود را شناختند.

قرعه کشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا

مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پنج شنبه شب در شهر موناکو فرانسه برگزار شد و سی و دو تیم حاضر در این رقابتها حریفان خود را شناختند.



ادامه مطلب ...

اين بازيکن در صفحه رسمي تيم ملي اسپانيا در شبکه هاي اجتماعي اين خبر را اعلام کرد.

ژابی آلونسو

هافبک رئال مادرید در سن ۳۲ سالگی پس از ۱۱۴ بازی و ۱۶ گل از عرصه ملی بازنشسته شد. وی دو یورو و یک جام جهانی کسب کرد و خاطرات بی نظیری را مثل دو گلش به فرانسه در یورو ۲۰۱۲ به جای گذاشت.



ادامه مطلب ...

داگلاس پريرا ، مدافع راست سائوپائولو با قراردادي پنج ساله به بارسلونا ملحق شد.

داگلاس پریرا

مدافع 24 ساله با رقم 5.5 میلیون یورو سائوپائولو را ترک کرد و راه پیوستن به بارسا را در پیش گرفت. این بازیکن پنجشنبه به اسپانیا می رود تا به صورت رسمی به باشگاه جدیدش ملحق شود.

در حالی که از کوادرادو به عنوان گزینه اول کاتالان ها نام برده می شد در نهایت داگلاس راهی نیوکمپ شد.

 

آنخل دي ماريا، بازيکن تيم ملي آرژانتين به منچستر يونايتد پيوست.

دي ماريا

سایت منچستریونایتد در بیانیه ای انتقال دی ماریا، هافبک سابق تیمهای بنفیکا و رئال مادرید به اولدترافورد را تائید کرد.

مبلغ این انتقال 75 میلیون یورو تعیین شده است که بر اساس عملکرد ال فیدئو در سالهای آتی 15 میلیون یوروی دیگر به این رقم اضافه خواهد شد.
دی ماریا شماره 7 منچستریونایتد را به تن می کند و قراردادی پنج ساله با دستمزد سالانه 8 میلیون یورو را به امضا رسانده است.

 

اتلتيکومادريد با برتري يک بر صفر برابر تيم همشهري خود رئال مادريد قهرمان سوپرجام اسپانيا شد.

اتلتيکو مادريد

اين دو تيم که در بازي رفت و در ورزشگاه سانتياگو برنابئو به تساوي 1-1 رسيده بودند، ساعاتي پيش در ورزشگاه ويسنته کالدرون به مصاف هم رفتند و اتلتيکو با تک گل ماندزوکيچ که در دقيقه 2 به ثمر رسيد حريف سرشناس خود را شکست داد.

 



ادامه مطلب ...

فيفا دفاعيه تيم فوتبال بارسلونا را نپذيرفت و اين باشگاه يک سال از خريد بازيکن محروم شد.

Barcelona

بارسلونا به خاطر تخلفات گسترده در زمینه خرید بازیکنان نوجوان، بر اساس حکم فیفا تا فصل نقل و انتقالات زمستانی سال 2016 حق خرید بازیکن نخواهد داشت.

 



ادامه مطلب ...

روزنامه دیلی میل ادعا کرد که منچستریونایتد حاضر است که با ۱۲۴ میلیون یورو آنخل دی ماریا را به خدمت بگیرد و او را تبدیل به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال کند!

دی ماریا

در حال حاضر پاریسن ژرمن و منچستریونایتد جدی ترین مشتریان این بازیکن هستند اما با عملکرد بحث بر انگیز خامس بحث ها در مورد ماندن این بازیکن شدت گرفته است.

رئال‌مادريد با برتري 2 بر صفر برابر سويا فاتح سوپر جام اروپا شد.

رئال‌ مادريد قهرمان سوپرجام اروپا

رئال‌مادريد و سويا براي تعيين قهرمان سوپرجام اروپا در ورزشگاه شهر کارديف ولز به مصاف هم رفتند که رئال موفق شد با برتري 2 بر صفر در اين ديدار به عنوان قهرماني دست يابد. رئالي‌ها در اين ديدار همه ستارگان خودشان را به ميدان فرستادند تا توني کروس و خامس رودريگس براي اولين بار در اين ديدار به ميدان بروند.



ادامه مطلب ...

توماس فرمالن رسما با قراردادي پنج ساله به بارسلونا پيوست.

توماس فرمالن
مدافع بلژيکي آرسنال با قراردادي پنج ساله راهي نيوکمپ شد. فرمالن که فوتبالش را در آژاکس آمستردام آغاز کرد و يک فصل نيز به طور قرضي در والويک توپ زده بود، در پنج سال اخير زير نظر ونگر در آرسنال بازي مي کرد.



ادامه مطلب ...

ديگو لوپز، دروازه‌بان فصل گذشته رئال مادريد، با قراردادي 4 ساله به ميلان پيوست.

ديگو لوپز

خبرنگار اسکاي ايتاليا در صفحه توييترش اين خبر را منتشر کرده است و مدعي شده که مدير برنامه هاي اين دروازه بان در ملاقات با آدريانو گالياني براي انتقال او به ميلان توافق کرده است.



ادامه مطلب ...

کریم بنزما قراردادش را با رئال مادرید تا سال ۲۰۱۹ تمدید کرد. قرارداد قبلی او تا ۲۰۱۵ اعتبار داشت اما در نهایت مطابق انتظار این بازیکن قراردادش را تمدید کرد.

کریم بنزما

این بازیکن در حال حاضر شانزدهمین گلزن تاریخ رئال است که در ۲۳۵ بازی ۱۱۱ گل زده است. آماری که برای مهاجمی که در رئال مادرید بازی می کند کافی نیست اما محبوبیت ویژه این بازیکن در میان مدیر باشگاه به کمکش آمد.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان