ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

کاپیتان اول رئال مادرید از کنایه های بی پایان پیکه به رئال مادرید به ستوه آمده و به وی پیشنهاد ملاقات حضوری و رودررو برای پایان دادن به این قضیه داده است.

سرخیو راموس و جرارد پیکه

جرارد پیکه دقایقی پس از مشخص شدن استفاده رئال از دنیس چریشف سه اخطاره و محروم در بازی مقابل کادیز که ممکن است به حذف این تیم منجر شود، در توئیتر خود با گذاشتن شکلک های خنده،  رئالی ها را به باد تمسخر گرفت.



ادامه مطلب ...

بارسلونا با ارائه نمایشی درخشان توانست رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو 4-0 شکست بدهد.

ال کلاسیکو

شاگردان لوئیس انریکه در این دیدار کاملا برتر از حریف نشان دادند و در نهایت با زدن دو گل در هر نیمه، به یک پیروزی دلچسب رسیدند.



ادامه مطلب ...

در ال کلاسیکو که بدون شک خاص ترین دیدار فوتبال در سطح باشگاهی به حساب می آید، همیشه شاهد هنرنمایی ستارگان دو تیم نیستیم و برخی مواقع اشتباهات مضحکی نیز از سوی بازیکنان در این بازی بزرگ رخ می دهد.

سوتی الکلاسیکو

مارکا به بهانه جدال حساس روز شنبه رئال مادرید و بارسلونا، گزارشی از 15 سوتی بزرگ در تاریخ ال کلاسیکو ها منتشر کرده است که در ادامه مطلب آنها را مرور می کنیم:



ادامه مطلب ...

رائول گونزالس، اسطوره رئال مادرید، امروز به صورت رسمی از میادین فوتبال خداحافظی کرد که این موضوع مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

رائول گونزالس

رائول که افتخارات زیادی از جمله 6 قهرمانی لالیگا و 3 قهرمانی چمپیونزلیگ به همراه رئال کسب کرده بود، امروز پس از کسب قهرمانی به همراه نیویورک کاسموس، از میادین فوتبال خداحافظی کرد. عمر مومانی به این مناسبت، کارتونی زیبا از کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا طراحی کرده است.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید عنوان کرد که لیونل مسی، ستاره بارسلونا، امسال توپ طلا را به دست می‌آورد.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی

 

ستاره رئال برای دو سال اخیر توپ طلا را کسب کرده ولی مسی که فصل گذشته به همراه بارسا، سه گانه را به دست آورده بود، امسال شانس بیشتری برای کسب توپ طلا دارد. رونالدو نیز چنین عقیده ای دارد و به این موضوع اقرار کرد.



ادامه مطلب ...

لیونل مسی، ستاره بارسلونا از فهرست 10 ورزشکار با ارزش دنیا که توسط نشریه فوربس انتخاب شده اند، خارج شد و جای خود را به فلوید می ودر داد.

لیونل مسی

مسی در سال 2014 با 12 میلیون دلار، در رده ی نهم با ارزش ترین ورزشکاران جهان بود ولی امسال حتی در لیست 10 نفره نیز قرار نگرفته است. تنها فوتبالیست حاضر در این لیست، کریستیانو رونالدو است که در رده ی هشتم قرار گرفته است.

 



ادامه مطلب ...

رادیو کاتالونیا گزارش داد که یوهان کرویف، اسطوره بارسلونا و تیم ملی هلند به سرطان ریه دچار شده است.

یوهان کرویف

به نظر می‌رسد که کرویف در طول هفته اخیر، متوجه این بیماری شده وبه زودی مراحل درمان او شروع خواهد شد.گزارش‌ها حاکی از آن است که کرویف روحیه قوی دارد و قصد دارد هر چه سریعتر درمانش را شروع کند.



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو دقایقی پیش در هتل پالاس مادرید، چهارمین کفش طلای خود را دریافت کرد. او فصل گذشته با 48 گل، برترین گلزن اروپا شده بود.

کریستیانو رونالدو

رونالدو سه کفش طلای پیشین خود را در سال های 2008، 2011 و 2014 کسب کرده بود. سال 2008 او بازیکن منچستریونایتد بود و با ثبت 31 گل برای این تیم، بهترین گلزن اروپا شد.
سال 2011 او با به ثمر رساندن 40 گل برای رئال مادرید، کفش طلای دوم خود را تصاحب کرد. سومین کفش طلا نیز سال گذشته به این فوق ستاره پرتغالی اهدا شد. او با 31 گل زده و بطور مشترک با لوئیس سوارز این جایزه را دریافت کرد.

عکسهای بیشتر در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...

برای لئو مسی به اتهام سه فقره فریبکاری مالیاتی، تقاضای 22 ماه زندان شده است.

لیونل مسی

با وجود اینکه چند روز پیش مسی از سوی دادستانی کاتالونیا، از اتهام فریبکاری مالیاتی تبرئه شد و تقصیرات در این زمینه به گردن پدر وی افتاد، ساعتی پیش،"ال پائیس"، به نقل از دادستانی دولت، وابسته به خزانه داری دولت اسپانیا، گزارش داد که مسی باید همراه پدرش در دادگاهی در بارسلونا حاضر شده و از اتهامات وارده دفاع کند.



ادامه مطلب ...

مطبوعات انگلیس خبر از احتمال ایفای نقش دیوید بکام، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در نقش جیمز باند دادند.

دیوید بکام

قرارداد دنیل کریگ، بازیگر قبلی نقش جیمز باند رو به اتمام است و رسانه‌های انگلیس مدعی شدند که بکام در حال مذاکره برای ایفای نقش در فیلم جیمز باند خواهد بود. درخواست مکرر هواداران از او باعث شده تا او به چنین فکری بیفتد. بکام که اخیرا وارد 40 سالگی شده، پیشتر نیز در فیلم‌هایی ایفای نقش کرده بود و سابقه بازیگری، هر چند کوتاه را در کارنامه اش دارد.

حال باید دید که بکام که خود درجه سلطنتی از سوی خانواده سلطتنی انگلیس دریافت کرده، در نقش مامور اسطوره ای 007 ایفای نقش خواهد کرد یا نه.

باشگاه بارسلونا موفق شد جایزه ی تیم برتر سال را از اتحادیه باشگاه‌های اروپا به دست آورد.

بارسلونا

وئیس انریکه در فصل اول حضورش در جمع کاتالان‌ها، موفق شد سه گانه را به دست آورد و در نیم فصل دوم، عملکرد تیمش استثنایی بود. با این حال، شکست تحقیر آمیز در سوپرکاپ اسپانیا هم باعث نشد تا بارسا، جایزه برترین تیم سال را از اتحادیه باشگاه‌های اروپایی کسب نکند.



ادامه مطلب ...

ارزش رئال مادرید با 30 میلیون یورو افزایش نسبت به سال گذشته، از مرز 700 میلیون یورو نیز گذشت و کهکشانی ها، عنوان باارزش ترین باشگاه فوتبال دنیا را همچنان حفظ کردند.

با ارزش ترین تیم دنیا

پس از اتمام فصل نقل و انتقالات تابستانی و طبق آمار وبسایت معتبر ترانسفرمارکت، رئال مادرید با در اختیار داشتن مجموعه ای شامل 23 بازیکن که مجموع ارزششان در بازار به 716 میلیون یورو می رسد، باارزش ترین باشگاه فوتبال دنیاست.ارزش  این تیم نسبت به سال گذشته، 30 میلیون یورو نیز افزایش داشته و همه اینها در شرایطی است که اگر دخیا نیز جذب رئال می شد، بر ارزش این تیم بیش از اینها نیز افزوده می شد. متوسط ارزش بازیکن در رئال، 32.5 میلیون یورو برآورد شده است.



ادامه مطلب ...

پدرو رودریگز دقایقی پیش بصورت رسمی و با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به چلسی پیوست.

پدرو رودریگز

باشگاه چلسی موفق شد پدرو را از چنگ منچستریونایتد خارج کرده و بر سر جذب او با بارسلونا به توافق برسد. روز گذشته نیز پدرو تست های پزشکی باشگاه چلسی را با موفقیت پشت سر گذاشت و امروز با کسب اجازه از مسئولان باشگاه بارسلونا، در تمرینات این تیم شرکت نکرد تا برای امضای قرارداد رسمی با چلسی،در لندن حضور داشته باشد.

 



ادامه مطلب ...

بارسلونا در دیداری پرگل و تماشایی، توانست سویا را 5-4 شکست بدهد و فاتح سوپرکاپ اروپا شود.

 

 
در این دیدار پرافت و خیز، دو تیم در وقت های قانونی به تساوی 4-4 رسیدند اما دروقت های اضافی، پدرو گل پیروزی بارسا را به ثمر رساند تا آبی و اناری ها به چهارمین جام شان در سال 2015 دست پیدا کنند.

 



ادامه مطلب ...

لئو مسی بالاتر از رونالدو در فهرست 10 چهره پرنفوذ فوتبال دنیا قرار گرفت.

Cristiano Ronaldo & Lionel Messi

شبکه تلویزیونی معتبر ESPN در یک نظرسنجی از کارشناسان خود در سراسر دنیا خواسته بود تا 10 چهره پرنفوذ حال حاضر فوتبال دنیا را معرفی کنند. نتیجه نظرسنجی در نوع خود جالب بود؛ میشل پلاتینی، رئیس یوفا به عنوان پرنفوذترین چهره فوتبالی دنیا شناخته شد.



ادامه مطلب ...

جوزپ ماریا بارتومئو با کسب 54.63 درصد آرا، بار دیگر به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شد.

جوزپ ماریا بارتومئو

در این انتخابات که 47080 نفر از درصد واجدان شرایط در آن شرکت کردند، بارتومئو توانست با پشت سر گذاشتن سه رقیب خود، برای 6 سال آینده به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شود.



ادامه مطلب ...

کیکو کاسیا، دروازه بان باشگاه اسپانیول، با عقد قراردادی 5 ساله به رئال مادرید پیوست.

کیکو کاسیا

ساعتی پیش رسانه های اسپانیا خبر از توافق دو باشگاه اسپانیول و رئال مادرید برای انتقال کاسیا داده بودند و دقایقی پیش رئیس باشگاه اسپانیول در نشستی خبری، ضمن تایید این خبر گفت که امروز صبح کار انتقال کاسیا به رئال نهایی شده است.



ادامه مطلب ...

باشگاه رئال مادرید اسپانیا، بالاتر از دو تیم فوتبال آمریکایی کوبویز دالاس و تیم بیسبال نیویورک یانکی، به عنوان با ارزش ترین تیم ورزشی دنیا شناخته شد.

رئال مادرید

این برای سومین سال متوالی است که رئال این عنوان را از آن خود می کند. به ادعای مجله معتبر فوربس آمریکا، ارزش رئال مادرید، 3.26 میلیارد دلار تخمین زده می شود.



ادامه مطلب ...

پس از کشمکش های فراوان، سرانجام جدایی کاسیاس از رئال مادرید بصورت رسمی از سوی این باشگاه تایید شد.

 ایکر کاسیاس

در حالی که دو روز پیش همه منتظر نهایی شدن انتقال کاسیاس به پورتو بودند، به دلیل عدم توافق مالی بین این دروازه بان اسطوره ای با رئال مادرید، این اتفاق رخ نداد اما ساعتی پیش باشگاه رئال مادرید در وبسایت خود تایید کرد که با پورتو بر سر انتقال کاسیاس به توافق دست یافته و این دروازه بان از فصل بعد برای نایب قهرمان فصل گذشته پرتغال بازی خواهد کرد.



ادامه مطلب ...

نشست هیئت مدیره بارسلونا که از ساعت 21.30 به وقت ایران با محوریت بحث در مورد نهایی کردن انتقال آردا توران آغاز شده بود با نتیجه مثبت پایان یافت.

آردا توران

پس از کشمکش های بسیار سرانجام رامون آدل، رئیس هیئت مدیره بارسلونا رضایت داد تا امضای نهایی را روی قرارداد آردا توران بزند و این بازیکن پس از توافق 34 میلیونی بین بارسا و اتلتیکو و با قراردادی 5 ساله، از امروز رسما بازیکن بارسلونا خواهد بود.هر دو طرف تایید کردند که این انتقال رسمی شده است.



ادامه مطلب ...

یک ستاره شناس پرتغالی نام کهکشان جدیدی که کشف کرده را ‏CR7‎‏ گذاشت.‏

Cristiano Ronaldo

نیویورک تایمز گزارش داد که به وجود آمدن این کهکشان جدید مربوط به زمانی ‏است که جهان تنها 800 میلیون سال داشت و این کهکشان نسبت به کهکشان های دیگر این دوره زمانی، 3 ‏برابر پرنورتر است.‏
دلیل نامگذاری آن به ‏CR7‎‏ هم علاوه بر ابراز ارادت به ستاره پرتغالی رئال مادرید، به دلیل این صورت ‏گرفت که مخفف کلمه "‏Cosmos Redshift 7‎‏" است. ‏
سرپرستی تحقیقاتی که منجر به کشف این کهکشان جدید شده، برعهده دکتر دیوید سوبرال از دانشگاه ‏لیسبون بوده است.‏

سامی خدیرا، بازیکن آلمانی رئال مادرید با قراردادی 4 ساله به یوونتوس ایتالیا پیوست.

Sami Khedira

خدیرا مدت 5 سال در عضویت رئال مادرید قرار داشت اما دو فصل اخیر را با بحران مصدومیت های متوالی پشت سر گذاشته است. او که تا 30 ژوئن با رئال قرارداد داشت از 1 جولای به عنوان بازیکنی آزاد به یوونتوس خواهد پیوست.



ادامه مطلب ...

باشگاه بارسلونا تایید کرد که دنی آلوس با پذیرفتن پیشنهاد تمدید قرارداد، حداقل برای دو فصل دیگر در بارسلونا باقی خواهد ماند.

Daniel Alves

پس از کشمکش های بسیار، سرانجام دنی آلوس راضی شد تا پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا را پذیرفته و تا سال 2017 در این تیم به کار خود ادامه دهد. قرارداد آلوس 20 روز دیگر به اتمام می رسید.



ادامه مطلب ...

لوئیس انریکه به کار خود در بارسلونا حداقل تا سال 2017 ادامه خواهد داد.

Josep Maria Bartomeu & Luis Enrique

انریکه تابستان گذشته قراردادی دو ساله با باشگاه بارسلونا امضا کرد و در همان سال اول حضورش روی نیمکت این تیم، توانست سه گانه را کسب کند.



ادامه مطلب ...

ﻣﻮﺳﺴﻪ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺗﯽ ﺭﺻﺪ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ (‏‎ The CIES Football Observatory ‎‏) ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺁﺧﺮﯾﻦ بررسیﺷﺎﻥ ‏ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺗﺮﯾﻦ ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﯿﺴﺖ ﻫﺎﯼ دنیا ﺭﺍ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﮐﺮﺩ.

لیست ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺗﺮﯾﻦ ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﯿﺴﺖ ﻫﺎﯼ دنیا

ﻧﮑﺘﻪ ﻏﺎﻓﻞ ﮔﯿﺮ ﮐﻨﻨﺪﻩ این فهرست، ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺍﺩﻥ ﻫﺎﺯﺍﺭﺩ ﺩﺭ ﺭﺗﺒﻪ ﺩﻭﻡ و ﮐﺮﯾﺲ ‏ﺭﻭﻧﺎﻟﺪﻭ ﺩﺭ ﺭﺗﺒﻪ ﺳﻮﻡ ﺍﺳﺖ . ﻟﯿﻮﻧﻞ ﻣﺴﯽ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺗﻘﺮﯾﺒا 250‏‎ ‎ﺗﺎ 280 ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺩﺭ ﺻﺪﺭ ﺍﯾﻦ ﺟﺪﻭﻝ ﻗﺮﺍﺭ ‏دارد. در بین تیم هایی که باارزش ترین گروه بازیکنان را در اختیار دارند، بارسا بالاتر از بقیه قرار ‏گرفته و چلسی، رئال، آرسنال و لیورپول در رتبه های بعدی قرار دارند.‏

بارسلونا با کسب سه عنوان قهرمانی در فاصله 20 روز، فاصله خود با رئال مادرید از حیث تعداد جام هایی که در اختیار دارد را افزایش داد.

Lionel Messi & Xavi Hernandez

به نقل از مونددپورتیوو، حالا بارسلونا با کسب 86 جام مختلف در تمام رقابت های رسمی، در مقابل رئال مادرید 82 جامه، در رده اول باشگاه های پرافتخار دنیا قرار دارد. بارسا شب گذشته موفق شد با برتری 3-1 مقابل یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان، برای پنجمین بار عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را کسب کرده و سه گانه فصل خود را تکمیل کند. آنها قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری را نیز پیش از این کسب کرده بودند.



ادامه مطلب ...

باشگاه بارسلونا تایید کرد که الکسیس ویدال، ستاره سویا را با قراردادی 5 ساله به خدمت گرفته است.

Aleix Vidal

 ویدال که تابستان گذشته به سویا پیوست، نمایش های بسیار خوبی در ترکیب این ‏تیم ارائه داد و کمک کرد تا این تیم در لیگ اروپا به قهرمانی برسد.‏



ادامه مطلب ...

بارسلونا با پیروزی 3-1 مقابل یوونتوس، قهرمان رقابت های این فصل چمپیونزلیگ شد.

 

بارسلونا

 

شاگردان لوئیس انریکه بعد از قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری، امشب ‏توانستند در المپیا اشتادیون برلین، با نمایشی برتر، یووه را شکست بدهند و به یک سه گانه تاریخی ‏برسند.‏



ادامه مطلب ...

باشگاه رئال مادرید تایید کرد که رافائل بنیتس به عنوان سرمربی این تیم برای سه فصل آینده روی نیمکت برنابئو خواهد نشست.

رافائل بنیتز

در حالی که پس از اخراج آنچلوتی، شایعات مبنی بر حضور بنیتس روی نیمکت رئال قوت گرفته بود، بلاخره او به صورت رسمی به عنوان سرمربی رئال معرفی شد. باشگاه رئال، در بیانیه ای حضور او به عنوان سرمربی رئال را تایید کرد و مدعی شد که قرارداد سرمربی اسپانیایی 3 سال خواهد بود.

بارسلونا با پیروی 3-1 مقابل اتلتیک بیلبائو، قهرمانی رقابت های جام حذفی اسپانیا شد.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه که دو هفته قهرمانی شان در لالیگا را قطعی کرده بودند، ‏امشب توانستند در کوپا دل ری نیز به قهرمانی برسند و امیدهای شان برای کسب سه گانه را حفظ کنند.‏



ادامه مطلب ...

باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی این باشگاه، از کار برکنار شده است.

کارلو آنچلوتی

آنچلوتی که فصل گذشته، در اولین فصل حضورش در رئال، با این تیم قهرمان ‏کوپا دل ری و چمپیونزلیگ شد، در این فصل نتوانست انتظارات را برآورده کند و همین مسئله از چند ‏هفته قبل شایعات در مورد اخراج او را قوت بخشیده بود.‏



ادامه مطلب ...

تیم فوتبال بارسلونا در فاصله یک هفته مانده به پایان لالیگا، قهرمان این رقابت ها شد.

بارسلونا

کریستیانو رونالدو با هت تریک مقابل سویا به رکورد بیشترین هت تریک در تاریخ لالیگا دست یافت.

Cristiano Ronaldo

دو گلی که مسی به کوردوبا زد و او را با 40 گل بالای رونالدو در جدول گلزنان قرار داد، انگیزه مضاعفی شد برای کریستیانو تا در مقابل سویا به گل های مسی واکنش نشان دهد. رونالدو با زدن سه گل و ثبت هت تریک 25 خود، ضمن اینکه در جدول گلزنان 42 گله شد، به تنهایی رئال را از جهنم سانچیس پیسخوان پیروز از زمین خارج کرد. بدین ترتیب او با 25 هت تریک، بالاتر از مسی، به تنهایی رکورددار هت تریک در تاریخ لالیگا شد.



ادامه مطلب ...

مسی در 471 حضور خود برای بارسلونا 400 گل به ثمر رسانده و آمار فوق العاده 0.85 گل در هر بازی را از خود بر جای گذاشته است.

Lionel Messi

مسی هیچگاه از شکست رکوردها پیاپی دست بر نمی دارد! گل او در برابر والنسیا بدین معنا بود که او تنها بازیکن تاریخ بارسلونا است که 400 گل را برای این تیم به ثمر رسانده و این فوق ستاره برای انجام چنین کاری تنها به 471 بازی نیاز داشت.در دقیقه آخر وقتهای اضافه مسی در موقیتی تک به تک رو در روی دیگو آلوس دروازه بان والنسیا قرار گرفت و سعی کرد تا با زدن ضربه چیپ توپ را از روی سر این دروازه بان عبور دهد. اگرچه، حقه او عملی نشد و توپ به دست آلوس برخورد کرد، اما وی از کنترل توپ عاجز بود تا توپ رو به روی نابغه آرژانتینی بارسا قرار بگیرد و این بازیکن نیز با ضربه پای چپش توپ را به تور دروازه بچسباند.



ادامه مطلب ...

کريستيانو رونالدو با پنج گلي که مقابل گرانادا به ثمر رساند با رکورد 24 هت تريک که توسط مسي در تاريخ لاليگا به ثبت رسيده بود برابري کرد.

رونالدو با رکورد هت تریک های تاریخ رئال در کل مسابقات که در اختیار دی استفانو با 28 هت تریک بود برابری کرد.



ادامه مطلب ...

پس از هفته ها کشمکش و انتشار اخبار گوناگون در مورد پيوستن مدافع راست برزيلي باشگاه پورتو به رئال، ساعت 2.30 صبح به وقت ايران، هر دو باشگاه رسما اين انتقال را تاييد کردند.

دانیلو

دانیلو که سال 2011 از سانتوس به پورتو پیوسته بود، در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در این تیم داشت بطوریکه با منصوب شدن دونگا به سرمربیگری برزیل، او جایگاه ثابتی در تیم ملی کشورش نیز پیدا کرده است. در آخرین بازی دوستانه برزیل که چند روز پیش مقابل شیلی برگزار شد، دانیلو پاس تک گل بازی را به فیرمینیو داده بود.



ادامه مطلب ...

کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، تاکید کرد که در روزهای اوج، بازیکن بهتری نسبت به کریس رونالدو و ‏لیونل مسی بود.‏

کاکا

کاکا که در سال 2007 به دلیل بازی های درخشانش با پیراهن میلان، عنوان ‏بهترین بازیکن دنیا را به دست آورد، از اینکه توانست در آن سال مسی و رونالدو را پشت سر بگذارد، ‏خوشحال است.‏



ادامه مطلب ...

بارسلونا با پيروزي 2-1 مقابل رئال، اختلاف در صدر جدول را به 4 امتياز افزايش داد و گام بلندي به سوي قهرماني در رقابت هاي اين فصل لاليگا برداشت.

 ال کلاسیکو

شاگردان لوئیز انریکه نه تنها انتقام شکست 3-1 دیدار رفت را ‏از رئال گرفتند، بلکه حالا به مدعی اصلی قهرمانی در لالیگا تبدیل شدند؛ هرچند هنوز 10 هفته دیگر تا ‏پایان رقابت ها باقی است و جبران اختلاف 4 امتیاز چندان هم دور از دسترس نیست.‏



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید با گذشتن از شکیرا تبدیل به محبوب ترین انسان کره زمین شد.

Cristiano Ronaldo

ستاره پرتغالی رئال مادرید بالاخره از شکیرا پیشی گرفت و با 107 میلیون هوادار تبدیل به پرهوادار ترین شخصیت کره زمین در شبکه اجتماعی محبوب فیسبوک شد.

در میان ده انسان پرهوادار در فیسبوک ، رونالدو تنها کسی است که به ورزش اشتغال دارد. مسی فقط 78 میلیون هوادار در فیسبوک دارد و در رده سیزدهم جای گرفته است.

رونالدو در توئیتر هم 34 میلیون هوادار دارد و در میان ورزشکاران در رده اول  قرار دارد.

بر اساس يک نظرسنجي صورت گرفته ميان هواداران بارسلونا، 84 درصد آنها دوست ندارند مسي با هيچ قيمتي بارسلونا را ترک نکند.

Lionel Messi

این نظر سنجی که از سوی رادیو کاتالونیا صورت گرفته، نشان می دهد که اکثریت هواداران بارسلونا دوست ندارند که مسی با هیچ قیمتی بارسلونا را به مقصد باشگاهی دیگر ترک نکند و 16 درصد ترجیح می دهند در صورت رسیدن پیشنهادی بالا، مسی به تیم دیگری منتقل شود.

در این نظر سنجی همچنین 48 درصد خواهان این شده اند که باشگاه بارسلونا بار دیگر، یونیسف را روی پیراهن خود تبلیغ کند. 19 درصد خواهان این هستند که بارسا هیچ تبلیغی روی پیراهن خود نداشته باشد و 16 درصد نیز با تبلیغ برای اسپانسر قطری موافق هستند. 15 درصد نیز برایشان تفاوتی ندارد که چه تبلیغی روی پیراهن بارسلونا نقش ببندد.

درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان